Problemi sa MAF-om
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Ja bih zaobišao te hakove koji samo eliminišu simptome, a ne bave se uzrokom.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Uzicanin
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Ex Alfa Romeo 147fl 8v
Ex Alfa Romeo 156TI 16v
Ex Alfa Romeo 147 8v - Lokacija: Uzice
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Upravo, to je ono sto bih i ja izbegao...zelja mi je da resim problem, da otklonim kvar, jer u slucaju da je neko crevo naprslo vremenom ce biti samo gore...
sutra cu da probam i kod drugog majstora pa da vidimo sta ce on da kaze
sutra cu da probam i kod drugog majstora pa da vidimo sta ce on da kaze
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problemi sa MAF-om
A sta si tacno radio sa diznama? Kazes da si ih remontovao?
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Tork limiter iz tvoje mape. Po mapi ti dobijas tacno onoliko goriva koliko je definisano mapom, vidi se u fuel q. Total fuel ne gledamo posto tu ubraja i oba ubrizgavanja zajedno, zato je nesto visi do otprilike 2300-2400 obrtaja kada prestaje. Po logu u prvom postu AFR je dobar.
Razlog zasto MAF meri manje izmedju 2300 i 2700 obrtaja je taj sto pre toga imas pik turbine, koju pid regulise i obara pritisak ispod zeljenog i zbog toga i pad ocitavanja na maf senzoru.
Kako mi je sale reko tebi auto dimi u manjim obrtajima. Po logu afr je dobar, ocitavanja su dobra, tako da ne bi trebalo da dimi. Jedini razlog dima ako gledamo log i realnost moze da bude da vazduh negde odlazi pre nego sto ode u cilindar ili su dizne lose.
Re: Problemi sa MAF-om
Tork limiter iz tvoje mape. Po mapi ti dobijas tacno onoliko goriva koliko je definisano mapom, vidi se u fuel q. Total fuel ne gledamo posto tu ubraja i oba ubrizgavanja zajedno, zato je nesto visi do otprilike 2300-2400 obrtaja kada prestaje. Po logu u prvom postu AFR je dobar.
Razlog zasto MAF meri manje izmedju 2300 i 2700 obrtaja je taj sto pre toga imas pik turbine, koju pid regulise i obara pritisak ispod zeljenog i zbog toga i pad ocitavanja na maf senzoru.
Kako mi je sale reko tebi auto dimi u manjim obrtajima. Po logu afr je dobar, ocitavanja su dobra, tako da ne bi trebalo da dimi. Jedini razlog dima ako gledamo log i realnost moze da bude da vazduh negde odlazi pre nego sto ode u cilindar ili su dizne lose.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Uzicanin
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Ex Alfa Romeo 147fl 8v
Ex Alfa Romeo 156TI 16v
Ex Alfa Romeo 147 8v - Lokacija: Uzice
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Dizne sam menjao, nisam ih ja remontovao...al sam ih uzeo sa kola koja su utotaljena, a po recima vlasnika tog vozila sve 4 dizne su remontovane...Kada sam ih stavio nakon mesec dana sam otisao do bosiste i on me je pitao zasto uopste zelim da ih remontujem kada su dizne sasvim ok i da nema potrebe da se ista dira... Korekcije dizni ne znam
@mladenke
Pa onda mi je jedino logicno da dizne nisu bas najbolje, barem koliko sam ja mogao da se uverim jer stvarno nismo nigde nasli gde gubi vazduh pre nego sto udje u cilindar
@mladenke
Pa onda mi je jedino logicno da dizne nisu bas najbolje, barem koliko sam ja mogao da se uverim jer stvarno nismo nigde nasli gde gubi vazduh pre nego sto udje u cilindar
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Kako je uzupcen? Jesi vozio neki drugu alficu sa istim motorom da vidis jel tvoja ide slabije? i kad trazis uzrok u logovima onda moras da na logu imas logove od 1200 obrtaja kad kazes da pocinje da dimi. Do 1600 obrtaja se ne vidi koji je pritisak turbine i koliko je maf izmerio. Ako uzmemo u obzir kazenjene u logovima mozda onaj log u prvom postu krece bas kad prestaje sa dimom.
