Stranica 20 od 27

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pon Okt 05, 2020 1:36 pm
od milosnbgd
Ili da se uzmes polovan, ne znam koliko se krecu, verovatno moze da se iskopa...
Ne znam koliko bi ispalo ovo sa registracijom, cenim oko 6500e, plus taj menjac...Pitanje koliko je isplativo

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pon Okt 05, 2020 2:16 pm
od Sauriann
znači 6500 + "Auto hat Getriebe schaden" (što je oko 1000e za polovan sa rukama npr.)
Ne znam koliko ti je 7500 isplativo...

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pon Okt 05, 2020 5:15 pm
od sljuka10
Pratim ponudu Giulietti kod nas intenzivno od januara, rekao bih da 1.4 multiair u ovoj opremi i ovo godište teško da možeš naći kod nas za manje od 7500, a da bude u dobrom stanju. Pitanje je sad da li je kod ove samo menjač problem.

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pon Okt 05, 2020 8:35 pm
od Raketa
A moze biti da su samo korodirali kontakti tct-a. Znam coveka koji je kupio mito tct u servisu proglasen kao getriebe shaden, na kraju bili samo kontakti..

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pet Okt 09, 2020 4:20 pm
od MILJANNN
Sfera Kom napisao:Vibracije su bile, a sa menjacem sam ima problem zbog ulja, sipao sam ulje i aditiv i sve je poske bilo ok. Cuo mi se lezaj al sad je sve to svedeno na normalu, pa dok ide. Ubacivanje u prvu je mnogo poboljsano i sve ostalo, ako imas problem i sa menjanjem brzina, obavezno i aditiv Bardahl sipaj. Ako ne samo nosace zameni i to ti je to.
Zdravo ljudi, ja sam preuzeo auto od kolege iz Leposavica :D u pitanju je 1.4 MA, bela Djulijeta, kod mene je u Nisu :) Sferakom, imam i ja slicne probleme kao i ti, ne mogu da nadjem, tj nisam ovlascen da ti saljem privatne poruke, pa bih te zamolio za neki vid kontakta da se cujemo u vezi nekih problema koje si vec naveo na forumu.

Nadam se da ces mi izaci u susret,
Miljan

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sub Okt 10, 2020 8:15 pm
od Sfera Kom
Hocu naravno, samo raspali . Sta te muci?

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sub Okt 10, 2020 11:10 pm
od MILJANNN
Plastike, nosac motora, trese desna strana :D i tako, narucili smo danas nosac motora, tako da videcemo to u utorak da zamenimo i to bilo to. Sto se plastika tice, sta si im radio?! :) Ne mogu da ti pustim privatnu poruku, tako da moracemo ovde, ili da ti ostavim neki kontakt? Lakse bi mi bilo da te si ispricamo.

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pon Okt 12, 2020 1:27 pm
od deepsis
Mocko napisao:Ćao ljudi, čitao sam da Giulietta ima hronično problem sa krstom poluosovine. Jel može neko da mi kaže kako se manifestuje problem ?
Ja menjao pre mesec dana, cuje se tup udarac pri saltanju brzina i prilikom opterecenja (kad dajes gas) u krivini, trese ti volan. Zavisi kakvo je stanje poluosovine, kad prolupa skroz, hoce i na ravnom da trese volan kad potopis gas.

Re: : Alfa Romeo :: 110 anni :

Poslato: Sre Nov 04, 2020 8:53 am
od Mihajlovic
Kupio sam Alfu Guliattu 2012 god , benzin 105 KS
Castio sam sebe kda sam otisao u penziju
Radiio mi na automatskom bitanju ne hvata stanice
Ispod antene - na nebu postoji fleka -verovatno od vode ( nije radjeno unutrasnje pranje)
Da li je u pitanju antene. kontakt ili radio ??
poz
Bata
063 496 533

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Ned Nov 15, 2020 2:40 pm
od sljuka10
Društvo, imam jedno tehničko pitanje. Šta je sve potrebno za konverziju sa običnih prednjih klješta na Brembo na Giulietti, osim naravno samih klješta, diskova i pločica? Ne znam da li je relevantno ali G je 2014, tj facelift model.

