Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Alfa Romeo MiTo forum | Alfa Romeo Giulietta forum | 4C | GIULIA | Prototipi
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Sre Sep 16, 2020 2:06 pm

Pozdrav svima,
Prvo upozorenje je da je post malio duzi :quadrifoglio
Iako je moj poslednji post bio davne 2012. moram priznati da sam redovan na forumu.
Dakle pre, eto, skoro osam godina dosla je nova Giulietta, o cemu sam pisao ovde, i rastali smo se pre skoro 3 godine. Moram otvoreno reci da sam se tesko rastao i da me je sluzila kao ni jedan automobil do sad, ali o tome jednom drugom prilikom.
Posle Giuliette, napravim kardinalnu gresku. Uzemem nov auto drugog proizvodjaca i posle 4 meseca uz pretnju tuzbom ga vratim, toliko se kvario da nas je ostavio na putu u inostranstvu sa decom ... samo toliko cu reci, jedno zaista ruzno iskustvo.
I posle te nedace, dosla jedna sreca :)
Giulia, veloce q4, benzin, performance pack (active sunspension, LSD ... ) !
I evo posle malo vise od 30.000 odlucih da podelim moja iskustva sa vama.
Izvinjavam se ako ce post biti malo duzi.
Ajmo iz pocetka, model se vodi 2017, registrovan 2018. Zbog toga sam dobio ludacki popust prilikom narucivanja.
Odmah na prvu, razlika je ogromna od standardne Giulie, iako male izmene jednostavno spisak stvari koje su drugacije je poveliki: Ceo prednji i zadnji blatobran, farovi 35w sa malom izmenom u unutrasnjosti, unutrasnjost gepega ispod pokrivaca, materijali u kabini, sedista, koza, ogibljenje, trimovana je vislje za 2,5 cm zbog Q4 malo lepse deluje "obicna " Julka zato sto je niza :), motor (iako mnogi tvrde da je samo cipovan 2.0 motor to zapravo nije bas tacno) iako je u osnovi isti motor skup svih "malih" izmena kod motora, tubine, usisne grane, izduvne grane, cine ga jednom potpuno drugacijom zivotinjom ... o tome cu malo kasnije.
Dakle, svi ovi detalji iako deluju kao mali stvarno doprinose cinjenici da veloce nije samo paket opreme vec potpuno drugaciji auto i to odgovorno tvrdim jer sam imao prilike da vozim i "obicnu".
Enterijer
O tome ne treba puno pisati, svi vec dobro znamo, sto se mog ukusa tice to je to. Sportska sedista su fenomenalna, bocne potpore mozete naduvati tako da vas ozbiljno stegnu i ne daju vam da se mrdnete. Za nijansu je sedalni deo tvrdji sto ne smeta ni na dugim putovanjima, koza je vrhunskog kvaliteta i vazna stvar je da ima perforacije duz celog lumbalnog i sedalnog dela. Verujte mi toliko sam bio protiv koze da sam pitao da li moze veloce u tekstilu :) Ali sam sad definitivno promenio misljenje, perforacije su feniomenalna stvar, jer koza dise i ne uparite se leti... to je prosto neverovatno, jer meni koji sam mokar leti od vrata do trtice, kosulja bude samo tek tek mokra ! perforacija je top ! totalno sam promenio misljenje. Postoji jedna glupa i veoma iritirajuca stvar, a to je pomeranje vozackog sedista, znate ono kad stanete sediste se automatski pomeri da lakse izadjete, kao fency stvar, a ustvari glupost zesca. I ne mozete iskljuciti, cuo sam da su to resili na modelima za '19. i '20. godinu. Problem je kad neko sedi iza vas, ugasite auto i sediste automatski se povlaci nazad skroz do kraja, tako da osobi iza zgnjeci noge :oh: iako ima senzor da kad oseti otpor zaustavi se, toliko je neprijatno ljudima da se prosto uplase. Sediste se zaustavi onog momenta kad stisnete bilo koje dugme za pomeranje sedista, sto je ok. Ali zamislite da svaki put kad vozite nekog morate misliti da zaustavite sediste, jako cudno.