Davno sam gledao neki log pa se i ne secam koliki je pritisak turbine na 1600 obrtaja kad krece tvoj log, a tebi je tu 1.6 bara, i koliko bih rekao po secanju mislim da bi trebalo da bude veci. Ako neko od 8v vlasnika ima neki log pritiska turbine od 1200 obrtaja neka ga okaci da se podsetimo.
Davno sam gledao neki log pa se i ne secam koliki je pritisak turbine na 1600 obrtaja kad krece tvoj log, a tebi je tu 1.6 bara, i koliko bih rekao po secanju mislim da bi trebalo da bude veci. Ako neko od 8v vlasnika ima neki log pritiska turbine od 1200 obrtaja neka ga okaci da se podsetimo.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Uzicanin
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Ex Alfa Romeo 147fl 8v
Ex Alfa Romeo 156TI 16v
Ex Alfa Romeo 147 8v - Lokacija: Uzice
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Uzupcen je dobro, provereno je i to... Vozio sam isto 8v i alfu i stila... u principu osecaj je da je sa alfom isto ubrzanje, dok je od stila moja alfa osetno brza, mada ta alfa nije dimila, dok je stilo zadimio prakticno kao i moj auto
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Odradi kad stignes log od 1200 obrtaja pa da vidimo.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Ok,znaci, u sustini, ti nemas nikakav drugi problem sem sto auto dimi od 1000-1800 rpm? (ne ide losije, ne trosi vise i sl?) htjedoh da napisem ovo sto je mladenke za pritisak al nisam bio siguran pa da ne ispadnem masu glup :-D Bilo bi bas korisno kad bi neko sa istim motorom uradio mapu u istom opsegu da se uporedi
Assumption is the mother of all fuckups
- Uzicanin
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Ex Alfa Romeo 147fl 8v
Ex Alfa Romeo 156TI 16v
Ex Alfa Romeo 147 8v - Lokacija: Uzice
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Ide malo losije i malo vise trosi, mada opet ne nesto osetno...vrlo moguce da je to i u mojoj glavi samo...al da dimi to je sigurno Bas cu probati da napravim log sutra,a mozda i nadjem snimak gde se vidi kako dimi
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Mora da ide losije jer se dio goriva koristi za zastrasivanje vozaca iza umjesto za pokretanje motora odnosno auta..
@mladenke: Za koji opseg za AFR se moze reci da je ok?
@mladenke: Za koji opseg za AFR se moze reci da je ok?
Assumption is the mother of all fuckups
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Imao problem isti dugo vremena resio sam ga sasvim slucajno preko dijagnostike Delphi u mom slucaju na malom servisu (mojom znatizeljom ) gde ima opcija ' zamena meraca protoka vazduha' koju sam odradio i auto se preporodio.Do tada sam promenio tri polovna original bosh protokomera i dva nova takodje original zbog ne znanja podosta ''majstora'' cak me je i taj ubedjivao da ne radim te opcije jer cu da sprzim kompjuter ej???? Where is the brain??? .Imas moje teme pa procitaj muke aj pa tako
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Predlozio sam mu to jos pre nove godine,znam da 147 ima to relearn opciju, ali nije javio nista.
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Ogromna glupost i ecu glupavi a mene je ..bala ko konja skoro dve godine.
- Uzicanin
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Ex Alfa Romeo 147fl 8v
Ex Alfa Romeo 156TI 16v
Ex Alfa Romeo 147 8v - Lokacija: Uzice
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Kao sto Pittatore rece vec mi je rekao da to uradim, al neko vreme nisam mogao da stignem, a posle sam zaboravio... mada je na prethodnom MAF (nov maf) uradjen adjustment i nije bilo nikakve razlike...bas cu veceras-sutra probati i sa ovim da to uradim
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Koji je Bosch br MAF- za 147 1.9 JTD 8v 85kw da neko ne zna?
