Alfa Romeo 159, moja tužna priča o lepom autu!
Poslato: Uto Feb 07, 2017 7:23 pm
Evo da otvorim temu za ovaj auto, pa ću dalja pitanja postavljati u ovoj temi, pošto ce ih biti puno!
Model je Alfa Romeo 159 1,9 -8v, godište 2005, fabrička boja siva metalik, prefarban u crnu mat, famoznih 180 000 km al u rikverc! Kupljen u Zrenjaninu, zadnja registracija Beogradske table, kupljen neregistrovan, u knjižici stoji metalik siv, auto je crn mat, ja bi četkom bolje ofarbao.
Sada da objasnim kako je auto dospeo kod mene i na koji način je kupljen!
Drugar radi na brodu i rešio da kupi auto,vreme događanja februar 2016,(nema vozačku u planu polaganje čim se vrati, ne razume se u aute ni 1%), budzet 4 soma ne zna još koji auto bi da uzme, ja mu dao savet kada se vrati kući odemo za Nemačku, sestrin muž drži lakirersku radionicu u Kelnu, čovek profesionalac (farba Ferarije,Porše-e i sve ostale modele, DemirCars na fb, ako administartori smatraju da je ovo neprikladno neka uklone) poznaje ljude u automobilskom svetu, pa cemo naći nešto dobro, odgovor njegov je ok.
Sutra poruka na viberu, slika sa textom vidi šta sam uzeo (Slika 1,2.sa oglasa, tako on video auto koji kupuje) na slici sasvim solidno izgleda ali se ništa ne vidi, ja reko ok je ovako na ekranu, druga slika otvorena vrata i ima šta da vidim iznutra siv (nemam tu sliku).Pomislim u sebi ko još farba auto od 10 godina, reko sebi ovaj je lupan 100% još nije ni ofarban kako treba, zaključak samo sa slike.
Kupio i preporučio ga je njegov “drugar”, cena prava sitnica 4150€ +100€ častio ga za uslugu kupovine! Pošto nikada do tada nisam ni razmišljao o Alfi tako nisam znao ni cene, pogledao po oglasima i vidim da se cene kreću 5-6k € dobri, odmah sam znao da tu nešto ne štima- ne valja.
Auto stigo u moj grad, drugar i dalje na brodu dolazi za mesec dana. Odem da vidim auto kod drugog druga, parkiran kod njega u dvoristu. Kako sam ga zapazio sa kapije samo sam rekao AAAUUUUUU!
Auto totalno istrošen spolja, loša farba, felne izudarane, negde i oko 0,5-0,7mm od odurca udubljenje širine malog prsta, gume ćelave sve 4 različite, ja reko brate ovo 2500-3000€ max više ne vredi a ništa još nisam video to je prvi utisak. Ne možemo da ga otvorimo istrošen akumulator, brave nema (kao što sam naveo u prvoj temi kada sam se učlanio na ovaj forum). Zagledam ga ovako na oko ( nisam expert ali vidim dobro). Zazori na vratima svuda drugačiji, vide se pukotine gita, branici jedva stoje na njemu, levi retrovizor lepljen, puknuta šoferka, jedna maglenka razbijena, mreža u obliku saća do nje blago izlomljena, na zadnjem braniku mačije svetlo lepljeno od dva razlicita komada, vidi se druga nijansa crvene, kao što rekoh gume sve različite-ćelave, farba se na nekim mestima ogulila, najviše kod blatobrana od bacanja kamenčića-kontam da nije ni šmirglan pre farbanja. Na pragovima kod prednjih vrata se vidi da je gitovan i da je mašinski ošmirglan bez fine završne obrade, razlika i do pola cm naspram zadnjeg dela praga.