Na ono sto su se svi zalili i sto su promenili na faceliftu za 2020 je infotejment, je zapravo meni odlicna stvar. Sad su dodali touch i malo promenili, mozda postajem staromodan ali prethodni (kao ovaj kod mene) je bio savrsen. Sistem je vrlo dobar i stabilno funkcionise, bluethoot radi brzo i stabilno, podrska za ipod je odlicna, glasovne komande rade, navigacija je tako/tako, ali ko jos koristi ugradjenu navigaciju pored apple car play ili android auto.
Mnogi su se nesto zalili na kvalitet materijala, mada mislim da je to cisto novinarsko pro.....nje. Materijali su na nivou nemackih konkurenata, pa mozda cak i bolji ! Ogromne rucice na volanu su od aluminijuma, rucica za otvaranje vrata takodje, na malom dugmetu na podizacu stakala prednja lajsna je hromirana od metala i tako i na zanjim vratima ! Ne moze se nista reci za enterijer. Funkcionalnost pretinaca i ostava za sitnice je smesna :lol: , kao i uvek kod italijana. Malu bocicu vode jedva zavucete u prednja vrata, ako ima nesto jos to postaje naucna fantastika... stavise upaljac za cigare umesto jednog prednjeg drzaca za case :lol: ostatak rupe ostade mali nemozes kljuceve staviti ... pregrada za rukavice je dovoljna za jedan par rukavica ! ali to se sve da zanemariti. Na modelima do 2019 tockic DNA je imao tri pozicije okretanja (kolena), tako da ostaje u poziciji koju ste prethodno odabrali i posle gasenja automobila. Kod modela 2019 i posle je onaj taster koji se vraca na centralnu poziciju, dakle drzite 1 sec na recimo D mod i on prebaci, kasnije kad ugasite auto, prodje 10 min i ponovo upalite on automatski vrati u N mod. Meli licno bolja prva opcija.
Da, interesantno je sto auto drzi sva podesavanja i posle gasenja nekih 10 min, tako da recimo sve sto ste izabrali i namesili bice isto (ipod, navigaciju, sediste itd) ostace isto, kad prodje 10 min ponistava podesavanja. Vrlo dobra stvar
Voznja
E, ovo je posebna prica. Generalno i kratko receno izvanredna ! Ali to svi znaju :)
Upravljanje je izuzetno precizno, do te mere da imate osecaj da nos automobila mozete uperiti bilo gde i bilo kad, vrlo cudan i nekako siguran osecaj. Ovo je posledica skupa elemenata koji uticu na upravljanje gde su inzinjeri alfe (citaj ferarija) uspeli da briljiraju. Jedan od podataka koji ide u prilog ovoj cinjenici je konstrukcija/geometrija upravljanja ackerman steering koje je preuzeto i doradjeno iz ferarija i to vesanje se nalazi u svim modelima afine game! Ovaj tip upravljanja i vesanja je izuzetno komplikovan i skup ali daje fenomenalne rezultate. Jedna ilustracija ovoga se moze opisati u krivini, svima se desilo barem jednom da u krivini malo ostrijoj naidjete na neki predmet ili nedaj boze izleti vam nesto i morate uraditi kratak ali brz manevar. Ta situacija je veoma zahtevna jer ste vec pod dejstvom g sila u krivini i nekog naginjanja karoserije, tako da uglavnom takav manevar nije bas precizan, e pa kod alfe je ponasanje skoro kao na ravnom, dakle i u toj veoma komplikovanoj situaciji uspecete da auto usmerite tacno tamo gde hocete. Losa strana ove geometrije je mali radijus okretanja, koji iznosi malo vise od 11m i polukruzno skretanje ako nije bulevar sa tri trake ide po pravilu iz dva puta :) i druga stvar je, ono sto mnoge nervira, jeste cudan zvuk koji proizvodi ova geometrija. Pri malim brzinama do 30 km na sat ili kad stoji auto kod punog levog ili desnog kad vracate volan cuje se kao grebanje metala o metal i to je bas primetno, deluje jako cudno, kao da nesto ozbiljno nije uredu i to grebanje nije neprimetno vec se bas cuje. Takodje kad radite polukruzno na pun zaokret malo se oseti kao da preskoci, deluje u pocetku kao da zaista nesto ne valja, cak je moja supruga prokomentarisala da ona kad vozi auto ima utisak da ce nesto otpasti :) ali to je cena najboljeg i najpreciznijeg trenutno upravljanja u klasi pa i sire ! Kad se naviknete na to posle i ne primecujete. Ja sam primetio da kod meksih zimskih guma (koje nisu runflat) se vise cuje dok kod originalno stavljenih run flat i naduvanih na preprucen bar se retko i dosta tiho cuje, ali tu je.