Kada sam se vraćao sa mora u PP krenem na selo a alfa mrtva, smešno nabija obrtaje do 2000rpm i dimucka, ne prijavljuje grešku. Skinem džek sa MAF-a a ona podivlja i ide ekstra, kao i do tada tih 2000km prevezenih po moru i ostalo.
Odem kod drugara pre puta za NS, vrati džek, izbriše grešku i sve ok, vuče i dalje dobro. Dao zetu auto ovih dana, kaže na momente opet slabo vuče uz MSCF koja se resetuje sama preko noći.
Remontova turbina pre 3000km, novo gornje i donje crevo IC, nov pierburg ventil, crevo maf-turbo, zatvoren egr, IC ok, MAP ok, set kv i zamajac novi...
Kada sam se vraćao sa mora u PP krenem na selo a alfa mrtva, smešno nabija obrtaje do 2000rpm i dimucka, ne prijavljuje grešku. Skinem džek sa MAF-a a ona podivlja i ide ekstra, kao i do tada tih 2000km prevezenih po moru i ostalo.
Odem kod drugara pre puta za NS, vrati džek, izbriše grešku i sve ok, vuče i dalje dobro. Dao zetu auto ovih dana, kaže na momente opet slabo vuče uz MSCF koja se resetuje sama preko noći.
Remontova turbina pre 3000km, novo gornje i donje crevo IC, nov pierburg ventil, crevo maf-turbo, zatvoren egr, IC ok, MAP ok, set kv i zamajac novi...
- Petronija
- Drug Član
- Garaža: AR 33 1.7 16v QV '92.
AR 33 1.3 '93
AR 156 1.9 16v mjet '03 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Pitanje za iskusnije vlasnike dizela, Alfa 156 1.9 16v mjet stari i novi protokomer pokazuju vecu vrednost od preporucene na dijagnostici i prijavljuju gresku, inace nov pokazuje vise za oko 180 - 200 razlike a kod greske nisam zapamtio i greska se vraca po brisanju. Sa starim protokomerom ide ali sve cesce ima knedlu pri kretanju dok sa novim nema.
Egr zatvoren ali nije softverski iskljucen i nema nikakvu gresku za egr, usis ociscen, uradjen veliki i mali servis. Neznam da li je cipovan ili ne.
Egr zatvoren ali nije softverski iskljucen i nema nikakvu gresku za egr, usis ociscen, uradjen veliki i mali servis. Neznam da li je cipovan ili ne.
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Pre koliko si stavio nov? Sa vise majstora sam pricao i neki kazu da nekad prodje par dana dok se ne 'usaglasi' novi...
ALFAFORZAITALIA
- Petronija
- Drug Član
- Garaža: AR 33 1.7 16v QV '92.
AR 33 1.3 '93
AR 156 1.9 16v mjet '03 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Moras i EGR a sovtvrrfki iskljuciti
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Zbog zatvorenog egra vuce vise vazduha, mora kod 16v da se sredi softverski
- Petronija
- Drug Član
- Garaža: AR 33 1.7 16v QV '92.
AR 33 1.3 '93
AR 156 1.9 16v mjet '03 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Problemi sa MAF-om
Ok a kakve veze ima egr kad je posle protokomera, i koliko sam shvatio kod 16v po zatvaranju egr-a treba da prijavi gresku ali ja nemam ni chek engine ni bilo kakvu drugu gresku
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Probaj da nadjes nekog da ti ocita tvoju mapu i baci letimican pogled...ide brzo ko zna sta da trazi
Mozda cak i nije cipovana ali neko umesto da resava probleme sece mapu u korenu i "resio" je problem...malo sofisticiranije nego da lepi tracicu na saticu da markira sijalicu .
Ne mora biti da je tacna tvrdnja ali treba uzeti i tu mogucnost u obzir.
Re: Problemi sa MAF-om
Moguce da su prilikom cipovanja pobrisani DTC kodovi i da zbog toga ne prijavljuje gresku vezanu za EGR.Petronija napisao:Pitanje za iskusnije vlasnike dizela, Alfa 156 1.9 16v mjet .... Neznam da li je cipovan ili ne.