Re: : Alfa Romeo :: 110 anni :

Poslato: Ned Nov 15, 2020 6:02 pm
od boki76
Mihajlovic napisao:Kupio sam Alfu Guliattu 2012 god , benzin 105 KS
Castio sam sebe kda sam otisao u penziju
Radiio mi na automatskom bitanju ne hvata stanice
Ispod antene - na nebu postoji fleka -verovatno od vode ( nije radjeno unutrasnje pranje)
Da li je u pitanju antene. kontakt ili radio ??
poz
Bata
063 496 533

Prvo da cestitam na odabiru auta za odlazak u penziju! :arflag
Ako hvata stanice manuelno i normalno se slusa radio u toku voznje ne bi trebalo da bude do antene bez obzira na fleku ispod nje. Takodje ne verujem ni da je do kontakta. Sama multimedia ume da pravi raznorazne zezancije pa je najverovatnije do nje. Ako je to jedini problem, izmemorises manuelno stanice, memorija ima na pretek i nista ne diras.

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Ned Nov 15, 2020 7:39 pm
od edin
sljuka10 napisao:Društvo, imam jedno tehničko pitanje. Šta je sve potrebno za konverziju sa običnih prednjih klješta na Brembo na Giulietti, osim naravno samih klješta, diskova i pločica? Ne znam da li je relevantno ali G je 2014, tj facelift model.
Potrebni su adapteri, neko ih je pravio, a ako se potrudis, mozda i nadjes origigi po otpadima, mislim da su ih nosili sve julke sa brembom, osim QV, ona ima drugačije rukavce

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Ned Nov 15, 2020 7:58 pm
od Mocko
Pretražio sam forum saznao sam dosta toga ali evo da pitam i ovdje možda će nekome još valjati. Došli na red amortizeri da se zamjene. E sad znam da će svi reći Bilsten B6 :) Iskreno tražim nešto što bi bilo ekvivalent fabrici, a i opruge bi ostavio fabričke. Bilstein B4, Kayaba Excel G, nešto treće ? Najveći problem je što sam čitajući tuđe postove skontao da se kod nas kao i sve ostalo prodaje fuš kvalitet :cry:

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pon Nov 16, 2020 5:48 am
od edin
Stvarno ne znam sta pametno da ti kazem po tom pitanju...
Generalno su i u originalu amortizeri fuš za julku...

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pon Nov 16, 2020 10:41 am
od horvat
Planiram da menjam amorte na prolece, po svemu sudeci, mislim da cu ici na Bilstein B4, ali jos cu malo da ispitam situaciju.

Primetio sam jednu interesantnu stvar. Kod mene su fabricki ZF-Sachs amorti, i auto je dosta tvrdji od facelift Giuliette sa 2.0 jtdm, a na istim tockovima (cak i istim gumama u jednom slucaju). Naravno ovo poredim sa fabrickim stanjem pre nego sto sam ugradio Eibach opruge. Kad smo pogledali, na novijoj dizelki su bili Magneti Marelli amorti. E sad, da li je to zato sto je moja u toj nekoj 'Veloce' opremi, ili zato sto je pre-facelift, ili je razlika benzin-dizel, nisam siguran, ali definitivno ima razlike u mekoci, u korist Magneti Marelli.

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sre Nov 18, 2020 9:41 am
od sinisa
Planiraš da staviš Bilstein B4, standardni po part-id-u koji bi išao na tvoju Giuliettu? Pitam zbog toga što si na Eibach oprugama, i deluje mi da je možda bolje ići na neke druge amortizere, jer će B4 raditi prilično sabijeni, možda van normalnog radnog hoda.

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sre Nov 18, 2020 11:18 am
od horvat
Da.

Pa citao sam nesto po netu, kazu da je B4 zapravo oko 10% tvrdji od OEM, iako se vodi kao OEM-replacement. A i same Eibach Pro-Kit opruge su deklarisane da mogu da rade sa fabrickim amortima. Tako da mislim da bi to mogao biti dosta ok uparen setup.

B6 mi je pretvrd, na to ne bih isao. Optimala bi bila KW v3 ili bareeem v2, pa da se dobije i spusten auto i razumno mekano vesanje, ali cena je prejaka.

Ali svakako, do proleca cu se jos informisati oko toga sta da stavim, razmisljao sam i o Koniju, Sachsu, ali za sada sam najvise za B4...

edit: procitao sam jednu interesantnu stvar, a to je da su aftermarket Sachs za Giuliettu (OEM replacement) kvalitetniji i bolji od Sachs koji dodju fabricki sa autom, a po radnjama su i vidno skuplji od Bilstein B4 :blink:

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sre Nov 18, 2020 11:46 am
od Mocko
horvat napisao: edit: procitao sam jednu interesantnu stvar, a to je da su aftermarket Sachs za Giuliettu (OEM replacement) kvalitetniji i bolji od Sachs koji dodju fabricki sa autom, a po radnjama su i vidno skuplji od Bilstein B4 :blink:
Naletio sam i ja na tu info....sve je moguće mada je provjerenost informacije upitna :scratch:

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sre Nov 18, 2020 6:34 pm
od sinisa
Jasno. Možda nije loše da testiraš prvo postojeće amortizere, ako uhvatiš negde. Nekada je Tigar imao mašinu/platformu, a sada bi morao imati AMSS. To je bar moj plan.

