Pokazivac goriva Alfa 156 1.8 TS
Poslato: Pet Dec 18, 2020 1:01 am
Poz svima
Potrosnja benzina odnosno pokazivac:
Na autu je pre moje kupovine uradjen servis motora - citajuci teme, ocekivao sam da ce mi 1.8 TS trositi kao sporet, ali sam poprilicno iznenadjem potrosnjom. Sto sam na jarisu 1.0 VVTI trosio 400 din benzina, ovde trosim 600, dakle u prevodu kombinovano trosim 7-8 litara na 100km, sto valjda ima veze i sa stanjem motora (sve je u njemu novo, od klipova/karika, preko dihtunga, do svecica)
Ono sto me zeza je cajger (pokazivac) kolicine goriva. Dajem primer - pred kraj je, kad se pali zuta. Sipam za 2000 din on ode na manje od pola. Vozim se, ona opet dodje pred kraj, zuta, ja sipam za 2000 din, ona skoci vise nego pre skoro do pola. treci put isto (sipam kad upali zutu), ovaj put ode preko pola.
Sta ocu da kazem - kao da kada je pred kraj rezervoara, ignorise odredjenu kolicinu benzina. U smislu da kad dodje ispod nekog nivoa, pali mi zutu iako je u autu vise benzina nego sto pokazuje. A valjda nemam tolko mulja u rezervoaru da kad se spusti ne moze da se digne teg/senzor, ili je nesto trece u pitanju ? Testirao sam namerno, uzeo kantu goriva i vozio na zutu sve dok nije ostao bez, presao sam na zutoj preko 200 km. Kapiram da je resenje da uvek drzim preko pola, ali me zanima dal ovo ima uzrok, i moze li se resiti ?
Potrosnja benzina odnosno pokazivac:
Na autu je pre moje kupovine uradjen servis motora - citajuci teme, ocekivao sam da ce mi 1.8 TS trositi kao sporet, ali sam poprilicno iznenadjem potrosnjom. Sto sam na jarisu 1.0 VVTI trosio 400 din benzina, ovde trosim 600, dakle u prevodu kombinovano trosim 7-8 litara na 100km, sto valjda ima veze i sa stanjem motora (sve je u njemu novo, od klipova/karika, preko dihtunga, do svecica)
Ono sto me zeza je cajger (pokazivac) kolicine goriva. Dajem primer - pred kraj je, kad se pali zuta. Sipam za 2000 din on ode na manje od pola. Vozim se, ona opet dodje pred kraj, zuta, ja sipam za 2000 din, ona skoci vise nego pre skoro do pola. treci put isto (sipam kad upali zutu), ovaj put ode preko pola.
Sta ocu da kazem - kao da kada je pred kraj rezervoara, ignorise odredjenu kolicinu benzina. U smislu da kad dodje ispod nekog nivoa, pali mi zutu iako je u autu vise benzina nego sto pokazuje. A valjda nemam tolko mulja u rezervoaru da kad se spusti ne moze da se digne teg/senzor, ili je nesto trece u pitanju ? Testirao sam namerno, uzeo kantu goriva i vozio na zutu sve dok nije ostao bez, presao sam na zutoj preko 200 km. Kapiram da je resenje da uvek drzim preko pola, ali me zanima dal ovo ima uzrok, i moze li se resiti ?