Namučili se i nekako otvorismo haubu kada ono još veće zlo nego spolja, žice svuda, levi far lepljen kod šrafova što se šrafe na karoseriju, klima se hladnjak, nema poklopac na motoru, nema fabrički filter nego onu pečurku, kantica za hidrauliku samo stoji tamo negde, vidim farbano kod desnog amortizera, dole plastika od blatobrana polomljena znači lupan 1000%, zato ni nema fabrički filter za vazduh jer se razlupao i ovo bila jeftinija varijanta.
A lik pored mene je taj što je kupio auto za druga, kažem ja njemu šta je bre ovo šta si to kupio, kaže on znaš kako ide ima 170ks čipovan ,sve je ok sa njim ima par sitnica što treba da se odradi zato je bio jeftiniji kaže on, samo gume ,šoferka , veliki servis i registracija.Ja reko ovo ne vredi ni 2500€ lepo si se ugradio kažem ja njemu, kaže ma kakvi brate on mi drugar, ja se samo nasmejao.
Enterijer sve rasklimano, fali air beg ispod volana, najverovatnije nema ni u volanu jer ni sirena ne radi ja odmah snimio, fale prekidači za podizače 2 komada u vozačevim vratima.Na zadnjim desnim vratima ne rade podizači, ne radi sirena, ne radi ručna, smrdi unutra nafta ko da je švercerski auto ili neki seljak vozio na njivu naftu za traktore. Kod mene u glavi već ludilo šta treba sve uraditi da bi bio auto i koliko treba uložiti, izgleda kao da ga je neko sa otpada sklopio od šurnajst komada.
Napunio se akumulator došlo vreme da pali (vartin 60Ah 540A ),vidim nije njegov ima jos 3cm mesta u korpi za akumulator, upali se on bučan ko golf kec ajd nije paljen 3 nedelje, spaner se čuje lupa,( nisam expert, ne znam šta bi jos pravi mehaničar uočio na samom startu motora) auto radio jedno 5 minuta bez davanja gasa, ja reko njemu daj gas malo jače, ja iza kada ono kao fabrika uglja, crn dim kulja nisam video auto, ja reko ugasi ga. Ja reko druže zajebo si ga kao malog majmuna, ovaj gazda što ti je prodao po toj ceni mislim da je najsretniji čovek na svetu. On kao ma šta cepidlačiš super je auto to su sitnice, ja reko boli te nisu tvoje pare, skoro se posvađa sa čovekom što mi zajebo najboljeg druga ali sam iskulirao pošto nije moj auto ali jako mi je krivo.
Provozao ga ja jedan krug vuče ko lud, ali neravnomerno što mi se nije dopalo a prvi put vozim alfu, turbo kada uključi od jednom zalepi sedište i na 4000 obrtaja isključi se motor, sve zablokira, ja reko neće ovaj turbo dugo nešto nije u redu sa autom, nazad u dvorište- još nije ni registrovan. Pitam ja njega tebi se nije gasio na test vožnji, pa kao nije obišao sam par krugova odličan je bio, kupio ga noću!!!!! Ja sam toliko sumnjičav da je bio u talu sa prodavcem i da je stavio u svoj džep bar soma. Ne ulazim više u to sada kreće ulaganje!
Došao drug sa broda, sada kreće lupanje po ušima. On se ne razume, ali je video i sam otprilike šta je, ja kreno da govorim šta ne valja ono što sam ja primetio, on se smorio i kaže meni ajd ne seri ja ništa ne vidim, nije mogao da prihvati da je ga ovaj zajebo i da će morati 2000 soma da uleti u njega da bi iole bio auto.
Ja ga vozim jer on nema dozvolu, ovlašćen na moje ime.
Registracija, osiguranje , tehnički prošao preko veze, tu negde oko 40 hiljada.
Veliki servis oko 35k sa spanerom,zamena svih ulja,menjani filteri ulja,goriva,klima,pečurka ostala jer je 150€ bio komplet original filter pa nije menjan ovom prilikom, razni kaisevi, ne sećam se već prošlog aprila bilo. Onda zadnji podizač 3500din pa prednji leva 2 prekidača 100eura sa rukama, ručna kasnije rađena majstor kreten zaboravio ,ne znam koliko je koštalo nisam smeo drugara da pitam jer je već puko zbog auta, nove gume 24 000 din.