Naiso sam na podatak koji nije proveren 100% da su to malo promenuli u novom 2020 zbog mnostva prituzbi razmazenih Amerikanaca i sve to na ustrb sjajnog upravljanja, sto je po meni katastrofalna greska i podilazenje, ali sta da se radi... videcemo. Takodje sam pronasao podatak da je kod veloce modela fine tuning upravljanja uradjen kao kod QV modela pa je taj zvucni "problem" izrazeniji. Vozio sam dizela 2.2 i veoma se retko cuje i imao sam osecaj malo drugacijeg upravljanja, e sad mozda je subjektivno.
Takodje volan je jako "lagan" kroz sve modove, nije kao kod G gde je razlika ocigledna izmedju N i D, ovde je skoro pa identicno. Tako lagan volan daje utisak da je automobil mnogo laksi nego sto zaista jeste i cesto je osecaj da ce vam pobeci :), mada je to mnogo tesko cak i da hocete :)
Kod naseg Veloce modela sa perfomace paketom dobija se mehanicka spera (LSD) o tome ne bih puno uglavnom se zna sta je, q4 pogon i aktivna suspenzija.
Za Q4 svi znamo, jedino sto je ovde (podatak koji sam nasao) preuzet u celosti sa ferarija ff koji ukupno tezi manje od
50kg (ceo sistem) dok prednji diferencial tezi samo 11kg ! I ovaj je Q4 kako ga popularno zovu "on-demand" dakle samo onda kad vam je potreban. Tako da je sustinski veloce RWD, samo onda kad je potpuno neophodno ukljucuje se AWD, to u praksi deluje ovako izgleda: na suvom samo recimo na sljunku kad malo proklizne zadnji pogon on ukljuci prednji, na mokrom isto, ispod 3 stepena celzijusa kad i kad je sneg malo ga cesce ukljucuje sto u tim trenucima mozete i osetiti. Na suvom ga je veoma tesko pokrenuti, dakle 90% je cist pogon na zadnje tockove. Tako da se uopste ne razlikuje od "obicne" Giulie, cak ga mozete malo i driftovati :) doduse vrlo malo jer se tu odmah proradi LSD i kontrola stabilnosti i vraca vas na putanju. I to malo je dovoljno za osmeh :)
I na kraju active sunspension. Sistem je sa vise od osam senzora koji u delicu sekunde obradjuju podatke i prilagodjavaju ogimljenje trenutnim muslovima. U D modu je trimovan tako tvrdo da u bubregu osetite svaki kamencic ( pomalo neprijatno), dok je u N i A modu mekan kao limuzina. Stim da se razlikuje N i A mod, jer drugacije obradjuju senzori podatke i tako se i prilagodjavaju na podlogu, dakle u a modu mnogo intenzivnije nego u N sto A mod cini vise "babski" :) ali savrsen za sneg ! U D modu u sredini tockica imate jedno magicno dugme ( gle cuda kao u ferariju ) njegovim pritiskom D mod postaje meksi i udobniji ali samo na ogibljenju ... juhuuu ! kakva stvarcica, hvala im :)
Kombinacija svih ovih, doduse izuzetno komplikovanih sistema, cine ga jednom potpuno drugacijom "zivotinjom" u odnosu na "obicnu" Julku i na QV. Vozio i Qv i obicnu dizel i benzin, cak sam se sa QV-om druzio par dana i zaista su uspeli da naprave ogromnu razliku. Ja bih to ovako postavio. QV je trkacki auto, Veloce - sportski, "obicna" - alfa sa sportskim srcem.
Na kraju cu spomenuti i kocnice, koje su vrlo slicne kao kod Giuliette, mnogima su cudne jer je malo drugaciji brake-by-wire sistem nego kod nemaca pa kad sednu deluju im neprirodno, mi koji smo presli iz alfe smo kao kod kuce :)
Motor
