Start-stop system Giulietta
- ChobbyJTD
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Detelinara Novi Sad
Post
Mislim da i ti nisi Bobana shvatio.
Poenta da i ti i on treba da imate opciju da podesite kako će se ponašati dna u autu. Ti ako želiš da se uvek vrati u default treba da imaš opciju za to kao i on koji želi da ostane u jednom režimu sve dok ne reši sam da prebaci u neki drugi.
Poenta da i ti i on treba da imate opciju da podesite kako će se ponašati dna u autu. Ti ako želiš da se uvek vrati u default treba da imaš opciju za to kao i on koji želi da ostane u jednom režimu sve dok ne reši sam da prebaci u neki drugi.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Meni je logičnije da pamti A a ne D jer je manje opasno ako se zaboraviš dan kasnije pa kreneš više naglo no obično (D mod je poznat po tome da auto podivlja, tj. takav je). Tako je i fabrika napravila tj. zbog sigurnosti ne misle da treba takav mode da se pamti što u uputstvu i navode. Slažem se da neke stvari imaju više smisla kada samo ti voziš auto dok sa druge strane može da bude ako ne opasno onda bar zbunjujuće ako žena sedne posle tebe (a ostalo sve personalizovano).
- ljubanve
- Garaža: Alfa Romeo MiTo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Da, ali onda žena ima svoj ključ i kada otključa auto sve se podesi za nju. Položaj sedišta, DNA, muzika...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Start-stop system Giulietta
to bi bilo strava, za mita se stalno zali
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Start-stop system Giulietta
U ovom slučaju razmišljam jednako kao BobanR i mislim da sve pružene analogije baš i ne pogađaju poentu. Pošto smo mi svi različiti i imamo različite navike, mislim da je logičnije rešenje koje je i sama fabrika korigovala i pružila kod FL varijanti. Niko ne kaže da smo toliko razmaženi da nam je teško pomeriti jedan taster, ali ovde se radi o konfigurisanju vozila tačno po našim željama, a što Alfa u prvi mah nije ispoštovala "terajući" nas na jedan vid inicijalne konfiguracije.
Ja volim da je S/S stalno deaktiviran, kao i da me dočeka onaj mod koji sam koristio pre gašenja. U prvi mah to nije bilo moguće, a sada jeste i to mi je super. Inače mi je kod MiTo najviše prijalo da vozim u D modu, praktično stalno. Najviše vremena sam ga tako i vozio, a skroz mi je odgovaralo osetljivije i dinamičnije ponašanje pedale gasa i tvrdoće volana. Možda bi mi zapravo najviše odgovaralo da je vozilo stalno bilo u D modu, a da je poput Punta moglo pritiskom na neki "City" mod malo olakšati volan za gradske prilike. Odnosno što Boban kaže, da se mogu podešavati parametri pojedinačno i tako konfigurisati po svojoj želji. Kod Julke mi inače više leži N mod i tu imam malo drugačija razmišljanja na temu.
Nije ovo nikakvo kukanje na proizvođača niti traženje dlake u jajetu, sve je super i dobro je imati razne opcije, ali logično je da uvek može više i bolje, te da svako od nas može na osnovu želja i iskustava osmisliti idealnu varijantu...
Ja volim da je S/S stalno deaktiviran, kao i da me dočeka onaj mod koji sam koristio pre gašenja. U prvi mah to nije bilo moguće, a sada jeste i to mi je super. Inače mi je kod MiTo najviše prijalo da vozim u D modu, praktično stalno. Najviše vremena sam ga tako i vozio, a skroz mi je odgovaralo osetljivije i dinamičnije ponašanje pedale gasa i tvrdoće volana. Možda bi mi zapravo najviše odgovaralo da je vozilo stalno bilo u D modu, a da je poput Punta moglo pritiskom na neki "City" mod malo olakšati volan za gradske prilike. Odnosno što Boban kaže, da se mogu podešavati parametri pojedinačno i tako konfigurisati po svojoj želji. Kod Julke mi inače više leži N mod i tu imam malo drugačija razmišljanja na temu.
