Stranica 1 od 1
mcsf - razlog-ulje
Poslato: Čet Feb 18, 2016 6:52 pm
od salej60
cao svima,
mozda glupo pitanje... da li staro ulje moze na bilo koj nacin da stvori mcsf gresku?
hvala
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Čet Feb 18, 2016 6:57 pm
od elas
Ne moze, ali ako zbog loseg pritiska izbaci gresku onda je vec veliki problem.Koliko je ulje staro?
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Čet Feb 18, 2016 11:36 pm
od bums85
Jel pise na bordu low oil pressure ili samo stoji mscf greska? Bez dijagnostike moze samo da se nagadja
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Pet Feb 19, 2016 11:22 pm
od salej60
ne znam sta je .... samo sam pomislio da je mozda vezano za ulje..... pojavljuje mi se mcsf ponekad
fuel pressure- proverena gomila stvari i jos ne mogu da resim problem. regulator zamenjen... isto...
ono sto meni nije jasno je to da se desava najvise na odredjenoj tempraturi.... ili mi bar tako izgleda.... oko 5 stepeni.... inace ne...
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Pet Feb 19, 2016 11:50 pm
od Zex
Nisi ni lepo objasnio problem,aj pokusaj detaljnije malo,mozda i nadjes resenje
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Sub Feb 20, 2016 11:12 pm
od salej60
malo detaljnije

6. brzina 140 na sat, blago ubrzanje
svaki put izbacuje mcsf
na kompu javlja fuel pressure regulator...
zamenjen regulator
pumpa visokog pritiska remontovana
auto nema nikakvih drugih problema...
mcsf upozorenje nestaje posle nekoliko paljenja.
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Ned Feb 21, 2016 5:27 am
od bums85
Jel si siguran da je taj zamenjeni regulator ispravan i da je pumpa dobro remontovana? Odradi dijagnostiku u voznji, mozda iz parametara izvuces u cemu je problem
Poslato: Ned Feb 21, 2016 1:03 pm
od FantomX
Nije to do ulja, cisto sumnjam.
Na toj brzini i ubrzanju je sigurno nesto do sistema goriva, pumpa ili regulator pritiska goriva.
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Pon Feb 22, 2016 1:34 pm
od salej60
da li postoji mogucnost da pumpa nije dobro remontovana?
Zar ona ne radi ono sto joj govore razni senzori?
Apsolutno nikakvi drugi problemi sa kolima....Da li se nesto konkretno desava na toj brzini? Meni je neobicno da se bas uvek to desi u istom trenutku....
Da li se drugacije remontuju pumpe za 8v i 16v?
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Uto Feb 23, 2016 1:16 am
od bums85
Naravno da je moguce, i nov deo kad kupis moze da se desi da je falican... inace pumpa je mehanicka, pokrece je zupcasti kajis, ne radi na osnovu senzora. Mozda nije dobro "uzubljena" kada su je montirali. Najbolje je da prvo odradis dijagnostiku kao sto sam ti rekao, pa ako nista ne pokaze onda dalje da se kopa
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Uto Feb 23, 2016 8:57 am
od G0XY
Da bismo nešto više mogli da zaključimo,potrebno je uraditi dijagnostiku u vožnji.
Ovo je vrlo specifičan i nesvakidašnji problem i morao bi se loviti sa MES dijagnostikom.
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Sre Feb 24, 2016 11:46 am
od salej60
Sta je MES dijagnostika? To je nesto ozbiljnije od obicnog citaca gresaka pretpostavljam... Ko to ima u BG?
Hvala za info
Re: mcsf - razlog-ulje
Poslato: Sre Feb 24, 2016 6:14 pm
od bums85
To je Fiatova dijagnostika (MultiEcuScan), instalira se na bilo koji laptop, treba ti samo obd2 kabl da povezes sa autom