Kao sto sam i spomenuo motor je dosta izmenjen u odnosu na standardni 2.0, naiso sam na mnostvo raznih cinjenica i pretpostavki, sve u svemu jedno je sigurno u osnovi je isti motor sa dosta izmena sto ga cini posebnim.
Ubrazanje od 0-100 je fabricki deklarisano na 5.1 sec, sto je impresivno za tezinu i snagu. Nema lounch control, sto vam ostavlja mogucnost da uz par trikova dobijete i 0.1 do 0.2 sec bolje ubrazanje .... da da, moguce je :) ja probao.
Dakle ovako: pritisnete kocnicu, gas - ne do daske nego do 2800-3000 obrtaja, u trenutku pustanja kocnice gas do daske da se cuje onaj klik (kickdown) i manuelno promenite na oko 5000 obrtaja u vecu brzinu i ..... ja uspeo da dobijem 4.9sec mereno gps spravicom za merenje ubrzanja. Bilo koji drugi nacin je 5.4 - 5.8, sjajno za igru :) Probajte, zabavno je.
Motor je jako lepo izbalansiran i elastican, medju ubrazanja sa gasom do daske "onaj klik" vas lepe i na 140km na sat!
Izolacija u kabini je odlicna, tako da na 130-140 je necujan, jaci je zvuk vazduha.
U modelima do kraja 2019 nema nikakvih zvucnih pomagala, u kasnijim modelima kruze price jos uvek ne 100% proverene da su nasli mali mikrofon u motoru, kao kod Steliva. Inace Steva ima taj mali mikrofon ... alfa cuti o tome, a mnogi su na forumima nasli i slikali ga. Dakle kod steve su malo pustili zvuk unutra, kazu da nije modifikovan zvuk kao kod nemaca nego da je samo cist zvuk motora, ako su to i kod Giulije uradili onda stvarno .... :banghead:
Kod modela do 2019 sigurno nema, provereno ;) Zvuk iz izduvne grane je, pa kako bih rekao, pomalo razocaravajuci, prakticno ga nema. Zvuk je odlican prilikom hladnog starta 1min do 2 i onda se smiri kao kod fice, verujete ja izadjem napolje da odslusam tih 1 min hahaha
Motor kad se dobro potera, ozbiljno zarlauce onako reskavo kao nekadasnje alfe i tu je lepota :)
Motor trosi ulje ! na 7-8000km javi i sipam litru. Naravno zavisi kako se vozi. Za proveru ulja nema onaj stapic nego elektronski, to je kod svih modela i ne uliva poverenje ... nekako da li zbog navike ili postajemo staromodni ali ja volim da izvadim stap, obrisem, ubacim, proverim.... ovako infotejment, oil level i slicica na ekranu ... pih
Menjac je savrsen ! ali iskreno the best off ! kako su ga lepo uparili, prosto imate osecaj da vam cita misli, pogotovo u D modu, kad ga drzi na nizim brzinama i vecim obrtajima, i u nekim ekstremnim situacijama kad se ozbiljno auto potera vrlo cesto koci motorom, prosto savrseno. Prenosi iz nize u vecu brzinu su neprimetni, ako se bas skoncentrisete oseticete iz 1. u 2. brzinu ostale nema sanse ! U D (drive mode) se moze prebaciti desnom pedalicom na volanu, dok u N mode mozete povlacenjem obe pedale u isto vreme ( i opet gle cuda kao u ferariju). Ako pre krivine dok kocite stisnete levu pedalicu i drzite on ce sam prebaciti u nizi prenos za dve tri brzine tako da se mozete ispaliti iz krivine u nizoj brzini. Takodje u manuelnom modu sam menja na dole i na gore ako udjete u crveno, dakle manuelni mod nije 100% manuelni ali tako je, pogadjate vec gde, da u ferariju :coolguy:
Jedna interesantno stvar je da ako vam rucica menjaca ostane u manuelnom modu sam vraca na sredinu kad pritisnete P :) i cuje se mehanicki klik :)
Potrosnja! Ha. Pa sad kako bih vam rekao .... trosi, ali za ergelu od 280 grla i nije tako strasno :)
Gradska - 10-12L
Na autoputu konstantne brzine 130km - 7,5 L
Kombinovano na putu recimo do Zlatinbora gde ima svakakve voznje je 7,8-8,2 L
Uspeo sam da na regionalnom putu dobijem rezultat 6,5 L :drink
Na poslednjih 12.000km bord pokazuje 9.7 L i verujet emi ne stedim je bas :quadrifoglio