Probaj da nadjes nekog da ti ocita tvoju mapu i baci letimican pogled...ide brzo ko zna sta da trazi
Mozda cak i nije cipovana ali neko umesto da resava probleme sece mapu u korenu i "resio" je problem...malo sofisticiranije nego da lepi tracicu na saticu da markira sijalicu .
Ne mora biti da je tacna tvrdnja ali treba uzeti i tu mogucnost u obzir.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problemi sa MAF-om
.
Uh, problem sa novim MAF-om.
Crkao mi je stari originalni BOSCH-ov MAF. Imao je na sebi oznaku: 0 280 218 113.
Vozio sam tako više od pola godine. (Početkom marta naručio sam odgovarajući kineski MAF preko Aliexpresa. ... ali korona ... sex ... čekanje, ništa ... pare uredno vratili)
Kako god, pre nekoliko dana kupim u Kit Komercu novi MAF marke HOFFER. To je MEAT&DORIA i to na deklaraciji i piše da je proizvodjač. (Ali naravno kod zemlje porekla: Kina).
HOFFER-ov kataloški broj je 7516117E, ali na samom telu protokomera piše 0 280 218 113. Dakle koji mi i treba.
Medjutim, kada MultiEcuScan-om pobrišem greške:
P0110 - Air temperature sensor (air flow meter)
P0101 - Air flow meter
Brisanje isključi lampicu checkEngine, ali na MES-u greške ostaju. Onda vozim auto npr, 50 km i lampica se ne pali, ali kada auto ugasim i posle upalim, eto lampice. Ja opet MultiEcuScan-om pobrišem greške, ali sve isto opet.
Neko je ovde, 7-8 poruka iznad, pominjao nkakav adjutment za novi MAF. O čemu se radi?
Takodje je pominjano da je potrebno vreme da se usaglasi novi ... prošlo mi je nekoliko dana i oko 200 km mislim.
Kada merim parametre:
Air temperature..................čitam -40, konstantno
Air temperature signal..........čitam 5V, konstantno
Air quantity signal................čitam 5V konstantno
jedino Intake air quantity se menja promenom gasa
Ima li ko kakvih ideja?
.
Uh, problem sa novim MAF-om.
Crkao mi je stari originalni BOSCH-ov MAF. Imao je na sebi oznaku: 0 280 218 113.
Vozio sam tako više od pola godine. (Početkom marta naručio sam odgovarajući kineski MAF preko Aliexpresa. ... ali korona ... sex ... čekanje, ništa ... pare uredno vratili)
Kako god, pre nekoliko dana kupim u Kit Komercu novi MAF marke HOFFER. To je MEAT&DORIA i to na deklaraciji i piše da je proizvodjač. (Ali naravno kod zemlje porekla: Kina).
HOFFER-ov kataloški broj je 7516117E, ali na samom telu protokomera piše 0 280 218 113. Dakle koji mi i treba.
Medjutim, kada MultiEcuScan-om pobrišem greške:
P0110 - Air temperature sensor (air flow meter)
P0101 - Air flow meter
Brisanje isključi lampicu checkEngine, ali na MES-u greške ostaju. Onda vozim auto npr, 50 km i lampica se ne pali, ali kada auto ugasim i posle upalim, eto lampice. Ja opet MultiEcuScan-om pobrišem greške, ali sve isto opet.
Neko je ovde, 7-8 poruka iznad, pominjao nkakav adjutment za novi MAF. O čemu se radi?
Takodje je pominjano da je potrebno vreme da se usaglasi novi ... prošlo mi je nekoliko dana i oko 200 km mislim.
Kada merim parametre:
Air temperature..................čitam -40, konstantno
Air temperature signal..........čitam 5V, konstantno
Air quantity signal................čitam 5V konstantno
jedino Intake air quantity se menja promenom gasa
Ima li ko kakvih ideja?
.