Sve menjano i dalje pali MCSF
Poslato: Pet Mar 27, 2020 12:59 am
Rasi se o Alfi 147 1.9 jtd 8v 2003.god, kupljena pre 4 meseca.
Kada se da pun gas, na ekranu izadje MCSF i auto se ugasi. Nakon paljenja se izgubi check engine lampica i sve radi normalno dok se opet ne stisne gas i izadje MCSF.
Odvezem auto kod mehanicara koji utvrdi da turbina nije ispravna (zaglavljuje). Za remont su trazili 300€, pa je stavljena polovna za 120€ za koju je majstor preko parametara sa dijagnostike utvrdio da je ispravna.
Gresku se i dalje pali isto, na dijagnostici pise P0191 (regulator pritiska). Zamenjena oba regulatora pritiska i auto odvezen kod hvaljenog bosiste, proveravali su cep sistem od rezervara pa do dizni i rekli da je sve u redu. Utvrdjeno je da je auto cipovan i mapa je vracena na fabricku. Tek nakon vracanja mape se osetilo prvo poboljsanje, ali problem nije potpuno resen. Kada se vozi na najvisim obrtajima, moze u svakoj brzini da dodje do blokade bez da izbaci gresku. Izbaci gresku kada se stisne pun gas u vecem stepenu prenosa na nizim obrtajima. Npr. u trecoj na 40-50km/h ili u cetvrtoj na 50-60km/h. Greska ne izadje odmah kad se stisne pun gas nego kad se obrtaji napune jos malo (2500-3000). Nakon vracanja mape kad upali gresku auto se ne ugasi, nego se samo vrati u safe mod. Promenjeno je 4-5 majstora i uradio sam bukvalno sve sto su mi rekli i problem i dalje nije resen. Na pamet mi pada jedino jos senzor pritiska goriva... Je l ima neko jos neku ideju ili iskustvo ili majstora koji moze to da mi resi???
Kada se da pun gas, na ekranu izadje MCSF i auto se ugasi. Nakon paljenja se izgubi check engine lampica i sve radi normalno dok se opet ne stisne gas i izadje MCSF.
Odvezem auto kod mehanicara koji utvrdi da turbina nije ispravna (zaglavljuje). Za remont su trazili 300€, pa je stavljena polovna za 120€ za koju je majstor preko parametara sa dijagnostike utvrdio da je ispravna.
Gresku se i dalje pali isto, na dijagnostici pise P0191 (regulator pritiska). Zamenjena oba regulatora pritiska i auto odvezen kod hvaljenog bosiste, proveravali su cep sistem od rezervara pa do dizni i rekli da je sve u redu. Utvrdjeno je da je auto cipovan i mapa je vracena na fabricku. Tek nakon vracanja mape se osetilo prvo poboljsanje, ali problem nije potpuno resen. Kada se vozi na najvisim obrtajima, moze u svakoj brzini da dodje do blokade bez da izbaci gresku. Izbaci gresku kada se stisne pun gas u vecem stepenu prenosa na nizim obrtajima. Npr. u trecoj na 40-50km/h ili u cetvrtoj na 50-60km/h. Greska ne izadje odmah kad se stisne pun gas nego kad se obrtaji napune jos malo (2500-3000). Nakon vracanja mape kad upali gresku auto se ne ugasi, nego se samo vrati u safe mod. Promenjeno je 4-5 majstora i uradio sam bukvalno sve sto su mi rekli i problem i dalje nije resen. Na pamet mi pada jedino jos senzor pritiska goriva... Je l ima neko jos neku ideju ili iskustvo ili majstora koji moze to da mi resi???