Nije ovo nikakvo kukanje na proizvođača niti traženje dlake u jajetu, sve je super i dobro je imati razne opcije, ali logično je da uvek može više i bolje, te da svako od nas može na osnovu želja i iskustava osmisliti idealnu varijantu...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ja vozim stalno u D modu, al secam se kad sam kupio QV, vozio sam dosta u N modu, i da nije dozvoljavao prebacivanje u D mod dok se auto ne zagreje (dok skala temp vode ne dodje na 90c ili sto blize toj temp), sto je logicno donekle, auto ne dozvoljava "cepanje" dok se ne zagreje. Tako je bar kod QV, i da, prve verzije QV nisu imale S&S sisteme koliko znam, a isto tako nisam video skoro nijedan Veloce da ima S&S. Ako gresim neka me neko ispravi
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Start-stop system Giulietta
@DejanGT: Kao što je kolega primetio, ideja i jeste da svako vozi kako misli da treba. Umesto toga, ti mene ubeđuješ da je moj način vožnje pogrešan i da treba drugačije da razmišljam.
Ja na stvari gledam ovako...ukoliko ja, za svoj novac kupim auto i rešim da ga parkiram okrenutog na krov, ne želim da mi bilo ko u toku noći postavlja auto na točkove i objašnjava da se gume ne menjaju kao kod pony bicikle.
Potpuno je nebitno što ja grešim u načinu vožnje, iako i o tome možemo debatovati, bitno je da nije user friendly vraćanje mojih podešavanja na default svaki put kad ugasim auto. I da, mod u kome se vozi je samo podešavanje, poput položaja sedišta ili retrovizora.
Pro choice
Ja na stvari gledam ovako...ukoliko ja, za svoj novac kupim auto i rešim da ga parkiram okrenutog na krov, ne želim da mi bilo ko u toku noći postavlja auto na točkove i objašnjava da se gume ne menjaju kao kod pony bicikle.
Potpuno je nebitno što ja grešim u načinu vožnje, iako i o tome možemo debatovati, bitno je da nije user friendly vraćanje mojih podešavanja na default svaki put kad ugasim auto. I da, mod u kome se vozi je samo podešavanje, poput položaja sedišta ili retrovizora.
Pro choice
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Start-stop system Giulietta
@ Boxa
Nisam siguran kako je bilo od samog starta u vezi S/S sistema, ali sada je u ponudi kod svih modela i nivoa opreme i ne može se Giulietta kupiti bez istog, osim perjanice Veloce modela koji ne može da se kupi sa ovim sistemom!
Inače malo mi je bezveze ako ne dozvoljava start u D modu kod QV/Veloce verzije jer čovek pre svega treba da bude načisto u svojoj glavi kako se vozi automobil umesto da ga elektronika limitira. To bi bilo recimo kao kada bi neki Ferrari u prvih par minuta dozvoljavao samo nekih 100 KS dok se ne ugreje!?
MiTo je dozvoljavao promenu u D već prilikom davanja kontakta, pre nego što se uopšte upali motor. Tako sam često i sam startovao vozilo, što ne znači da sam ga cepao na hladno. Jednostavno mi se više sviđao odziv na gas i direktnije upravljanje čak i kad se ne vozi žustro. Recimo čitavu turu do mora vozim u D, stajem u više navrata na pumpi, granici i gde već, a prilikom svakog paljenja prinuđen sam da pritisnem taster zbog tog default stanja. Zato kažem da je efektnije kad sistem pamti poslednje podešavanje nego kako je bilo pre FL varijanti, tim pre što to baš nije nikakav poseban dodatni posao za programere kod već postojećih sistema.
