156 2.0 JTS
Poslato: Ned Sep 06, 2020 8:24 am
Pozdrav drugari!
Imam problem sa mojom gujom ljutom. Na tehnickom pregledu pred registraciju sam zahtevao da mi provere izduvne gasove koje najavljuju da ce navodno strogo kontolisati sledece godine, cisto da bih znao kako bih prosao. Rezultati si bili zabrinjavajuci, vrednosto su bile dosta vise od dozvoljenih.
Kod majstora na dijagnostici jedinu gresku koju mi javlja su lambda sonde. Auto ide super, ubrzava i iz nizih obrataja i vuce jako sve do 6-7000 na leru je karakteristican 2.0 JTS rad, potrosnja je na normalnom nivou, 11-12 l/100km po gradu, potrosnja ulja je maltene zanemarljiva, jedino sto primecujem je kada parkiram u garazu da iz auspuha pomalo smrdi, mada ne dimi, tj verovatno ima problem sa smesom. Da li je neko imao slicna iskustva?
Da napomenem da je tri meseca radjen veliki i mali servis, sve je promenjeno sto treba sa kvalitetnim delovima, stavio sam cetiri nove svecice NGK PFR6B, sredio dihtung dekle tako da mi svecice vise ne plivaju i ulju sto je pre uzrokovalo trokiranje prilikom ubrzavanja kada dostigne radnu temperaturu.
Imam problem sa mojom gujom ljutom. Na tehnickom pregledu pred registraciju sam zahtevao da mi provere izduvne gasove koje najavljuju da ce navodno strogo kontolisati sledece godine, cisto da bih znao kako bih prosao. Rezultati si bili zabrinjavajuci, vrednosto su bile dosta vise od dozvoljenih.
Kod majstora na dijagnostici jedinu gresku koju mi javlja su lambda sonde. Auto ide super, ubrzava i iz nizih obrataja i vuce jako sve do 6-7000 na leru je karakteristican 2.0 JTS rad, potrosnja je na normalnom nivou, 11-12 l/100km po gradu, potrosnja ulja je maltene zanemarljiva, jedino sto primecujem je kada parkiram u garazu da iz auspuha pomalo smrdi, mada ne dimi, tj verovatno ima problem sa smesom. Da li je neko imao slicna iskustva?
Da napomenem da je tri meseca radjen veliki i mali servis, sve je promenjeno sto treba sa kvalitetnim delovima, stavio sam cetiri nove svecice NGK PFR6B, sredio dihtung dekle tako da mi svecice vise ne plivaju i ulju sto je pre uzrokovalo trokiranje prilikom ubrzavanja kada dostigne radnu temperaturu.