Majstor i dalje nije otklonio kvar što se motor gasi na 4000 obrtaja, nije znao šta je, kaže deo po deo da menjamo pa ce naći … a expert kao za alfe, malo je kaže smanjio crni dim sada ne dimi toliko, kaže fizički blokirao egr, ne razumem se ali je već bio dpf fizicki uklonjen i softverski pošto je čipovan, pa verujem da je i egr. Dolazim od majstora kući i crkne turbo, počeo da zvizdi kao raketa. Užice reparacija + 300 eura, završi se i to….moram da trazim drugog majtora jer je ovaj loš, dere nas i ne zna da nađe kvar. Ja dobio preporuku za Dekija SFT iz NS-a i zapalim kod njega, zavrsio sam sa ovim majstorom. Deki seo u auto ukljucio lap top ,krenuli dao gaščinu i isključi se opet motor na 4000 obrtaja, stali sa strane on pogledao, kaže on au brate ovo je katastrofa turbo prepunjava ako se dobro sećam 1,8 bara, a valjda je rekao da je 0,75 treba da bude ili max( ispravite me ako gresim ne sećam se tačno pa mozda lupetam, nisam expert). Rekao je ja ne mogu ovo da čipujem jer je auto neispravan, otići će turbo ako već nije otišao , ja mu reko sada je došao sa reparacije vozio sam 100km do Novog Sada valjda nije otišao. Ostade auto kod Dekija 4 dana dok nisu našli šta je, dizne su nosili u kać nisu najbolje ali nije to uzrok, našli su uzrok bila neka pumpa, uzeta polovna zamenjena auto se ne gasi vise, onda je krenulo vraćanje na fabričku mapu, kaže fali fajl ne može da ga sredi mora da skida comp, posle par dana se javio sredio sve i stavio novu mapu ispeglo malo nešto više od fabrickih 120ks, kontam ima tu negde oko 145ks ,osetim da ne vuče kao pre onako ludačk, stvarno se oseti razlika pozitivna, motor ne dimi nije toliko glasan itd. rekao mi “Nemoj da se ljutiš ali ovo je najgora 159-ka koju sam video i radio!” ja sam sa mu rekao znam da je loša, on kaže sada bar liči na auto posle čipa, sve pohvale za Dekija. Ode Dekiju 80e i majstorima 320e. Posle toga neka sitna zatezanja branika kod majstora i neko curenje ulja 5000 dinara. To je to otprilike i menjao sam prošle nedelje ulje posle 7000km +5000din, ne idem više kod majstora ono što ja mogu da uradim. Pre dva dana oprao pečurku auto dobio vazduh ide minimum 15% bolje, to je otprilike to.
Imam par pitanja!
1. Puklja sajla za spoljnu suvozačevu bravu, ujna inače drzi prodavnicu auto delova od pokojnog ujaka pa imam popust tamo,a sajla je oko 3500-4000dinara, dali može da se ubaci neka druga jeftinija sajla umesto originala ili da obiđem to i stavim original?
2.Ne radi svetlo kada se otvori gepek, pošto je ćale auto električar u penziji, u svojoj karijeri radio aute bez komijutera… on je proverio i kaže nema struje, dali neko zna odakle se vuče struja za gepek svetlo da rešim ovaj problem, majstora posećujem samo za mehaniku.
3.Španer se opet čuje i vibrira dok radi motor(samo na obrtajima do 1200,pokazivao mi ćaletov kolega kada sam menjao ulje kod njega na kanalu, on mi je rekao da ne sme da vibrira i da mu tako izgleda da nisu menjani kaiševi, moguće da nas je prešao predhodni majstor ne bi me čudilo jer nas je odrao. Ćaletov kolega nije expert za alfe da naglasim,ali je rekao da ce rastaviti ,videti sta ne valja I zameniti.Dali je moguće da ode posle 7000km španer, koji su mogući uzroci njegovog vibriranja i što se čuje na leru
4.Dali je nekada neko video ovu Alfu i dali možda zna nešto o njoj?