I ja planiram zamenu amortizera, isto tako je KW sada pomalo daleko, zbog svih ostalih ulaganja... Mada, za 159-ku je možda malo lakše izabrati, pošto bi Eibach opruge trebale da se slažu sa Ti-spec amortizerima.

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sre Nov 18, 2020 7:30 pm
od horvat
Testirao sam amorte, ima jedan tehnicki pregled u NS.

E sad, ta 'treskalica', nije bas precizna kao test samo amortizera, jer ona u sustini mrda ceo tocak, pa sve tu ulazi u kalkulaciju, sileni, opruge, guma itd, ali pricao sam sa radnikom sto tamo radi i vec iz prakse se znaju okvirno neki brojevi.

Meni su zadnji amorti na oko 50%, a prednji na oko 60%.

Majstor kaze da je prag ispravnih amorta 50%, a da nekad kad stave potpuno nov automobil, bude tek malo iznad 80% (a nekad bude i vise).

Koje ti amorte ciljas?

Mala digresija sa teme, znas li mozda od cega se sastoji "Ti" vesanje za 159/Breru - da li je to Prokit + B6 ili Sportline + B8 ?

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sre Nov 18, 2020 9:09 pm
od sinisa
Ti vešanje ide sa posebnim (kraćim) fabričkim oprugama + Sachs amortizerima. Te fabričke opruge nisu ništa posebno, razliku u odnosu na Eibach ProKit je teško primetiti, čak bih dao blagu prednost Eibach-u. Takođe, te opruge često znaju da puknu, i Eibach je generalno trajniji.

U ePER-u sam pronašao part-id-jeve fabričkih Ti amortizera (imam info da su išli Sachs), i laički bih zaključio da bi morali biti solidni u kombinaciji sa Eibach oprugama. Tako da - ciljam Sachs amortizere za Ti. Prema tuđim iskustvima trebali bi biti za nijansu komforniji od Eibach ProKit + Bilstein B6 kombinacije.

Skuplja alternativa su Koni FSD, ako bih uopšte uspeo da ih pronađem negde. O tom po tom, proći će još nekoliko meseci dok ne odlučim, a u međuvremenu ću negde izmeriti stanje sadašnjih fabričkih.

Merenje na 50/60% nazad/napred mi je sada interesantno, jer sam na prošloj 159-ci merio isto (6 godina stara, 120.000km) i dobio 86/88%. Verovatno je pitanje koliko su "treskalice" uporedive...

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sre Nov 18, 2020 11:45 pm
od horvat
Javi bas sta si izmerio.

Na Milosevoj Breri (@milospinkfloyd) su Bilstein amorti u sklopu "Ti" paketa (bas pise na njima), ali ne znamo tacno koji, da li B6... Takodje mu i na oprugama pise "Eibach" ali ne pise koje su.

Koni FSD sam gledao i nema za Giuliettu, od Konija ima samo oni narandzasti STR.T, ali oni ne znam kakvi su?

To sto kazes za Sachs, moze biti da su taman tako nesto izmedju B4 i B6, i da mogu biti dobar match za Eibach Pro-kit... ali nzm kako da potvrdim da nisu isti kao ovi sto imam na autu :(

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Pet Nov 20, 2020 6:28 pm
od iamivan
Zna li neko ima li razlike između Giulietta-e iz 2016. i 2017. godine? Vizuelnih znam da nema, a deluje mi da nema ni tehničkih (konkretno za TBi verzije, ali i ostale). Ne nađoh ništa na netu, tako da kontam da su skroz isti modeli. :scratch:

I nevezano za pitanje iznad, ima li ovde vlasnika sa Giuletta-om u Grigio Magnesio Opaco boji? Zanima me kako uživo izgleda ta boja. :whistle:

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sub Nov 21, 2020 9:34 am
od boki76
Giulietta je imala fl 2014-2016-2019 tako da izmedju 2016 i 2017 nema razlike. TBI je 2014 imao blago povecanje snage i smanjenje emisije CO2 kao i bolje ubrzanje od 0-100.

Re: Pitanja za Giuliettu

Poslato: Sub Nov 21, 2020 11:06 pm
od iamivan
Super, tako sam i pretpostavio. Gracias. :)