Stranica 1 od 1

problemm

Poslato: Pet Nov 18, 2016 5:43 pm
od andrijag59
Ako sam pogresio mesto za temu,neka prebaci neko.
Imam problem na 156-ci u rikverc kadd ubacujem krci ubija,a kad stisnem kvacilo i sacekam par sekundi i onda ubacim tad bez problema,a kad stiskam kvacilo ovako ono skripi usi ce da probije,a i pusta ulje negde dole kod papucice vidim vlazno malo ulja ima,kada auto prenoci i krenem ujutru na posao,ostane na ploci malo ulja,ako je neko imao problem,neka javi,hvalaa :arflag :arflag

Re: problemm

Poslato: Sub Nov 19, 2016 6:12 pm
od Bojan90
Koji motor?

Najverovatnije cilindar kvacila na pedali, posto kazes da tu ima ulja.

Re: problemm

Poslato: Sub Nov 19, 2016 6:39 pm
od Falcon037
Zameni cilindar kvačila u kabini kao i ulje koje verovatno nije menjano par godina.

Re: problemm

Poslato: Sub Nov 19, 2016 7:45 pm
od andrijag59
Motor je 1.8 136 ks-a,a da li i dole moze da pusta ulje zbog cilindra na pedali ?

Re: problemm

Poslato: Sub Nov 19, 2016 10:49 pm
od OMP
obicno ulje pusta onaj na menjacu ali ako kazes da ima ulja kod pedale nema sta drugo da bude sem tog cilindra, i ako menjas njega zameni i onaj na menjacu posto on moze brzo da strada kad je ovaj drugi nov

Re: problemm

Poslato: Sub Nov 19, 2016 11:38 pm
od andrijag59
Ali cudi me ako je otisao cilindar na pedali,zasto onda pusta ulje dole na sastavu gde su srafovi ?

Re: problemm

Poslato: Sub Nov 19, 2016 11:40 pm
od OMP
mislis na srafove kojima se cilindar kaci za pod? mozda se sliva ulje sa manzetne

Re: problemm

Poslato: Ned Nov 20, 2016 1:05 am
od andrijag59
Cekam ponedeljak,da pazarim oba cilindra i da namestim,pa javljam sta i kako,u svakom slucaju hvala svima :)

Re: problemm

Poslato: Ned Nov 20, 2016 4:50 pm
od Bojan90
1.8, valjda 144 ili 140ks.

Twin spark nema cilindar na menjacu.

Poslato: Ned Nov 20, 2016 7:29 pm
od Flavio
Zavisi, od slučaja do slučaja, da li je donji cilindar NA ili U menjaču.

Sent from NEM-L21 using Tt

Re: problemm

Poslato: Ned Nov 20, 2016 7:41 pm
od Bojan90
Pa nije ni klasican u menjacu, vec je cilindar i potisni lezaj u jednom, bar je tkao kod svih 16v twin spark motora.

Re: problemm

Poslato: Ned Nov 20, 2016 9:53 pm
od andrijag59
140 ks-a,na papucici je otisao skroz,skripi ubija,sutra kupujem i menjam za dva dana,jel je kod dizela iznad,a kod benzinca u ?

Poslato: Pon Nov 21, 2016 1:36 am
od Flavio
I to zavisi od slučaja msm.


Bojane, pa sigurno da nije bukvalno U menjaču ...

Sent from NEM-L21 using Tt

Re: problemm

Poslato: Pon Nov 21, 2016 4:02 pm
od andrijag59
Naruceni cilindri sutra stizu oba,obisao par radnji i narucio.
Sad da ne bih otvarao ovu temu,interesuje me sledece :
Da li volan ovaj sa slike,znaci ovo je volan sa 156-ce

Slika

Pasuje umesto ovog,ako pasuje da li ide sve u sraf koliko je tesko prebaciti sta i kako,neke savete,nasao sam za neke pare ceo sa airbegom pa me interesuje,posto mi se svidja

Slika

Poslato: Sub Nov 26, 2016 3:31 pm
od Flavio
Mislim da pasuje "na šraf" što se kaže. Treba ti msm i špulna od tog volana.

Sent from NEM-L21 using Tt

Re: problemm

Poslato: Sub Nov 26, 2016 11:30 pm
od andrijag59
Flavio,ajde sacekacu onda jos nekog da se javi,ako treba i spulna cu da kupim,da ne uzimam i to ako ne treba.
Ince ljudi cilindar zamenjen,ali idalje tesko upada u R cuje se onaj odvratan zvuk,a kad se pritiska kvacilo idalje po malo se cuje onaj skrip,sta li moze da bude ?

Poslato: Sub Nov 26, 2016 11:58 pm
od flojd
Moz da bude korpa a volan pase samo treba i spulnu zameniti i onu potkovicu ispod aerbega ako me secanje ne vara

Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока

Re: problemm

Poslato: Ned Nov 27, 2016 12:20 am
od andrijag59
Videcemo sta ce majstor da kaze