Ja lično sam se zaljubio u Alfu 159 posle nekih 5000km voznje, lep je auto, odlično leži na puti, lepo ide, meni je udoban, očekivao sam da je mnogo tvrđi. Ako sam se zaljubio u ovaj istrošeni primerak, mislim da bi pao na dupe kada bi probao nekog u full stanju. Da se ogradim odmah ovo nije pljuvanje Alfa Romea, već naglašavanje nedostataka kod ovog na žalost istrošenog primerka, neko ga je baš zapostavio do maximum i nije hteo da ulaže u njega ili je sklepan na otpadu.
Stojao je u Novom Sadu na parkingu u Ćirpanovoj od jula do pre 3 nedelje, bio na prodaju kod tog lika što ga je i kupio za mog druga, ponuda bilo 0!
Vratio ga u gorem stanju nego što ga je uzeo od mene, prljav unutra katastrofa, udaren retrovizor-zelena farba na njemu, pukla sajla za bravu, falilo 2 litre ulja u motoru, štap suv! Kod mene dok je bio na 5000km dosipao sam 3 dcl, ne znam gde je nestalo to ulje, nije dosipan antifriz, nema tečnosti za stakla ,utero 2000km.
Puno sam naučio i zaljubio se u Alfu 159, mnogo mi je žao ovog auta što ga je neko tako uništio, srce me boli kada ga vidim!
Izvinite ako negde nisam upotrebio pravu terminologiju i napravio par gramatičkih grešaka!
Evo par slika prve dve iz oglasa na osnovu kojih je kupljen auto... te dve slike mi drugar poslao na viber, ostale slikane danas i snimio sam malo pre video koji će biti uploadovan tokom noći pa ću sutra postaviti link ovde.
Model je Alfa Romeo 159 1,9 -8v, godište 2005, fabrička boja siva metalik, prefarban u crnu mat, famoznih 180 000 km al u rikverc! Kupljen u Zrenjaninu, zadnja registracija Beogradske table, kupljen neregistrovan, u knjižici stoji metalik siv, auto je crn mat, ja bi četkom bolje ofarbao.
Sada da objasnim kako je auto dospeo kod mene i na koji način je kupljen!
Drugar radi na brodu i rešio da kupi auto,vreme događanja februar 2016,(nema vozačku u planu polaganje čim se vrati, ne razume se u aute ni 1%), budzet 4 soma ne zna još koji auto bi da uzme, ja mu dao savet kada se vrati kući odemo za Nemačku, sestrin muž drži lakirersku radionicu u Kelnu, čovek profesionalac (farba Ferarije,Porše-e i sve ostale modele, DemirCars na fb, ako administartori smatraju da je ovo neprikladno neka uklone) poznaje ljude u automobilskom svetu, pa cemo naći nešto dobro, odgovor njegov je ok.
Sutra poruka na viberu, slika sa textom vidi šta sam uzeo (Slika 1,2.sa oglasa, tako on video auto koji kupuje) na slici sasvim solidno izgleda ali se ništa ne vidi, ja reko ok je ovako na ekranu, druga slika otvorena vrata i ima šta da vidim iznutra siv (nemam tu sliku).Pomislim u sebi ko još farba auto od 10 godina, reko sebi ovaj je lupan 100% još nije ni ofarban kako treba, zaključak samo sa slike.
Kupio i preporučio ga je njegov “drugar”, cena prava sitnica 4150€ +100€ častio ga za uslugu kupovine! Pošto nikada do tada nisam ni razmišljao o Alfi tako nisam znao ni cene, pogledao po oglasima i vidim da se cene kreću 5-6k € dobri, odmah sam znao da tu nešto ne štima- ne valja.
