Stranica 1 od 2

Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Sub Okt 15, 2016 10:32 pm
od ZELJA
Imam problem sa propalim patosom ispod zadnjeg desnog sedista. toliko je istrunuo da se vidi tapacirung zanima me kolika je ivesticija da se izvari,zastiti i sta vec jos. da napomenem da je rupa odprilike 30×30cm

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 9:55 am
od OMP
pa sve to zavisi od majstora koliko ce da trazi, odes kod nekog ko to radi i pitas, posle varenja mozes sam da zastitis ne treba ti majstor

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 10:09 am
od alaza
Posten majstor najvise 20e da ti to uradi, ostalo ti uradis sam.

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 10:19 am
od MiloshBg
Za 20e to niko nece da pogleda a kamo li da radi...

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 10:28 am
od alaza
Pa tako je to u Beogradu tamo klepaju do 00, dekidekija su ubili sa cenom za njegovu 155 ja na mojoj sve to isto za 100e (radovi u toku), jedan primer, a mogao bih sa fruma da ih skidam i navodim mnogo, ali dobro...Ne verujem da je u Kikindi mnogo

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 1:59 pm
od MiloshBg
Slikaj tvoje radove pa da uporedimo. Dekijev auto je uradjen kako ni jedan nije.

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 5:04 pm
od spike
Meni je strasno sto naplacuju po ceni materijala, koliko je cena, toliko naplate i ruke. A kada je nesto tako sitno, onda ti udare neku zestoku cifru kako bi te odgovorili i predomislili.

Zbog takvih nekih sitnijih zezancija, preracunao sam se da mi se vise isplati da kupim aparat za varenje za takve neke sitnice. Cak mi je padalo na pamet da sa drugarima radimo tako sto bi svako kome treba nesto da se uradi, kupio samo materijal-lim,zicu i gas.

Obzirom da postoji Alfa garaza za clanove, moja preporuka je da se skupi za aparat-zavisno od toga koliko vas bude zainteresovano i na taj nacin da se radi, da aparat sluzi za te tako sitne poslove clanovima.

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 5:23 pm
od bokac
Odlican predlog...za clanove iz Beograda :)

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 5:27 pm
od MiloshBg
Da je tako lako, svi bi to radili. Opet se hvatam za Dekijev auto, pogledajte limove, nigde nema preklopa ili da je rdje ostalo, sve pravljeno od nule, oblikovano kao sto je i fabrika radila... Takav kvalitet mora da kosta.

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 5:36 pm
od G0XY
Dobra ideja za garazu!
Mozemo da kupimo CO2 aparat,a onaj ko hoce da ustedi za kiriju,moze taj mesec da radi limariju kolegama.
Kada jedan drugog izvarimo,nema posle reklamacije hahaha

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 5:41 pm
od OMP
sve je to relativna stvar i ne moze se generalozovati, svuda ima dobrih i losih majstora ali cena ne znaci uvek i kvalitet, xx puta dokazano.
a kupovina CO2 aparata za par koriscenja godisnje je po meni nepotrebno jer nema toliko radova na autu koji iziskuju CO2, ima mnogo korisnijih alata koje bi mogli kupiti i koji ce vise sluziti. za CO2 morate da imate i nekog ko ume da rukuje istim ne moze bas svako.

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 6:21 pm
od Ducero
:podrzava Plus korektan aparat sa dodacima prelazi cifru od 500e

Poslato: Ned Okt 16, 2016 6:23 pm
od FantomX
Za garazu jedna dobra polirka i jedan Karscher za pranje u dubinu :D

Re: truo patos na alfi 156

Poslato: Ned Okt 16, 2016 9:38 pm
od Falcon037
Ma sve će da bude :D samo prvo da nabavimo neku krštenu krokodilku bar točak da može da se skine hahaha

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Uto Okt 18, 2016 3:28 pm
od Bojan90
Da je to neki visoko intelektualni posao, zavrsavali bi se fakulteti za auto limara, a ne 3 godine srednje skole :) Opet, nije nesto sto se nauci za dva minuta, kao odvrtanje i zavrtanje srafa, busenje rupe i slicno. Ipak teba vremena da se savlada taj zanat.

