Stranica 1 od 1

AR 147 2.0 TS motor - problem

Poslato: Sre Jun 21, 2017 1:43 am
od Marko Zmn
Pozdrav imam problem sa motorom navedenim u imenu teme,sad u subotu se upalila lampica check engine i na boardu motor control failer system prvi radni dan otišao sam kod majstora da ga prikacim na dijagnostiku, koja je očitala grešku loše sagorevanje goriva, obrisao majstor grešku i kaže dođi opet a prvi ga izduvaj na nekih 180, to veče lampica se opet upali, odem od avale do aerodroma 180-200 bez prekida uhvatim talas i ujutru opet kod njega, e sad troši ok ulje na oko 2000 km koliko je kod mene potrošio je oko 500ml a nisam ga milovao baš ali od početka sam primetio da je malo lenj da tako kažem, i da ima vibracije na leru kao mali basovi bez muzike, inače krenuo je da sporo spušta broj obrtaja a danas već da na leru kao da drži gas na 2000 i spadne na 1000-900. Zanima me da li je neko imao slična iskustva? Možda katalizator ili l.sonda? Koliko 2.0 ts ima katalizatora? Koliko se sećam trebalo bi 5 3 gore i 2 dole? Ne znam da li je do temperature da je loše sagorevanje ili šalje loše podatke? Mada zakucana je na 90. Neko iskustvo?

Re: AR 147 2.0 TS motor - problem

Poslato: Sre Jun 21, 2017 6:14 am
od edin
Protokomer, step motor, svecice, kablovi.....
Elem 500ml na 2000km, je odlicna potrosnja ulja, koje ulje sipavas?
I da koje gorivo koristis?

Re: AR 147 2.0 TS motor - problem

Poslato: Sre Jun 21, 2017 9:28 am
od Marko Zmn
Druže auto je od skoro kod mene,tačno tih 2000km, i u njemu je 20k ulje i njega dosipam, ali sad kad budem radio mali servis hteo sam selenia racing ali majstor kaže da će da ga jede više nego ovo, mada to mi je isplativo ako će da utiče pozitivno na rad motora. Sipam g drive 100 a nekad 98 kad ne nađem 100 pošto je do sad bio na Gazprom a od juče ima i na nis umesto 98.

Poslato: Sre Jun 21, 2017 11:11 am
od interceptor
Katalizatora ima 3,dva odmah iza grane i jedan dole.

Sent from maj el dži ge-2 manji

Re: AR 147 2.0 TS motor - problem

Poslato: Sre Jun 21, 2017 5:47 pm
od Fittipaldi
Kod mene isto zadržava 2000 obrtaja duže nego što treba, odnosno dok ne prikočim i dok brzina ne počne da se smanjuje. Sa 3000 i više obrtaji padaju uredno na nulu (sa kratkom zadrškom na 2000). Ja sam se privikao a tebi ako smeta ima na Forumu objašnjena neka fora sa sečenjem neke žice kod brzinomera ali onda nemaš zadršku na 2000 obrtaja za šaltanje na više. Što se tiče lošeg sagorevannja rotiraj prvo bobine pa uradi dijagnostiku pa ako treba posle svećice i kablove da bi stekao sliku o mogućem problemu. Nemoj da odmah menjaš ništa, govorim ti iz iskustva jer sam kupovao nove bobine bez veze, a bila je žica u prekidu.
A da, u TS samo Racing ili neko drugo iste gradacije, neće ga trošiti više...

Re: AR 147 2.0 TS motor - problem

Poslato: Sre Jun 21, 2017 11:05 pm
od Marko Zmn
Otišao sam dok sam bio na putu nekom danas, i na beogradskom putu malo pre topole vidim alfin otpad i servis. Stanem da vidim šta ima i kupim protokomer zamenim jedan vuče isto, i drugi bude to to oseti se kako lepi za sedišta kad Se da gas. Sad sledeće provericu katalizatore i l.sondu, takođe da skinem i očistim klapnu gasa ili promenim u kakvom stanju bude već, možda zbog toga zeza broj obrtaja. Bobine
Sam proverio, dizne čišćene, a svećice moguće. Našao sam svećice za 6000 12 komada što mislim da je baš povoljno. Inače jutros su mi stigli beli migavci sa poštarinom 2400, stavio super legli.
Da druže 3 komada ima saznao sam danas bio sam ubeđen da je 5 ali odlično i ovako,njih dam našao za po 15e i l.sonde po 10e valjda je ok cena.

Re: AR 147 2.0 TS motor - problem

Poslato: Čet Jun 22, 2017 9:35 am
od Fittipaldi
Može da je do klapne, ali kod mene to nije pomoglo. U svakom slučaju sredićeš to. Važno je da ti je motor dobar čim ima tu potrošnju ulja. :)