Auto stigo u moj grad, drugar i dalje na brodu dolazi za mesec dana. Odem da vidim auto kod drugog druga, parkiran kod njega u dvoristu. Kako sam ga zapazio sa kapije samo sam rekao AAAUUUUUU!
Auto totalno istrošen spolja, loša farba, felne izudarane, negde i oko 0,5-0,7mm od odurca udubljenje širine malog prsta, gume ćelave sve 4 različite, ja reko brate ovo 2500-3000€ max više ne vredi a ništa još nisam video to je prvi utisak. Ne možemo da ga otvorimo istrošen akumulator, brave nema (kao što sam naveo u prvoj temi kada sam se učlanio na ovaj forum). Zagledam ga ovako na oko ( nisam expert ali vidim dobro). Zazori na vratima svuda drugačiji, vide se pukotine gita, branici jedva stoje na njemu, levi retrovizor lepljen, puknuta šoferka, jedna maglenka razbijena, mreža u obliku saća do nje blago izlomljena, na zadnjem braniku mačije svetlo lepljeno od dva razlicita komada, vidi se druga nijansa crvene, kao što rekoh gume sve različite-ćelave, farba se na nekim mestima ogulila, najviše kod blatobrana od bacanja kamenčića-kontam da nije ni šmirglan pre farbanja. Na pragovima kod prednjih vrata se vidi da je gitovan i da je mašinski ošmirglan bez fine završne obrade, razlika i do pola cm naspram zadnjeg dela praga.
Namučili se i nekako otvorismo haubu kada ono još veće zlo nego spolja, žice svuda, levi far lepljen kod šrafova što se šrafe na karoseriju, klima se hladnjak, nema poklopac na motoru, nema fabrički filter nego onu pečurku, kantica za hidrauliku samo stoji tamo negde, vidim farbano kod desnog amortizera, dole plastika od blatobrana polomljena znači lupan 1000%, zato ni nema fabrički filter za vazduh jer se razlupao i ovo bila jeftinija varijanta.
A lik pored mene je taj što je kupio auto za druga, kažem ja njemu šta je bre ovo šta si to kupio, kaže on znaš kako ide ima 170ks čipovan ,sve je ok sa njim ima par sitnica što treba da se odradi zato je bio jeftiniji kaže on, samo gume ,šoferka , veliki servis i registracija.Ja reko ovo ne vredi ni 2500€ lepo si se ugradio kažem ja njemu, kaže ma kakvi brate on mi drugar, ja se samo nasmejao.
Enterijer sve rasklimano, fali air beg ispod volana, najverovatnije nema ni u volanu jer ni sirena ne radi ja odmah snimio, fale prekidači za podizače 2 komada u vozačevim vratima.Na zadnjim desnim vratima ne rade podizači, ne radi sirena, ne radi ručna, smrdi unutra nafta ko da je švercerski auto ili neki seljak vozio na njivu naftu za traktore. Kod mene u glavi već ludilo šta treba sve uraditi da bi bio auto i koliko treba uložiti, izgleda kao da ga je neko sa otpada sklopio od šurnajst komada.
Napunio se akumulator došlo vreme da pali (vartin 60Ah 540A ),vidim nije njegov ima jos 3cm mesta u korpi za akumulator, upali se on bučan ko golf kec ajd nije paljen 3 nedelje, spaner se čuje lupa,( nisam expert, ne znam šta bi jos pravi mehaničar uočio na samom startu motora) auto radio jedno 5 minuta bez davanja gasa, ja reko njemu daj gas malo jače, ja iza kada ono kao fabrika uglja, crn dim kulja nisam video auto, ja reko ugasi ga. Ja reko druže zajebo si ga kao malog majmuna, ovaj gazda što ti je prodao po toj ceni mislim da je najsretniji čovek na svetu. On kao ma šta cepidlačiš super je auto to su sitnice, ja reko boli te nisu tvoje pare, skoro se posvađa sa čovekom što mi zajebo najboljeg druga ali sam iskulirao pošto nije moj auto ali jako mi je krivo.