U principu, isplativije je platiti profesionalca, ali medju njima ima puno derikoza, ali je tim istima skupo da drugima tako placaju usluge.

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Čet Okt 20, 2016 6:10 pm
od Vlada R
Plašim se da bi ovde dara mogla da bude skuplja nego mera. Ipak nije baš pametna ideja da neko ko nije obučen radi sa CO2 aparatom, pa makar imao i fakultet (zapravo tim pre :)). Nije stvar da neće dobro uraditi, može se lako dogoditi da napravi štetu koja će biti potom skuplja za rešavanje u odnosu na inicijalni problem. Tako je u svakom poslu, kvalitet je često povezan sa iskustvom.

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Čet Okt 20, 2016 9:34 pm
od Bojan90
Ma slazem se, samo hocu da kazem da to, varenje, nije nesto sto ne moze da se nauci relativno brzo i lako, ali opet ima nekih finesa i sitnih fora, a to mozes da naucis samo od majstora, eventualno nesto sam da provalis, bar je tako u svakom zanatu koji sam radio kao sam svoj majstor :)

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Čet Okt 20, 2016 10:08 pm
od Falcon037
Sada bi se neko ko je ovo studirao verovatno ljutio ...

http://www.mas.bg.ac.rs/studije/mas/modul-9

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Čet Okt 20, 2016 10:09 pm
od djamsi
Evo ti neki reper da imas. Ja sam imao dve rupe pozadi kod obe kadice tj mesta gde idu noge putnika pozadi, plus je levi prag do pola bio pojeden. Izvaren pod, odradjen prag, prefarbane plastike na pragovima i zadnji branik 230e. Malo je reci da sam prezadovoljan, nemoguce je primetiti radove

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Pet Okt 21, 2016 7:22 am
od Super_genije
Nauciti variti moze svako, u roku od sat vremena. Posebno MIG/MAG. Nauciti zavariti nesto je potpuno druga prica. A da to bude postojano, da lici na nesto, da se ne pokrivi od temperature i slicno je dimenzija za sebe. A to podrazumijeva samo jednu tehniku varenja i jednu vrstu materijala. Za cjelokupnu pricu se ide na fakultet, i to samo za teorijski dio. A i to varenje je u sustini laksi dio price. Prvo doci do mjesta gdje treba da se vari, pripremiti, ocistiti, isjeci sta ne valja, izmjeriti, oblikovati novi lim, pa tek onda variti, brusiti, zasticavati... Pritom, to sto se vari nikad nije "na ruku" i lako dostupno. Neko moze provesti dan krpeci rupu od 10cm2. I neko to da naplati u cijeni materijala?? Taj bi morao da bude teski mazohista...

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Pet Okt 21, 2016 7:39 am
od Fittipaldi
Zavarivanje limova na podu automobila je jedna priča, a varenje mašinskih konstrukcija koje treba da izdrže određena statička ili dinamička opterećenja ili visok pritisak je sasvm druga priča. Plus imamo zavarivanje obojenih metala. Zato su profesionalci zavarivači i tehnolozi traženi na tržištu rada.

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Pet Okt 21, 2016 7:50 am
od Super_genije
Oprosti, molim te. Nista onda, pravac prodavnica po aparat...

Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Pet Okt 21, 2016 8:15 am
od Coo
Po aparat ili po buksnu? :mrgreen:
Čitaće ovo neko, pomisliće daj na parkingu da malo zavarim rubove i sajtne sa komšom u nedelju pre ručka...

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Pet Okt 21, 2016 8:51 am
od MiloshBg
E zato kvalitetan, pazljiv, pedantan, a ne neki tamo IZVIKAN limar, mora da kosta i takav sigurno nece da udara fleke po patosu i sajtnama za 20e, jer takav se ne bavi udaranjem fleka i flekica. Takav ili radi posao kako treba ili ne radi uopste!

Re: Alfa 156 : Trulex, How to

Poslato: Pet Okt 21, 2016 9:24 am
od Super_genije
Upravo