I još jedno zapažanje - kod MiTo je baš osetna razlika između N i D. Nakon duže vožnje u D prelaskom na N bukvalno kao da vozilo potpuno omlitavi. Subjektivno izražen osećaj da baš fali snage, iako to realno nije baš tako. Kod Julke mi ta razlika ne deluje toliko izražena i komotnije se u njoj osećam u Normal modu čak i kada mi je potrebno jače ubrzanje. Sve su to potpuno subjektivna zapažanja, a baš zbog toga je dobro u ovoj eri imati mogućnost veće personalizacije.
Nisam siguran kako je bilo od samog starta u vezi S/S sistema, ali sada je u ponudi kod svih modela i nivoa opreme i ne može se Giulietta kupiti bez istog, osim perjanice Veloce modela koji ne može da se kupi sa ovim sistemom!
Inače malo mi je bezveze ako ne dozvoljava start u D modu kod QV/Veloce verzije jer čovek pre svega treba da bude načisto u svojoj glavi kako se vozi automobil umesto da ga elektronika limitira. To bi bilo recimo kao kada bi neki Ferrari u prvih par minuta dozvoljavao samo nekih 100 KS dok se ne ugreje!?
MiTo je dozvoljavao promenu u D već prilikom davanja kontakta, pre nego što se uopšte upali motor. Tako sam često i sam startovao vozilo, što ne znači da sam ga cepao na hladno. Jednostavno mi se više sviđao odziv na gas i direktnije upravljanje čak i kad se ne vozi žustro. Recimo čitavu turu do mora vozim u D, stajem u više navrata na pumpi, granici i gde već, a prilikom svakog paljenja prinuđen sam da pritisnem taster zbog tog default stanja. Zato kažem da je efektnije kad sistem pamti poslednje podešavanje nego kako je bilo pre FL varijanti, tim pre što to baš nije nikakav poseban dodatni posao za programere kod već postojećih sistema.
I još jedno zapažanje - kod MiTo je baš osetna razlika između N i D. Nakon duže vožnje u D prelaskom na N bukvalno kao da vozilo potpuno omlitavi. Subjektivno izražen osećaj da baš fali snage, iako to realno nije baš tako. Kod Julke mi ta razlika ne deluje toliko izražena i komotnije se u njoj osećam u Normal modu čak i kada mi je potrebno jače ubrzanje. Sve su to potpuno subjektivna zapažanja, a baš zbog toga je dobro u ovoj eri imati mogućnost veće personalizacije.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- ljubanve
- Garaža: Alfa Romeo MiTo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Da, Mito se u normalu ponaša u nekim situacijama kao da ima 100 konja manje. Dešava mi se da ne mogu da pređem preko ležećeg koji je na uzbrdici u drugoj nego moram da vraćam u prvu. Isto kod mene u kraju imam jednu veliku uzbrdicu gde krećem iz prve posle stopa i ako hoću da izađem do kraja u drugoj moram da ga dignem preko 3.000 i da brzo prešaltam u drugu ili motor kreće da trokira.
Sa druge strane u dinamiku po ravnom na nekih 50-60 km/h i ne treba da se stisne gas, bukvalno u leru može da se vozi.
Sa druge strane u dinamiku po ravnom na nekih 50-60 km/h i ne treba da se stisne gas, bukvalno u leru može da se vozi.
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
i kod QV je razlika ogromna, D i N mode. Ide on i u N modu al u D modu divlja zato ga i vozim iskljucivo u D modu
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ti imas u N modu 265+ks, koliko mislis da onda imas u D kad je tolika razlika?
Britanci kazu da je razlika u ranijem otvaranju turba i odzivu, a da je ukupna snaga ista po mod-ovima.. Voleo bih da nekako moze snaga da se izmeri po mod-ovima..
Britanci kazu da je razlika u ranijem otvaranju turba i odzivu, a da je ukupna snaga ista po mod-ovima.. Voleo bih da nekako moze snaga da se izmeri po mod-ovima..
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Jedino na 4x4 dyno plus da zadnji valjci vrte tockove. Vozio si QV znas sam kako ide
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
S obzirom da sam ja pokrenuo ovu temu, doduse davno, i da je otisla u nekoliko pravaca, red je da je ja i vratim na stari kolosek.
