Stranica 1 od 1

Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Pet Nov 27, 2020 5:31 pm
od Igoritza
Poz svima

Uzeh Alfu 156, 2004 1.8TS, i dobio sam veoma veoma odrzavan primerak, majstor koji mi je pregledao auto se iznenadio koliko je sve radjeno sa originalnim delovima, prethodni vlasnik je pritom bio picajzla, u smislu da je covek po potrebi menjao i tapacirunge, nebo, delove hud-a koji se polome, i slicno, sto retko koji vlasnik u Srbiji radi, za aute starije od 10 godina :) Enterijer mi je u bukvalno fabrickom stanju, trap i mehanika maksimalno odrzavani

E, prvi kvar mi se pojavio - propadne mi kvacilo.

Majstor mi nije tu (korona karantin), pa sam pogledao na netu nabrzaka, kako ide - gornji (primary) cilindar, donji (secondary) ispod akumulatora, uglavnom budu uzrocnik problema

E sad, na stranu Alfa, kolko se ja razumem u mehanike, da mi je okesao cilindar, simptomi bi bili konstantni (bar je tako na VW vozilima), ovako mi propadne iskljucivo ako ga vozim preko pola sata, i pritom uspem da ubacim u brzinu na druk (par puta nadrukam)

Jel mogu da pretpostavim da je vazduh, ili postoji sansa da je nesto drugo, komplikovanije u pitanju ?

Hvala svima u napred na odgovorima

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Pet Nov 27, 2020 7:41 pm
od edin
Cilindar kvacila, nema sta drugo, cim uspevas da nadrukas, plasim se samo na nije onaj u menjacu, zato sto je na menjacu kod JTD-a, kod TS-a je u menjacu

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Pet Nov 27, 2020 8:39 pm
od Igoritza
edin napisao:Cilindar kvacila, nema sta drugo, cim uspevas da nadrukas, plasim se samo na nije onaj u menjacu, zato sto je na menjacu kod JTD-a, kod TS-a je u menjacu
E hvala.

Spareto mi kaze da mi je ovo slave cilindar LINK, wtf, ne lici na normalne cilindre, jel znas gde se ovaj tacno nalazi na 1.8 ? istao kao i na drugim motorima, ispod akumulatora ?

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Pet Nov 27, 2020 10:07 pm
od ForestGump
Isto kao kod drugih menjača - u zvonu menjača.
Za početak treba dobro odzračiti taj deo hidraulične instalacije a nije loše da se promeni hidraulično ulje. Iz razloga što hidro-ulje vremenom kupi vlagu u sebe i kada se pogonska grupa dobro zagreje, vlaga počne da isparava i da se ponaša kao vazduh u instalaciji.

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Pet Nov 27, 2020 11:00 pm
od Igoritza
Evo setih se jedne stvari - jako retko, kada idem uzbrdo i pustim kvacilo, upali se na mili-sekund lampa kocnice (lampa koja se pali uz rucnu)

Sistem je pun DOT4 ulja

Ima li to veze ?

Sutra cu da se spustim ispod auta, da vidim da li ima vidljivog curenja ulja

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Sub Nov 28, 2020 8:22 am
od Slash
ulje od kočnica se koristi i za cilindre kvačila. Moguće da negde curi ulje pa zato propada pedala. Proveri prvo nivo ulja u posudi, ako ga fali nemoj odmah da dolivaš dok ne pogledaš stanje kočionih pločica. Kako se troše pločice tako se nivo u posudi smanjuje, ako su pločice pri kraju vrlo je moguće da kako se mućka ulje u posudi na uzbrdici upali na trenutak lampicu za manjak kočionog ulja.

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Ned Nov 29, 2020 12:58 am
od Igoritza
Nivo ulja konstantan, ne menja se. Nisam ni dolio jer je do vrha posude.

Plocice prethodni vlasnik stavio, skoro nove, 90% stanje, debele skroz.

Nema vidljivog curenja oko zvona kvacila, nema ni curenja u kabini ispod papucice.

E sad, nemam pojma ako zvono dobro dihtuje, dal kociona tecnost uopste i moze da "curi" tuda.

Ono sto mi je cudno je da je auto isao bez problema, i kad je pocelo da propada, ulje (nivo) je ostalo isto

Na svu tu muku, pojavio mi se novi sindrom - sve preko 3000 obrtaja krene da trokira. Do te mere da ako namerno poguram gas do kraja, trokira maksimalno, kao da nema sagorevanja uopste.