Sve u svemu kad bi sumirao na kraju rekao bih da je u poplavi Ipad-a na tockovima i elektrifikacije u automobilskoj industriji, fake auspuha i otvora za hladjenje, Alfa Romeo Giulija poslednji istinski i pravi vozacki auto sa cetvoro vrata u D segmentu !

Izvinite jos jedamput na dugackom postu, ali za onog ko cita i ovaj red mozda izvinjenje nije potrebno ;)

Hvala i uzdravlje :)
Korisnikov avatar
horvat
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013
Lokacija: Subotica
Postovi: 1381
Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am

Re: Giulia posle 30.000

Sre Sep 16, 2020 2:26 pm

Fantastican review, svaka cast za strpljenje i temeljnost :)
Korisnikov avatar
FenjeR
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce 2.0 280 '22
-------------------------
Alfa Romeo Giulia 2.2 190 '19 Montecarlo Blue
BMW F10 2.0 '13
Audi A4 2.0 '12
Alfa Romeo 159 1.9 '06
Lokacija: Beograd
Postovi: 91
Pridružio se: Pon Dec 23, 2019 12:04 pm

Re: Giulia posle 30.000

Sre Sep 16, 2020 2:40 pm

Al si je opisao i slazem se sa svim ;)

Par pitanja:
- Prvi modeli su imali vodeno hladjene turba koji je kasnije izbacen. Da li si imao problema sa tim jer se zale da curi ?
- Sto se tice radiusa.. Da nije zbog toga sto je ipak AWD? Sa RWD nisam stekao takav utisak.
- Kadice.. Da li je istina da se veoma brzo deformisu od ulaska/izlaska ?
- Odakle ti car play/android auto na 2017.. Zar to nije krenulo od 2018 kao priprema uz neko dodatno aktiviranje pa od 2019 da imaju svi ?
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Giulia posle 30.000

Sre Sep 16, 2020 2:42 pm

Ako mozes u odeljku Alfa Virus da napravis novu temu i nastavis tamo sve po jus-u kao i ovde.
Ovaj post je odlican,pogotovo za one koji bi trazili utiske iz prve ruke
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Re: Giulia posle 30.000

Sre Sep 16, 2020 3:13 pm

FenjeR napisao:Al si je opisao i slazem se sa svim ;)

Par pitanja:
- Prvi modeli su imali vodeno hladjene turba koji je kasnije izbacen. Da li si imao problema sa tim jer se zale da curi ?
- Sto se tice radiusa.. Da nije zbog toga sto je ipak AWD? Sa RWD nisam stekao takav utisak.
- Kadice.. Da li je istina da se veoma brzo deformisu od ulaska/izlaska ?
- Odakle ti car play/android auto na 2017.. Zar to nije krenulo od 2018 kao priprema uz neko dodatno aktiviranje pa od 2019 da imaju svi ?

Nisam imao problema sa hladjenjem.
Radijus je po specifikacijama isti 11m. Primetio sam da je isti kao i kod qv. Mozda je meni to veliko posto sam presao iz automobila sa daleko manjim radijusom.
Kadice stoje iste kakve su i bile nisam primetio nikakve razlike.
Nisam rekao da imam AA i AcP samo sam prokomentarisao da kome jos treba navigacija kad postoje te dve opcije. Tacno je u da su u 2018. modelima ubacili, doduse postoji opcija da se ubaci i na 2017. ali malo je skuplji izlet jer se moraju neki moduli menjati kod USB-a. Ima detaljno opisano u jednom postu na Alfaowner-u.
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Re: Giulia posle 30.000

Sre Sep 16, 2020 3:15 pm

Zex napisao:Ako mozes u odeljku Alfa Virus da napravis novu temu i nastavis tamo sve po jus-u kao i ovde.
Ovaj post je odlican,pogotovo za one koji bi trazili utiske iz prve ruke
Bih vrlo rado, ali bas i ne znam to da uradim :rolleyes: ne zameri
Ako neko od moderatora smatra da je to bolje, nek prebaci, nemam nista protiv :)
Korisnikov avatar
mak1
Drug Član
Drug Član
Garaža: ex. Grande Punto 1.3 mJet
Alfa Romeo 159 Ti
Lokacija: Beograd
Postovi: 315
Pridružio se: Pet Mar 06, 2020 7:17 am

Re: Giulia posle 30.000

Sre Sep 16, 2020 9:31 pm

posle ovakvog teksta, ne znam kako cu docekati dan kada je budem pazario, hvala na detaljnom utisku kolega, da se sit navozas u njoj :quadrifoglio :quadrifoglio :quadrifoglio
Korisnikov avatar
Maxmilijan
Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003

Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 264
Pridružio se: Ned Feb 02, 2014 8:54 am

Giulia posle 30.000

Čet Sep 17, 2020 9:08 am

Svala cast za opis, uzivao sam u citanju kao da sam vozio :D

Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Giulia posle 30.000

Čet Sep 17, 2020 9:19 am

Hvala na informacijama iz prve ruke.I sam gledam da nadjem Giuliu Q4 turbo benzin u nekoj Veloce opremi,ovo mi je samo ucvrstilo namere.
Sto se dizela tice.nejaki 2.2 mi nije ni u jednoj opciji.
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Giulia posle 30.000

Čet Sep 17, 2020 10:14 am

O izvini, nisam te prepoznao :lol:
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Giulia posle 30.000

Čet Sep 17, 2020 10:19 am

Nije da pljujem diesel,ali placati vucicu 100.000 za registraciju 150-180ks... :roll:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Boxa
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Contact:
Garaža: Stelvio QV
Lokacija: Beograd
Postovi: 2965
Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 2:40 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Čet Sep 17, 2020 10:24 am

imas i 210 :P
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Re: Giulia posle 30.000

Čet Sep 17, 2020 10:34 am

G0XY napisao:Hvala na informacijama iz prve ruke.I sam gledam da nadjem Giuliu Q4 turbo benzin u nekoj Veloce opremi,ovo mi je samo ucvrstilo namere.
Sto se dizela tice.nejaki 2.2 mi nije ni u jednoj opciji.
Samo napred :drink
tu nema greske ! ako ti se ukaze prilika, performace pack je must ! vredi svaki euro i vise ;)

Ako naletis na polovnu jako je vazno da nije udarena u tocak, koliko god da kosta pregled i slepanje do ovlasceng servisa jeftino je u odnosu na popraavku ! Napred diferencijal, nazad LSD ... + senzori ogibljenja, to niko zivi ne moze posle namestiti da valja...

Sretno :)
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Čet Sep 17, 2020 3:42 pm

Ja u nekoj daljoj perspektivi planiram Veloce Q2 - za sada su prenove i preskupe ;)
R4T
Korisnikov avatar
Transporter159
Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm
Lokacija: Beograd
Postovi: 280
Pridružio se: Ned Mar 06, 2016 2:09 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 7:43 am

:wave: Bravo za tekst,sa zadovoljstvom sam procitao.Malo sam radoznao,verovatno nisam jedini,taj sto Vas je osttavio na putu je....?!
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 1:50 pm

Transporter159 napisao::wave: Bravo za tekst,sa zadovoljstvom sam procitao.Malo sam radoznao,verovatno nisam jedini,taj sto Vas je osttavio na putu je....?!
Hvala :)

E, pa ovako, potrudicu se da budem kratak ;)
Narucili auto, cekali ga 2 meseca, stigao... nov, lep, crven. Stvarno odlican auto.
Posle 2 nedelje prvi bug, parking senzori ne rade kako treba tj. rade pa malo ne rade. Servis 2 dana, dali zamenski auto. Posle nedelju dana, auto se gasio pri kocenju, ubise se da nam objasne kako auto ima start-stop, a ja njima da je moja Giulietta to imala 2012. godine i da znam sta je ... i tako nisu mogli dijagnostikovati ... i dalje se to desavalo prvo po nekad pa sve cesce i cesce. Posle par dana - airbag mailfunction, opet servis opet 2 dana i neki update. Onda posle dve nedelje front colision warning mailfunction, opet servis - nisu mogli nista, nije se opet desavalo. Pritom ja svaki put molim da mi provere jer mi se auto gasi pri kocenju, oni opet start-stop... meni vec malo prekipelo. Ali ajde, nov model, decije bolesti itd ...
Krenem sa porodicom na more, dvoje dece 3,5 god, posle 850km na 15 km od hotela greska charging mailfunction i auto pocinje da staje, da mu otkazuju sistemi ... mi nekako dosli do hotela, auto mrtav konj.
Posle 10 razgovora telefonom, odslepali auto kao u servis, 5 dana na telefonu sa podrskom, posle 10 dana vratili nam auto neispravan i ponudili slepanje ili avio karte za celu porodicu, mi odabrali slepanje. Strpali se sa porodicom u dzip koji je dosao po nas i krenuli nazad sa sve prikolicom i na njoj nas auto. Deca pitaju "tata vidi nas auto ide iza nas".
Stigli svi na broju :) Divno jedno letovanje :)
Auto u servisu, nedelju dana, dve, tri, cetiri nedelje ....... onda sam uzdahnuo jako, skinuo sako i doslo je do prekida filma ... ;)
Posle ozbiljnih pregovora i razgovora na kraju sam odlucio da ga za 15% manje od cene po kojoj sam ga kupio prodam onome od koga sam ga kupio. Baba dala dinar da udje, dva da izadje... posle 2 nedelje teskih sastanaka ovo je bilo resenje koje je meni donelo mir !
Ukupno bio u posedu 4 meseca od kojih 37 dana u servisu. Ukupno ga vozili 2 meseca.
Uz jedan uslov sa njihove strane da ne govorim javno o kompaniji i automobilu, sto gledam da ispostujem.
Moram samo priznati da su svi ljudi bili izuzetno korektni i koliko god bili teski pregovori bili su pro i fer.
Tako da nazalost vam ne mogu reci o kom se automobilu radi.
Ali jedno je sigurno ! NIJE ALFA :)

