Mini Cooper S F56
Poslato: Čet Sep 16, 2021 4:02 pm
Bilo je nezamislivo do nedavno da posle Brere ne dodje opet Brera, ali posle malo racionalizacije, ispitivanja potreba i mogucnosti dosao sam do zaljucka da mi je idealna kombinacija da imam B segment hec i D segment kupe. Posto je od ta dva bitnijii prvi bacio sam se na istragu sta bi mi moglo odgovarati od toga i dosao do par kandidata medju kojima su clio 4 rs, a1 1.8tfsi, polo 5 gti, mito tjet ili qv, VW scirocco 2.0tfsi FL ili Mini F56. Vodivsi se time da cu pokusati da pristedim pare i ostanem u Alfi kupio sam u maju mita 1.4tjet 155ks, sredio ga i prodao posle 2 meseca jer sam uvideo da koliko god sredjivao taj auto njemu ce enterijer ostati katastrofalan i tu leka nema. Posle toga sam postrojio ostale kandidate i tu je mini lako odneo pobedu.
Posto mi je to trenutno jedini auto akcenat je bio na tome da auto bude u sto boljem stanju radije nego sa jakom opremom. Bacio sam se na potragu po nemackoj sa kriterijumom da to bude auto sa manje 100k km sa servisnom istorijom i sl i dosao do zakljucka da ce zbog povecane carine na uvoz auta koja su poreklom iz Velike Britanije (britanije nije vise clan EU i carina na mini je 35% umeso 1% koliko je na vozila sa poreklom iz EU) mene mini izaci oko 18k eura ovde. Onda je nesto jeftinje iskocio jedan tu kod nas i to bas onakav kakvog sam trazio, 2014god, mala kilometraza (69000km), servisna istorija, kupljen nov u srb i nije menjao vlasnike. Zakazao sam test voznju sa vlasnikom, posle toga sam zakazao pregled kod ovlacenog sevisera da potvrdim da je sve u redu sa autom i na kraju sam ga i kupio.
Motor u autu je bmw b48 turbo cetvorocilindras sa 192ks uparen sa manuelnim menjacem (takodje bmw). Auto ide fantasticno. Motor je odlican kao i menjac. Raspon snage je po mom osecaju negde od 1500 do 6000 obrtaja i kroz taj rev range auto pravoliniski vuce. Upravljanje je osetljivo i precizno, sa malim osecajem tork stira. Zvuk je odlican takodje. Sa voznjom sam prezadovoljan generalno, nikad nisam vozio zabavniji auto. Od ostalih prednosti istako bih zvucnu izolaciju koja je odlicna za B segment a meni znaci mnogo jer dosta putujem. Paket opreme je osrednji, fali mu Harman Kardnon ozvucenje i adaptivno ogibljenje, ostalo bitno ima.
Ono sto nije na nivou voznje i dinamike jeste enterijer i tvrdoca ogibljenja. Enterijer je lep na oko ali za tu cenu je morao biti bolji (auto nov kosta oko 35000e), odredjeni delovi su lose spojeni, pri tom auto je tvrd i vozen po nasim putevima i sve to zajedno nije najsrecnije resenje. Sreca je ta da mini trece genearacije ima za koplje bolji enterijer od minija druge generacije jer se u suprotnom ne bi razlikovao od mita. Tvrdoca je poprilicna... Zavisi sve od navike naravno, ja sam navikao na tvrd auto ali bi svakako voleo da je malo meksi. Tu bi adaptivno ogibljenje pomoglo ali retrougradnja toga nije moguca koliko znam.. Mogu jedino da idem na KW street komfort jer sva ostala aftermarket resenja podrazumevaju spustanje auta a to mi nije cilj.
Sve u svemu prezadovoljan sam sa autom jer pruza veliko zadovoljstvo u voznji a pri tom ima i kvalitet i pozdanost. Dobro je koncipiran i zna da istakne svoje kvalitete.
Od apgrejda za sada planiram jedino Uninon Jack stopaljke sa FL modela i to je sve, kasnije cu razmotriti kocione diskove i plocice. Od potrosnih stvari ceka me kupovina novih guma i mali servis.
evo i par umetnickih napravljenih od drugara @horvat
Posto mi je to trenutno jedini auto akcenat je bio na tome da auto bude u sto boljem stanju radije nego sa jakom opremom. Bacio sam se na potragu po nemackoj sa kriterijumom da to bude auto sa manje 100k km sa servisnom istorijom i sl i dosao do zakljucka da ce zbog povecane carine na uvoz auta koja su poreklom iz Velike Britanije (britanije nije vise clan EU i carina na mini je 35% umeso 1% koliko je na vozila sa poreklom iz EU) mene mini izaci oko 18k eura ovde. Onda je nesto jeftinje iskocio jedan tu kod nas i to bas onakav kakvog sam trazio, 2014god, mala kilometraza (69000km), servisna istorija, kupljen nov u srb i nije menjao vlasnike. Zakazao sam test voznju sa vlasnikom, posle toga sam zakazao pregled kod ovlacenog sevisera da potvrdim da je sve u redu sa autom i na kraju sam ga i kupio.
Motor u autu je bmw b48 turbo cetvorocilindras sa 192ks uparen sa manuelnim menjacem (takodje bmw). Auto ide fantasticno. Motor je odlican kao i menjac. Raspon snage je po mom osecaju negde od 1500 do 6000 obrtaja i kroz taj rev range auto pravoliniski vuce. Upravljanje je osetljivo i precizno, sa malim osecajem tork stira. Zvuk je odlican takodje. Sa voznjom sam prezadovoljan generalno, nikad nisam vozio zabavniji auto. Od ostalih prednosti istako bih zvucnu izolaciju koja je odlicna za B segment a meni znaci mnogo jer dosta putujem. Paket opreme je osrednji, fali mu Harman Kardnon ozvucenje i adaptivno ogibljenje, ostalo bitno ima.
Ono sto nije na nivou voznje i dinamike jeste enterijer i tvrdoca ogibljenja. Enterijer je lep na oko ali za tu cenu je morao biti bolji (auto nov kosta oko 35000e), odredjeni delovi su lose spojeni, pri tom auto je tvrd i vozen po nasim putevima i sve to zajedno nije najsrecnije resenje. Sreca je ta da mini trece genearacije ima za koplje bolji enterijer od minija druge generacije jer se u suprotnom ne bi razlikovao od mita. Tvrdoca je poprilicna... Zavisi sve od navike naravno, ja sam navikao na tvrd auto ali bi svakako voleo da je malo meksi. Tu bi adaptivno ogibljenje pomoglo ali retrougradnja toga nije moguca koliko znam.. Mogu jedino da idem na KW street komfort jer sva ostala aftermarket resenja podrazumevaju spustanje auta a to mi nije cilj.
Sve u svemu prezadovoljan sam sa autom jer pruza veliko zadovoljstvo u voznji a pri tom ima i kvalitet i pozdanost. Dobro je koncipiran i zna da istakne svoje kvalitete.
Od apgrejda za sada planiram jedino Uninon Jack stopaljke sa FL modela i to je sve, kasnije cu razmotriti kocione diskove i plocice. Od potrosnih stvari ceka me kupovina novih guma i mali servis.
evo i par umetnickih napravljenih od drugara @horvat