Stranica 1 od 1

Alfa Romeo 147 1.9 JTDm Vakum ventil

Poslato: Uto Apr 26, 2016 11:59 pm
od Hary
Pozdrav Alfisti
Ovako postao sam vlasnik navedenog auta,1.9 JTDm 88kw 8v 2008 god. prije 7 dana.
Uvoz Svicarska 240000km na satu.
Prije nje sam imao dvije 147 stari model isto obe 1.9 JTD.
Kada sam je kupio prikazivalo je gresku MSFC ali nije isla u Safe mod kod te greske,greska se prikazivala na samom okretanju kljuca u MAR polozaj.
Na dijagnostici sam gresku izbrisao,punjenje turbine,i vise nije nikako javila vec 5 dana,kucao sam je u sve obrtaje.
Auto vuce extra u malim obrtajima a i u vecim je dobro.
Samo primjetio sam da se aktuator od ventila turba ne pomjera pri davanju gasa u leru(zato u malim obrtajima i vuce kao da je chipovana).
Sad ja nemam neki problema u voznji ni greski ali bi trebao to rijesiti.
Od cega poceti.
I da li ak ovako budem vozio mogu nasteti turbu ili motoru?
Hvala unaprijed na odgovorima

Re: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm Vakum ventil

Poslato: Pet Apr 29, 2016 5:07 pm
od Djo83
Pozdrav, ima pregrst tema o tom problema u Dizel podsekciji Servizio sekcije... preporucujem da za pocetak pretreses onih nekoliko sa najvise postova...

dosta toga moze biti razlog, nekad se lako skonta a nekad teze, uglavnom resavanje trazi koriscenje dijagnostike u voznji da bi se locirao problem a to mora da uradi neko ko zna sta radi, imas takodje sticky temu o dijagnostici kako da uradis pa ti iskusne kolege sa foruma mogu rastumaciti grafikon...

turbu mozes nastetiti tako, aktuator mora da se pomera i nije preporucljivo da ga "przis" dok to ne resis...

Re: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm Vakum ventil

Poslato: Uto Maj 03, 2016 12:56 pm
od Hary
DjomlaN napisao:Pozdrav, ima pregrst tema o tom problema u Dizel podsekciji Servizio sekcije... preporucujem da za pocetak pretreses onih nekoliko sa najvise postova...

dosta toga moze biti razlog, nekad se lako skonta a nekad teze, uglavnom resavanje trazi koriscenje dijagnostike u voznji da bi se locirao problem a to mora da uradi neko ko zna sta radi, imas takodje sticky temu o dijagnostici kako da uradis pa ti iskusne kolege sa foruma mogu rastumaciti grafikon...

turbu mozes nastetiti tako, aktuator mora da se pomera i nije preporucljivo da ga "przis" dok to ne resis...
Hvala na odgovoru,rijesio sam mjenjanjem overboost ventila