I sve proslo, zavrsili, meni dosla divna Giulia Veloce, kad posle par meseci stize mi posta na kucnu adresu od predhodnog brenda. Hm, sta je sad ? Kad ono naslov: Srvisna akcija. Ostao sam im u sistemu. Objasnjenje servisne akcije: Posto kod jednog broja modela se pojavila situacija da prilikom kocenje auto se ugasi, pa objasnjenje missfire itd, molimo vas da auto dovedete sto pre u servis kako bi se otklonilo .......
Ha ! ja opet procitam, pa opet, pa opet ... neka lampica mi sijala u glavi, da nije mozda to onaj cuveni start-stop :yahoo:
Kako odreagovati sad ... he ... ja lepo skenirao i zvanicno poslao: postovani, stiglo mi nesto, neka servisna akcija, auto se gasi prilikom kocenja ... ne znam o cemu se radi, ali evo u prilogu je zvanican dopis ...
Niko nikad nije odgovorio, naravno :)

Hvala vam na razumevanju :)

Uzdravlje :drink
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 2:15 pm

Uz jedan uslov sa njihove strane da ne govorim javno o kompaniji i automobilu, sto gledam da ispostujem.
Svaka tebi čast da istolerišeš sve to što si napisao, pristaneš na 15% gubitka, a izgubio si mnogo više i da su ti 100% novca vratili. Trebali su sa 115% da ti iskompenzuju ćutanje, ako ćemo objektivno.

Za Veloce ne znam šta bih rekao, sem svaka čast, peri, deri, uživaj. Teško pronalaze put do kupaca, ali verujem da retke privilegovane itekako učine srećnim. Puno sreće i da dodaš još jednu nulu pre nego što zameniš za bolje.
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 2:25 pm

nidza napisao:
Uz jedan uslov sa njihove strane da ne govorim javno o kompaniji i automobilu, sto gledam da ispostujem.
Svaka tebi čast da istolerišeš sve to što si napisao, pristaneš na 15% gubitka, a izgubio si mnogo više i da su ti 100% novca vratili. Trebali su sa 115% da ti iskompenzuju ćutanje, ako ćemo objektivno.
Potpuno si upravu.
Tad sam gledao to ovako, za tih 15% sam kupio svoj mir i resio se "bede" za 20-tak dana u suprotnom tuzbe, sudovi advokati minimum 2 godine, Kavka proces .... i na kraju bi verovatno dobio punu sumu samo sa mrcvarenjem :rules: . i verovatno se ne bi namestila Veloce ... Ovako sam vec zaboravio :drink
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1546
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 5:05 pm

Svaka cast za prenosenje utisaka! Na zalost vecini nas ce to biti najblize sto ce prici jednom takvom automobilu.
Mogu da razumem da si im poklonio 15% zarad svog mira ali da si se obavezao da neces govoriti o tome.... Nisam siguran da bih mogao. Tebi svaka cast na resenosti da ispostujes tu njihovu sramnu ucenu.
Medjutim ako bez toga ne bi doslo do kupovine zverke koju sada vozis.... Vredelo je.
Bilo bi lepo da okacis i neku slicicu lepotice, da mozemo i da je vidimo.
Cestitke na kupovini :arflag a da ti pozelim da uziva ili da se zabavljas.... Ne vredi, ti to uveliko radis! ;)
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 7:06 pm