Provozao ga ja jedan krug vuče ko lud, ali neravnomerno što mi se nije dopalo a prvi put vozim alfu, turbo kada uključi od jednom zalepi sedište i na 4000 obrtaja isključi se motor, sve zablokira, ja reko neće ovaj turbo dugo nešto nije u redu sa autom, nazad u dvorište- još nije ni registrovan. Pitam ja njega tebi se nije gasio na test vožnji, pa kao nije obišao sam par krugova odličan je bio, kupio ga noću!!!!! Ja sam toliko sumnjičav da je bio u talu sa prodavcem i da je stavio u svoj džep bar soma. Ne ulazim više u to sada kreće ulaganje!
Došao drug sa broda, sada kreće lupanje po ušima. On se ne razume, ali je video i sam otprilike šta je, ja kreno da govorim šta ne valja ono što sam ja primetio, on se smorio i kaže meni ajd ne seri ja ništa ne vidim, nije mogao da prihvati da je ga ovaj zajebo i da će morati 2000 soma da uleti u njega da bi iole bio auto.
Ja ga vozim jer on nema dozvolu, ovlašćen na moje ime.
Registracija, osiguranje , tehnički prošao preko veze, tu negde oko 40 hiljada.
Veliki servis oko 35k sa spanerom,zamena svih ulja,menjani filteri ulja,goriva,klima,pečurka ostala jer je 150€ bio komplet original filter pa nije menjan ovom prilikom, razni kaisevi, ne sećam se već prošlog aprila bilo. Onda zadnji podizač 3500din pa prednji leva 2 prekidača 100eura sa rukama, ručna kasnije rađena majstor kreten zaboravio ,ne znam koliko je koštalo nisam smeo drugara da pitam jer je već puko zbog auta, nove gume 24 000 din.
Majstor i dalje nije otklonio kvar što se motor gasi na 4000 obrtaja, nije znao šta je, kaže deo po deo da menjamo pa ce naći … a expert kao za alfe, malo je kaže smanjio crni dim sada ne dimi toliko, kaže fizički blokirao egr, ne razumem se ali je već bio dpf fizicki uklonjen i softverski pošto je čipovan, pa verujem da je i egr. Dolazim od majstora kući i crkne turbo, počeo da zvizdi kao raketa. Užice reparacija + 300 eura, završi se i to….moram da trazim drugog majtora jer je ovaj loš, dere nas i ne zna da nađe kvar. Ja dobio preporuku za Dekija SFT iz NS-a i zapalim kod njega, zavrsio sam sa ovim majstorom. Deki seo u auto ukljucio lap top ,krenuli dao gaščinu i isključi se opet motor na 4000 obrtaja, stali sa strane on pogledao, kaže on au brate ovo je katastrofa turbo prepunjava ako se dobro sećam 1,8 bara, a valjda je rekao da je 0,75 treba da bude ili max( ispravite me ako gresim ne sećam se tačno pa mozda lupetam, nisam expert). Rekao je ja ne mogu ovo da čipujem jer je auto neispravan, otići će turbo ako već nije otišao , ja mu reko sada je došao sa reparacije vozio sam 100km do Novog Sada valjda nije otišao. Ostade auto kod Dekija 4 dana dok nisu našli šta je, dizne su nosili u kać nisu najbolje ali nije to uzrok, našli su uzrok bila neka pumpa, uzeta polovna zamenjena auto se ne gasi vise, onda je krenulo vraćanje na fabričku mapu, kaže fali fajl ne može da ga sredi mora da skida comp, posle par dana se javio sredio sve i stavio novu mapu ispeglo malo nešto više od fabrickih 120ks, kontam ima tu negde oko 145ks ,osetim da ne vuče kao pre onako ludačk, stvarno se oseti razlika pozitivna, motor ne dimi nije toliko glasan itd. rekao mi “Nemoj da se ljutiš ali ovo je najgora 159-ka koju sam video i radio!” ja sam sa mu rekao znam da je loša, on kaže sada bar liči na auto posle čipa, sve pohvale za Dekija. Ode Dekiju 80e i majstorima 320e. Posle toga neka sitna zatezanja branika kod majstora i neko curenje ulja 5000 dinara. To je to otprilike i menjao sam prošle nedelje ulje posle 7000km +5000din, ne idem više kod majstora ono što ja mogu da uradim. Pre dva dana oprao pečurku auto dobio vazduh ide minimum 15% bolje, to je otprilike to.
