Stranica 1 od 3

Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Pon Dec 18, 2017 12:16 am
od Gile
Auto nece da predje 4 hiljade obrtaja,proveravana creva,akutator maf sve ok..da li neko zna sta je u pitanju?alfa 156 1.9 jtd 8v

Re: Nece preko 4000 obrtaja

Poslato: Pon Dec 18, 2017 12:36 am
od 916
pa zar nije dizelu pik snage na 4,što bi išao više?

Re: Nece preko 4000 obrtaja

Poslato: Pon Dec 18, 2017 1:22 am
od Mrzovoljni Soko
Moze to do 5000,provereno kod mene milion puta :)

Re: Nece preko 4000 obrtaja

Poslato: Pon Dec 18, 2017 2:34 am
od Gile
Nije na 5.5 hiljada je kraj

Re: Nece preko 4000 obrtaja

Poslato: Pon Dec 18, 2017 3:52 am
od voosaa
na 5 hiljada bi trebala da je ECU blokada motora, fabricka, na JTD. Na 5.5 hiljada verujem da veoma ozbiljni problemi mogu da se jave, ako je neko cipovanjem pomerio tu blokadu, to je veoma lose... Inace, preko tih 4000rpm voziti je isto vrlo nepozeljno za dizel motor...
Elem, u kom smislu nece da ide preko 4000? Kao da ima blokadu na 4000 ili se gusi na tim obrtajima? Da li na leru mozes da ga turiras preko?
Da li izbacuje neke greske na dijagnostici?

Re: Nece preko 4000 obrtaja

Poslato: Pon Dec 18, 2017 2:23 pm
od Gile
Ma meni islo do 5...nece ni u leru,nece nikako...auto vuce od 1500 do 2200 obrtaja polse nista...od gresaka ebd,vdc i abs

Re: Nece preko 4000 obrtaja

Poslato: Pon Dec 18, 2017 2:50 pm
od bums85
Da nije turbina ili pasteta zaglavila u polozaju za niske obrtaje, kad ide normalno do 2200?

Re: Nece preko 4000 obrtaja

Poslato: Pon Dec 18, 2017 3:00 pm
od Gile
Pasteta nije provereno,jedino krilca ako su se zaprljala,inace auto je bio havarisan ali motoru nista nije..citao sam da mora posle udesa da se restartuje ecu..sae nzm..

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Pon Dec 18, 2017 3:48 pm
od BobanR
Ja se nadam da ne smeta što sam promenio naslov teme? I meni je misterija zašto je auto u safe modu nakon udesa

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Pon Dec 18, 2017 4:06 pm
od Gile
Ne smeta...ja nmg da skontam nema gresaka auto se ponasa najnormalnije ne dimi ne razumem?

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Pon Dec 18, 2017 6:50 pm
od Gile
Da li moze da se desi da je promasio zub?ako je senzor radilice da li bi izbacio gresku?

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Pon Dec 18, 2017 6:57 pm
od bums85
Kad je senzor radilice nece uopste da upali

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Pon Dec 18, 2017 11:05 pm
od Alfa servis Brana
Wastegate ventil uglavnom u sudaru strada. Probaj to.

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 19, 2017 12:57 am
od Gile
Nije proveravao sam

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 19, 2017 1:10 pm
od maxy
Da negde nije blokiran usis vazduha. Ja sam imao isti problem na Lanseru, do 3k obrtaja je išao, a posle toga neće. Nije se ni gušio, jednostavno kazaljka tu zakuca i ni milimetar dalje.

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 19, 2017 1:19 pm
od novmaher
Jel si ispratio parametre? Gorivo, map, maf, polozaj papucice. Mora da nesto pokaze.

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 19, 2017 3:04 pm
od mladenke
Zapusilo se nesto. Drzi ga na 4k obrtaja nekih pola sata na auto putu i ce se otpusi. :D

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 19, 2017 3:10 pm
od bokac
Ili ce dusu da ispusti hahaha
Ne zezaj se. Idi kod majstora ako nesto nije uredu. Ipak je to dizel. Moze da ispadne posle skupa igranka :gr8:

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 26, 2017 4:21 pm
od OMP
evo ja danas ponovo odradio diag i ovako stoje stvari...

Slika

ne znam zasto postoji egr greska, egr je blokiran kad sam kupio auto i mislim da je i tad izbacivao tu gresku, motor je 8v ko ne zna.
ovo za grejace takodje ne znam sta je jer su grejaci promenjeni ali oni sigurno ne prave problem koji ja ima tako da nisu ni bitni.
jedino ostaje o235 sto ukazuje na "Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A – circuit malfunction" ???

samo da dodam da je kod mene problem slican kao kod gileta samo sto kod mene pali gresku na 3000rpm u 3. brzini i kad pustim gas gasi gresku

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 26, 2017 4:28 pm
od bums85
Mozda te map senzor zeza, za grejace mozda relej, a za egr je normalno da izbacuje gresku ako nije softverski ugasen, samo sto kod jtd ne izbacuje gresku na ekranu, tek kad se prikaci dijagnostika vidis.

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 26, 2017 4:35 pm
od OMP
zar za egr ne izbacuje gresku smo na 16v motorima?

na map smo od starta sumnjali, pisao sam u drugoj temi ali neki su trazili da vide tacno koje su greska koje ja tada nisam zapamtio pa evo sad uslikah. nigde ne mogu da nadjem auto koji ima isti kao moj map da probamo i da ne bacam pare odmah na nov ako nije do njega. svi koje sam pitao imaju drugacije oznake na map-u, cak sam i probao 2 map-a koji se razlikuju od mog iako su isti motori u pitanju ali to nije dalo rezultate.

ja licno mislim da je turbina-krilca zapljana i da mora da se cisite ali ajde da vidimo dal jos neko ima neku ideju na osnovu ovog sto sam ocitao

Poslato: Uto Dec 26, 2017 4:56 pm
od Rik
Moze povremeno da izbaci gresku za EGR i na 8v. Jednom prilikom je kod mene prijavilo, medjutim nakon brisanja se vise nije pojavljivala. Cuo sam da je na par mesta moralo i softverski da se iskljuci u potpunosti.

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 26, 2017 5:01 pm
od OMP
kod mene i posle brisanja stoji egr greska kao i ove druge dve

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 26, 2017 9:52 pm
od G0XY
To sa zaprljanim krilcima turbine,je san svakog vozaca sa tom greskom i uglavnom je u pitanju pokrivljena geometrija varijabilnog dela turbine,koja mora da se zameni u sklopu kompletnog remonta i detaljnog balansiranja i podesavanja iste.
Turbina jednom kada ode kod turbadzije,nece nikada vise biti ista i svaki je prica za sebe.
Doduse,danas ko god da nema nekog posla,a ima nesto novca,on lepo otvori servis za turbine i sa jeftinim kineskim delovima sa Ebay vrsi remont svih vrsta turbina,uz kilometarski spisak zasto garancija na rad ne vazi.
Konkretno svi sem jednog ili dva turbo servisa (koji rade sa srednjom klasom Melett delova),kupuju biksne odnosno lezajeve vratila turba od jednog lika strugara iz Beogradskog prigradskog naselja :)

Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?

Poslato: Uto Dec 26, 2017 11:06 pm
od junky01
Aj` sada realno bez zezanja, koja je onda opcija kada turbina prosvira?
Postoji li neko ko ce garantovati za svoj rad, ma koliko kostalo ili je isplativije kupiti polovnu i voziti dok ne ode i ona.