boki76 napisao: Nisam siguran da bih mogao. Tebi svaka cast na resenosti da ispostujes tu njihovu sramnu ucenu.
Medjutim ako bez toga ne bi doslo do kupovine zverke koju sada vozis.... Vredelo je.
Potpuno te razumem. Kad se gleda sa strane tako izgleda, ali kad se nadjes u takvoj situaciji malo drugacije su karte na stolu.
Naravno nisam ni ja usao ne pripremljen u pregovore i veruj mi istrazio sam temeljno. Kod nas u ovom segmentu trgovine (auto industrija) kao kupac nisi bas zasticen, jos ako se upletu advokati, vestaci, novac koji oni imaju (dileri) jako se tesko dodje do zadovoljavajuceg resenja. Ostaje ti da se dogovoris, ako mozes (uglavnom ne, nazalost) i da neke uslove prihvatis po devizi "ajde, ajde, nek ti bude, samo zavrsi"
A, gledajuci realno, da sam izgubio, bas i nisam puno, osim njakanja i neprijatnosti. Jer gledaj to ovako, svaki novi auto koji isteras iz salona posle par meseci i par hiljada km izgubi od 15-20% od svoje vrednosti, a ja sam uspeo to da zavrsim za samo 20 dana od dana kad sam odlucio, to je po meni bilo sasvim na mestu. E, sad je to davna proslost i nerado se secam.
Postoji jedan kuriozitet u celoj prici.
Dakle, kad sam resio da zavrsim sa problemom resio sam da cu uzeti Giuliu, ali samo resio i mislio jedno par meseci posle svega ce trebati.
Na dan kad je legla uplata od "njih", za neverovati ali samo 2 sata posle, moj prijatelj iz Alfe me pozvao, ne znajuci za situaciju koja mi se desava i rekao: e, imamo neku akciju i kombinaciju jesi zainteresovan ?
Pretpostavljas sta sam rekao :) i posle mesec i po dana ...

Sve je nekako bilo ludo i nadrealno, ali evo tu je !
postovacu slike :)
nmartin771
Garaža: Giulietta MultiAir 1.4
Lokacija: NS
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Jul 10, 2012 7:57 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 7:20 pm

Nemam bas slike automobila, mozda nisam pravi alfista hahaha
Ali evo dve od dana kad je stigla :)
Slika

Slika
Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 7:46 pm

Svaka cast za predstavljanje automobila, retko ko se pojavi i tako detaljno opise sve!
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1546
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 8:29 pm

nmartin771 napisao:Nemam bas slike automobila, mozda nisam pravi alfista hahaha
hahaha hahaha hahaha
Ne brini, postaces! Ne zove se za dzabe nas odeljak za predstavljanje automobila "Alfa virus" mada si ga ti vesto izbegao.... ;)
I nemoj da prestanes da prenosis utiske. Ovde se jedva cekaju postovi kao sto je bio tvoj prvi, mada si verovatno to vec skapirao u komentarima koji su usledili ispod.
Jos jednom :drink za odabir auta.
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1546
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 8:29 pm

boki76 napisao:
nmartin771 napisao:Nemam bas slike automobila, mozda nisam pravi alfista hahaha
hahaha hahaha hahaha
Ne brini, postaces! Ne zove se za dzabe nas odeljak za predstavljanje automobila "Alfa virus" mada si ga ti vesto izbegao.... ;)
I nemoj da prestanes da prenosis utiske. Ovde se jedva cekaju postovi kao sto je bio tvoj prvi, mada si verovatno to vec skapirao u komentarima koji su usledili ispod.
Jos jednom :drink za odabir auto.
Korisnikov avatar
slobac
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2009 Alfa Romeo 159 1.8 MPi
ex 1991 Mazda 323BG 1.6i
ex 2005 Rover 45 1.4i
ex 2007 Renault Megane 2.0 dci
Lokacija: Subotica
Postovi: 150
Pridružio se: Sub Maj 30, 2020 9:39 am

Re: Iskustva sa Giuliom TB nakon 30.000

Pet Sep 18, 2020 9:06 pm

nmartin771 napisao:Nemam bas slike automobila, mozda nisam pravi alfista hahaha
Ali evo dve od dana kad je stigla :)
Slika

Slika
:love:

Ovim oblinama svaka boja odgovara :arflag

Povratak na “Alfa Romeo Nuova Razza”