Ono sto je najbitnije, mogu sad da govorim iz licnog iskustva, tj bice uskoro predstavljanje u virusu
Start-stop sistem...
Kao sto sam napomenuo na pocetku teme, isrobao sam par Juliki i ni na jednoj nije radio s&s. Kod mene radi odlicno i upravo sluzi onako kako sam zeleo. S obzirom da vozim 90% grad, i to BG centar, stajem na milion semafora koji znaji i po 90 sec da traju, zeleo sam da bar necim minimalno doprinesem manjem zagadjenju ovog mog "Crnograda". Uredno se gasi motor, cak i dok je hladan, samo par min posle paljenja. Inace je nov akumulator, malo jaci od fabrickog i to dovodi do zakljucka da je verovatno on najveci krivac kada s&s ne radi. Potrosnja je inace verlika zbog relacije kojom vozim i ne verujem da nesto utice na manju potrosnju ali to nije ni bio primarni cilj. Ni jednom mi se nije desilo da mi se ugasi pri parkiranju ili nesto od ranije navodjenih situacija zbog kojih je s&s kritikovan. U stvari, desilo mi se par puta da na semaforu brzo stisnem kvacilo i ubacim u brzinu i da s&s krene da pali motor i odjednom ga ugasi, alo to se desilo 2-3 puta i meni licno ne smeta, ali recimo kada je drugar probao Julku bukvalno mu se to desilo posle par minuta i pitao je da li to moze da se iskljuci?
E zato postoji off dugmence i kome treba koristi a kome smeta iskljuci.
Takodje sisten sam prepozna kada je preveliko opterecenje za njega da motor bude ugasen i desava se da ga sam upali.
Pitanje koje nisam postavio a bilo mi je vrlo zanimljivo, je sta se desava kada u voznji izbacite iz brzine?
Odgovor je NISTA. Kao i kod svakog drugog automobila, motor ce nastaviti nomalno da radi dokle god se krece auto. Cak i kada je auto na nizbrdici pa kene u leru dok je motor ugasen, automatski ce se upaliti.
Eto toliko od mene za sada o s&s.
Ono sto je najbitnije, mogu sad da govorim iz licnog iskustva, tj bice uskoro predstavljanje u virusu
Start-stop sistem...
Kao sto sam napomenuo na pocetku teme, isrobao sam par Juliki i ni na jednoj nije radio s&s. Kod mene radi odlicno i upravo sluzi onako kako sam zeleo. S obzirom da vozim 90% grad, i to BG centar, stajem na milion semafora koji znaji i po 90 sec da traju, zeleo sam da bar necim minimalno doprinesem manjem zagadjenju ovog mog "Crnograda". Uredno se gasi motor, cak i dok je hladan, samo par min posle paljenja. Inace je nov akumulator, malo jaci od fabrickog i to dovodi do zakljucka da je verovatno on najveci krivac kada s&s ne radi. Potrosnja je inace verlika zbog relacije kojom vozim i ne verujem da nesto utice na manju potrosnju ali to nije ni bio primarni cilj. Ni jednom mi se nije desilo da mi se ugasi pri parkiranju ili nesto od ranije navodjenih situacija zbog kojih je s&s kritikovan. U stvari, desilo mi se par puta da na semaforu brzo stisnem kvacilo i ubacim u brzinu i da s&s krene da pali motor i odjednom ga ugasi, alo to se desilo 2-3 puta i meni licno ne smeta, ali recimo kada je drugar probao Julku bukvalno mu se to desilo posle par minuta i pitao je da li to moze da se iskljuci?
E zato postoji off dugmence i kome treba koristi a kome smeta iskljuci.
Takodje sisten sam prepozna kada je preveliko opterecenje za njega da motor bude ugasen i desava se da ga sam upali.
Pitanje koje nisam postavio a bilo mi je vrlo zanimljivo, je sta se desava kada u voznji izbacite iz brzine?