Imam par pitanja!
1. Puklja sajla za spoljnu suvozačevu bravu, ujna inače drzi prodavnicu auto delova od pokojnog ujaka pa imam popust tamo,a sajla je oko 3500-4000dinara, dali može da se ubaci neka druga jeftinija sajla umesto originala ili da obiđem to i stavim original?
2.Ne radi svetlo kada se otvori gepek, pošto je ćale auto električar u penziji, u svojoj karijeri radio aute bez komijutera… on je proverio i kaže nema struje, dali neko zna odakle se vuče struja za gepek svetlo da rešim ovaj problem, majstora posećujem samo za mehaniku.
3.Španer se opet čuje i vibrira dok radi motor(samo na obrtajima do 1200,pokazivao mi ćaletov kolega kada sam menjao ulje kod njega na kanalu, on mi je rekao da ne sme da vibrira i da mu tako izgleda da nisu menjani kaiševi, moguće da nas je prešao predhodni majstor ne bi me čudilo jer nas je odrao. Ćaletov kolega nije expert za alfe da naglasim,ali je rekao da ce rastaviti ,videti sta ne valja I zameniti.Dali je moguće da ode posle 7000km španer, koji su mogući uzroci njegovog vibriranja i što se čuje na leru
4.Dali je nekada neko video ovu Alfu i dali možda zna nešto o njoj?
Ja lično sam se zaljubio u Alfu 159 posle nekih 5000km voznje, lep je auto, odlično leži na puti, lepo ide, meni je udoban, očekivao sam da je mnogo tvrđi. Ako sam se zaljubio u ovaj istrošeni primerak, mislim da bi pao na dupe kada bi probao nekog u full stanju. Da se ogradim odmah ovo nije pljuvanje Alfa Romea, već naglašavanje nedostataka kod ovog na žalost istrošenog primerka, neko ga je baš zapostavio do maximum i nije hteo da ulaže u njega ili je sklepan na otpadu.
Stojao je u Novom Sadu na parkingu u Ćirpanovoj od jula do pre 3 nedelje, bio na prodaju kod tog lika što ga je i kupio za mog druga, ponuda bilo 0!
Vratio ga u gorem stanju nego što ga je uzeo od mene, prljav unutra katastrofa, udaren retrovizor-zelena farba na njemu, pukla sajla za bravu, falilo 2 litre ulja u motoru, štap suv! Kod mene dok je bio na 5000km dosipao sam 3 dcl, ne znam gde je nestalo to ulje, nije dosipan antifriz, nema tečnosti za stakla ,utero 2000km.
Puno sam naučio i zaljubio se u Alfu 159, mnogo mi je žao ovog auta što ga je neko tako uništio, srce me boli kada ga vidim!
Izvinite ako negde nisam upotrebio pravu terminologiju i napravio par gramatičkih grešaka!
Evo par slika prve dve iz oglasa na osnovu kojih je kupljen auto... te dve slike mi drugar poslao na viber, ostale slikane danas i snimio sam malo pre video koji će biti uploadovan tokom noći pa ću sutra postaviti link ovde.