Sto se trokiranja tice, videh da su cesti problemi protokomer + katalizator, sto cu pokusati sam da resim, dok kvacilo koje propada i dalje ostaje problem.

Imam Lakija, i Branu iz Vranica u blizini (U ostruznici sam, pa mi je Laki u zarkovu, a Vranic odma posle mostanice) pa bih terao da mi pregleda neko od njih

E sad, iz iskustva znam da su poprilicno skupi i jedna i druga garaza, pa ako znate nekog cukarica i okolina, da je okej da mi pregleda kvacilo, preporucite

Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Ned Nov 29, 2020 10:57 am
od mali radojica
Oko kvacila nema velike mudrosti, ili cilindar u kabini ili onaj u menjacu. Ja mislim da je onaj u kabini u problemu.


Sto se tice trokiranja ako imas neku evidenciju pogledaj kad su menjane svecice, kad su ciscene dizne, protokomer i sl. TS voli da je sve tip top.

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Uto Dec 01, 2020 8:59 pm
od Gremlin
Мени је страдао цилиндар на квачилу, и то баш на Златибору кад се враћах из Црне Горе. Мука жива :-)
Морао сам да купим шрпиц у апотеци угурам уље у цилиндар кроз ону сисицу да би имао колико толико неки притисак да убацим у прву брзину и кренем. Једва се довукао до куће. Мењаш цилиндар.
Је л' код тебе ван звона мењача или унутар?

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Sre Dec 02, 2020 11:12 pm
od Igoritza
Apdejt:

Sam sam otvorio celo kvacilo i zamenio cilindar :D

Imam jako puno znanja iz mehanike, ali najvise po pitanju trapa, vec godinama sam menjam glavcine, lezajeve, viljuske, krajeve letvi, stabilizatore, silen blokove, itd, i samim time znao sam sve ostalo oko auta jer je jednostavno (Alternator, servo pumpe, kocnice, itd) osim samog kvacila koje nikad nisam dirao

Koristio dva klipa (twinspark Mito i jos jedan slican klip) da skapiram kako gde sta, i najvise me piiiip to sto kvacilo nije otvarano od proizvodnje, te sam imao pakao sa par srafova, koji su se skoro difuzirali, prirodno svarili sa materijalom. Jedan sraf na kucistu kvacila sam morao da izbijam burgijom, sva sreca pa je manji od 4 cm

Jedini koji mi je bio dostupan je Valeo (Euro07 i TIM), pa procitah ovde da i nije neki kvalitet, al nisam mogao da cekam, pa sam njega uzeo

Po savetu kolege ForestGump sam zamenio komplet ulje, takodje sa instrukcijama sa ovog foruma, sipao novi DOT4, kvacilo komplet novo - ne samo da radi, vec ima daleko laksi stisak nego pre. Pre sam bio ubedjen da zensko ne bi moglo da vozi ovu Alfu jer ja sa kretenski jakom zadnjom lozom ocu dumrem posle 20 minuta voznje, dok sad kvacilo pravi otpor, ali tako da je prelako stisnuti.

Sto se obrtaja tice, drugar mi rece da probam, i mislio sam da je idiotski savet, al ajde - sipao sam benzina :D Ne znam po kom principu radi pumpa goriva, i da li pritisak iste zavisi od kolicine, dal sam mozda zavatio mulj, ali posle sipanja 15 litri, auto vise nema problem sa obrtajima.

Eto, ako neko naidje google index-om na temu, da zna da je reseno. Hvala svima na savetima!

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Čet Dec 03, 2020 6:33 pm
od edin
E, pa svaka cast, neka si resio problem

Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Čet Dec 03, 2020 7:51 pm
od mali radojica
Koji si cilindar menjao? U kabini, menjacu ili oba?

Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Čet Dec 03, 2020 11:32 pm
od Igoritza
Radojica - napisao sam, unutrasnji, u menjacu. On je bio prso. Hteo sam i da snimam al kapiram da bi mi trebalo 3x toliko vremena da uradim onda. Imas gore par postova sam okacio Link sa Spareto sajta, koji tacno je cilindar u pitanju.

Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje

Poslato: Pet Dec 04, 2020 8:14 am
od mali radojica
Aha, prevideo sam.

Svaka cast, skidanje menjaca je velik posao.