Odgovor je NISTA. Kao i kod svakog drugog automobila, motor ce nastaviti nomalno da radi dokle god se krece auto. Cak i kada je auto na nizbrdici pa kene u leru dok je motor ugasen, automatski ce se upaliti.
Eto toliko od mene za sada o s&s.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Super, najvažnije je da si ti zadovoljan i to je sva poenta. A sad da mi vidimo u virusu o čemu se tu konkretno radi
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Kad sam uzeo svoju Giu, u pocetku je radio sve normalno, osim sto mi se par puta desilo da mi na semaforu kad krenem pa stanem, ugasi, i nece da upali... poprilicno neprijatno. Tada sam ga ugasio trajno na 3 meseca, i kad je malo otoplilo, pade mi na pamet da ga malo aktiviram par dana cisto da probam. I na moje iznenadjenje, nije uopste hteo da gasi auto. Ali ostavio sam tako, i nakon jedne veceri kada sam ga ostavio u garazi (pre toga je bio malo napolju) - sutradan, gasi sve normalno radi. I posle sam opet iskljucio Definitivno ima veze sa stanjem akumulatora, i ako bas nije u najboljem stanju - nece gasiti.
- IvanSim
- Garaža: Giulietta 1.4t multiair
ex BMW E60 520d
ex Honda Accord CU1
ex BMW E90 320d
ex Honda Accord CL7
ex Mercedes C200 kompresor AMG paket W203
ex Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v
ex BMW 525i M paket E39
ex Opel Vectra C 1.8 16v
ex Astra F 2.0 16v
ex VW Golf 3 1.8
ex VW Corrado 1.8 g60 - Lokacija: Lesak
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Naravno da ima veze sa stanjem akumulatora. I kod mene radi sve kako treba ali se aktivira samo kada zaboravim da ga deaktiviram jer mi je bitnije da što manje sokove priredjujem motoru i ostalim pratećim sklopovima nego neka minorna ušteda goriva.
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Razmisljao sam ja i u tom pravcu ali ako su ga vec stavili , verovatno su i ceo sklop motora obezbedili da ne trpi. I nije to do ustede u gorivu (bar kod mene) vise bi je sto cu time bar malo uticati da smanjim zagadjenje vazduha. Donekle me i grize savest sto svaki dan vozam auto sam do posla i nazad pa je to neka vrsta male kompenzacije.
Re: Start-stop system Giulietta
IvanSim napisao:Naravno da ima veze sa stanjem akumulatora. I kod mene radi sve kako treba ali se aktivira samo kada zaboravim da ga deaktiviram jer mi je bitnije da što manje sokove priredjujem motoru i ostalim pratećim sklopovima nego neka minorna ušteda goriva.
Razmisljao sam ja i u tom pravcu ali ako su ga vec stavili , verovatno su i ceo sklop motora obezbedili da ne trpi. I nije to do ustede u gorivu (bar kod mene) vise bi je sto cu time bar malo uticati da smanjim zagadjenje vazduha. Donekle me i grize savest sto svaki dan vozam auto sam do posla i nazad pa je to neka vrsta male kompenzacije.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ekipa cemu pompa oko obicnog SS?
Radi kao i vecina drugih.. Tako da....
A da je dobar za auto-nije. Tu je zbog euro normi.. Smanjenja nivoa co2 i buke u gradovima. Za auto je na duze staze stetan.
Radi kao i vecina drugih.. Tako da....
A da je dobar za auto-nije. Tu je zbog euro normi.. Smanjenja nivoa co2 i buke u gradovima. Za auto je na duze staze stetan.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Nema nikakve pompe, diskusija kao i svaka druga. Razmena misljenja, razni stavovi razna gledista. Kao i sve ostalo na forumu. Ono sto se meni dopada kod s&s jeste smaanjenje co2. Nisam imao prilike da se sretnem sa tim sistemom ranije i interesovalo me je kako radi i sta ostali misle o tome, mada sam video da je dobar deo rekao da je to odmah iskljucio pa sam hteo i da znam, zasto? Na automobilima koje sam ja probao nije ni radio iako nije bio iskljucen. I eto do tih svih odgovora sam dosao ovde a na kraju, srecom, uspeo i licno da se uverim.
