Pozdrav svima, imam jedno pitanje u vezi Alfa 159 2.0 jtdm.
Dakle veoma često ulazi u regeneraciju i tada ekstremno diže potrošnju, ono što me najviše brine je miris sagorelog ulja u kabini dok je u regeneraciji.Sta može biti uzrok, zna li neko iz iskustva.Hvala na odgovoru
Problem ???
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Problem ???
Cesta regeneracija znaci zapusen/dotrajao dpf ili lose sagirevanje usled losih dizni, turba, potrosnje ulja i ostalih stvari. Ako je sve ispravno na autu onda je verovatno sam dpf uzrok
- Alfab52
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Pancevo
- Alfab52
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Problem ???
Dpf proveren na dijagnostici, navodno odličan.Da li je moguće da uzrok bude egr?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Problem ???
Dijagnostika moze da pokaze trenutnu zapusenost koja se menja, ne moze stanje dpf-a. Moze i egr da bude uzrok. Nije lose da odradis dijagnostiku u voznji sa parametrima
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem ???
Taj miris je normalan kod regeneracije, to su ogromne temperature na kojima se sagorijevaju cestice. Nazalost zbog gradske voznje regeneracija je cesca i kada je dpf dobar. Meni vec 2 godine pali reg nekad na 200km nekad 300-400 kako kad, ali uvijek ga pustim da odradi do kraja, par puta mozda nisam zbog zurbe. Imam isto 2.0 motor.
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
- Alfab52
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Problem ???
Provericu i u vožnji, ja sam samo u gradu, ekstremno kratke relacije do 5 km najvise
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem ???
Isti problem imam i ja ta kilometraza do posla, dobro je generalno sto mi je blizu da se ne zalim za to ali lose za dpf. E nekad odem i na otvoreno ali je uglavnom grad. Potrosnja se uvijek poveca dok radi reg to je normalno. Provozaj ga nekad na otvoren put i nemoj voziti u malim obrtajima da se muci. Na kraju krajeva mozes otici na ciscenje dpf-a sto i ja planiram a sad koliko to moze pomoci nisam siguran znam samo to sto procitam.
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk