Da podelim iskustvo , mozda nekom pomogne
Poslato: Pet Okt 25, 2019 1:45 pm
U pitanju je 147 JTDM , ( auto nije prakticno u izvornom stanju , GTA trap , motor 260 KS ) ali nije bitno za problem , naime pre neki dan sedne zena da ide na posao i zove kaze nece da upali , ode Djulietom , ja pogledam dam kontakt on pocne imbilajzer fail , pa ABS , ASR i da ne nabrajam sve redom , zakacim dijagnostiku nece da se konektuje , krece procedura , provera osiguraca , provera i zamena releja vezanih za ECU , zatim krece telefoniranje i saveti servisera , naravno da doslepam auto sem Mise koji mi kaze da pogledam prekidac na kocnici , pregledam premerim sve ok , aj kad sam u joga polozaju pogledam prekidac kvacila ( mada on sluzi samo kod kocenja motorom kad stisnes kvacilo da aktivira dizne da se ne ugasi ) ali mimo meni poznate logike ispadne da je on bio u pitanju , naime prekinuta jedna zica . Izvucem konektor , dam kontakt , komp cekira i kaze da je OK , zaverglam i on kresne . Lemilica mi nije bila pri ruci a zica je iscupana iz dna konektora , naime auto pali ide jedino nemam monitoring trenutne potrosnje ,vremena voznje itd , samo predjenog puta od iskljucenja akumulatora . Od nedelje to letujem , resetujem greske ako ih pokaze ( a sigurno hoce ) i nadam se da ce sve raditi . Uglavnom izgubljenih nekih 6 sati kontrole delova da bi problem bio u delu koji ne bi trebao da napravi takav problem , ali ocigledno ECU u nije nesto bilo jasno i malo pobrljavio .Elem krivac : zenska cipela !