Da li je stetan po auto? Verovatno.
Da li su smisljene razne zastite za auto od s&s? Koliko se moglo, jesu.
Da li moze da se iskljuci? Moze, pa ste zadovoljni i vi sto ga ne koristite i mi koji ga koristimo.
Da li je stetan po auto? Verovatno.
Da li su smisljene razne zastite za auto od s&s? Koliko se moglo, jesu.
Da li moze da se iskljuci? Moze, pa ste zadovoljni i vi sto ga ne koristite i mi koji ga koristimo.
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ukratko - kome radi kako treba, taj ga ugasi, kome ne radi, taj se nervira i iscima da ga dovede u prethodnu kategoriju onih kojima radi, pa ga onda ugasi.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Genijalno, ali rekao bih i istinito...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Nesto smo se raspravljali u firmi oko start-stop sistema, sto me nateralo da malo izguglam neke stvari oko toga kako radi i naisao sam na zanimljiv info. Generalno je problem oko 'verglanja' jer se radliica zavrti na 'suvo', medjutim to se projektuje tako da podnese neki predvidjen broj verglanja na suvo, koliko se pretpostavlja da ce biti u zivotnom veku auta (u pomenutom tekstu je to 100.000, ali kontam da zavisi od proizvodjaca do proizvodjaca). Kako S&S sistem drasticno povecava taj broj, morali su da se pozabave tim problemom, tako da su projektovali radilice za veci broj verglanja na suvo (pominje se 200.000, sto mi je mala razlika, ali ok)....
Tako da - ko ima S&S, i ne koristi ga - duze ce mu trajati radilica
Tako da - ko ima S&S, i ne koristi ga - duze ce mu trajati radilica
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Moja Giulietta je u starijoj izvedbi i ne pamti kad se S/S isključi pa moram da se opsetim svaki put kad krenem da ga ugasim. A onda kad zaboravim a S/S ne odreaguje na semaforu kako treba, "sekiram" se što mi je nešto "neispravno" na kolima sve dok se akumulator ne dopuni i stvore optimalni uslovi za S/S
A onda kad sve odradi kako treba, ugasim Start/Stop i vozim dalje
JBG
Re: Start-stop system Giulietta
Ubode ga brate, svaka ti čast.mickeyrs napisao:Ukratko - kome radi kako treba, taj ga ugasi, kome ne radi, taj se nervira i iscima da ga dovede u prethodnu kategoriju onih kojima radi, pa ga onda ugasi.
Moja Giulietta je u starijoj izvedbi i ne pamti kad se S/S isključi pa moram da se opsetim svaki put kad krenem da ga ugasim. A onda kad zaboravim a S/S ne odreaguje na semaforu kako treba, "sekiram" se što mi je nešto "neispravno" na kolima sve dok se akumulator ne dopuni i stvore optimalni uslovi za S/S
A onda kad sve odradi kako treba, ugasim Start/Stop i vozim dalje
JBG
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ništa tu nije "suvo", motor je vruć i optimalno podmazan. Bez brige sa SS. Ko ima mnogo rada u mestu, to je možda još gore. Profesionalne mašine računaju i rad u mestu u h u habanje, ne samo kilometražu.horvat napisao:Generalno je problem oko 'verglanja' jer se radliica zavrti na 'suvo', medjutim to se projektuje tako da podnese neki predvidjen broj verglanja na suvo,
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Kako nista nije suvo, sta gura pritisak ulja dok motor ne radi?
https://en.wikipedia.org/wiki/Start-stop_system
Procitaj pod "enhanced components"
https://en.wikipedia.org/wiki/Start-stop_system
Procitaj pod "enhanced components"