Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Hvala,moram da se raspitam da li ima razlike u instalaciji izmedju 1.8 i 2.0 ts,ako nadjem neki 2.0 da ubacim ako nema.Uglavnom u narednih 7 dana moram da resim sve da auto bude ispravan
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Vidi sa Suletom, mislim da se razlikuje kompresor klime. Mozda jos nesto ne odgovara od tih perifernih stvari.
Jel planiras taj drugi motor samo da ubacis ili malo da ga pretreses pa onda?
Jel planiras taj drugi motor samo da ubacis ili malo da ga pretreses pa onda?
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Pretresce ga majstor,skinuce karter,pregledace bregastu,lezajeve i nastelovati ventile.Kompresiju isto,pritisak ulja ali to tek kad ga ubaci i sve poveze.Za majstora se ne brinem,vise mi je frka od koga motor uzimam
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Ja bacio i tvoj 1.8 sto je riknuo i onaj 2.0 8v sto sam uzeo, nisam imao vise gde da lagerujem.Sad mi zao kad opet vozim 1.8 a mogao sam da ubacim taj 2.0
P.S. Motori su fizicki isti, instalacija je ista.Sad prateci elementi se mogu mozda razlikovati, ali svakako to pakujes sa tvog motora
P.S. Motori su fizicki isti, instalacija je ista.Sad prateci elementi se mogu mozda razlikovati, ali svakako to pakujes sa tvog motora
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
8v prolupao, da li je moguće? Ja evo 4ta godina vozim 2.0 8v i od prvog dana unutra Selenia Gold, bez bilo kakvog problema, na 10 000 radim servis. Kad sam je kupio, tada sam zategao lanac i to je to. Čak ventile nisam štelovao nikako....i zadnje 2 god vozim na plin. I opet će se naći neko da kaze da je gold dobar za podmazati šarke na vratima
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Majstor koji mi je ubacio motor isto kaze da su neunistivi.Samo ga je ubilo lose ulje,jedina stvar o kojoj strogo mora da se vodi racuna
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Gold je odlican za 8v, a za 16v iskljucivo Racing i nema zime. Ostalo su bajke i price u prazno o uljima.
- zipa13
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 1993 Alfa Romeo 155 Q4 Alfa Rosso
2004 Alfa Romeo 156 GTA Blue Metallico
1996 Alfa Romeo 145 QV Nero
1997 Alfa Romeo 145 1.6 16v Nero
2006 Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
1997 Fiat Coupe 2.0 20v Turbo
1990 Opel Omega 3000 24v
2018 Volvo XC90 T6 Inscription
2021 Kawasaki Z900
2008 Peugeot 607 2.0 HDi Executive
2023 Ford F150 Lightning - Lokacija: Vankuver
- Lokacija: Vankuver
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Ja sam na prvu zamenu kad sam uzo Alfu, sipao Gold.
Trosila mi je oko 300ml ulja na 1000km
Posle toga presao na Q8 Formula, i potrosnja ulja za upola smanjena, tisi rad, i kada istocim ulje na 10000km,i dalje je normalne, ciste boje. Mozda nekom to ne odgovara, ali motoru u mom autu definitivno odgovara.
Trosila mi je oko 300ml ulja na 1000km
Posle toga presao na Q8 Formula, i potrosnja ulja za upola smanjena, tisi rad, i kada istocim ulje na 10000km,i dalje je normalne, ciste boje. Mozda nekom to ne odgovara, ali motoru u mom autu definitivno odgovara.
- Sule
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Drugar radi u jednom poznatom servisu u Bg.i od njih otkupljuju prazne limenke od Selenie, samo da ne lome cepove nego da otvaraju pazljivije da osigurači ne popucaju. Rekao mi je da zaobilazim to ulje a i ja sam sipao Seleniju pre. Od kad sam uradio motor Crni mi je predložio Total i veoma sam zadovoljan.
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Pa to nekako ide periodicno. Ja sam 2000-te sipao seleniu (Tad za vecinu ljudi nisam bio normalan jer vozim alfu), ma ludilo ulje i svi kazu nista drugo u italijana. Onda nekako odjednom se selenia pokvarila i ne valja, pa se masovno negde oko 2008-me Motul gurao ne samo u italijane, vec u sva auta, ludilo najbolje ulje, da bi zadnjih godina krenulo Marly ulje, The Best
Ne reklamiram seleniu. Koristim je punih skoro 20 godina, menjam na 8k km i nemam problema. Opet stvar licnog izbora.
Ne reklamiram seleniu. Koristim je punih skoro 20 godina, menjam na 8k km i nemam problema. Opet stvar licnog izbora.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
*Nikome se nije pokvario motor od Selenije. Ne postoji post na internetu gde pise: E, evo meni se pokvario motor od Selenije. Tako da necu poverovati u price o falsifikovanju, nekome je crkao motor, drug zna druga i slicno. Price.
*Ko kupuje Seleniju na pijaci, nek mu je sa srecom. Kocka bez ikakve racunice.
Ljudi! Imate je 100% original i ispod svake cene kod A.K. Kole, sa zamenom... Na burice uzima covek, daje garanciju.
Ja uzimam Rejsing u Kit Komercu jer je cena povoljna i 100% original (znam gazdu). Mnogo je bolje ulje od fabricki propisanog 20K Alfa Romeo iz vise razloga:
1. Interval zamene (Rejsing moze da se menja na 15.000km, preporuceno na 10.000km, a 20K AR na 6-7.000km, vise se na kraju isplati Rejsing.
2. po vrelim danima drzi pritisak mnogo bolje na leru i kad je usijan motor.
3. po svim aditivima - vrhunsko ulje.
4. u skoro svim motorima se odlicno ponasa jer veoma malo isparava iz motora.
Total je odlican! Castrol jeste najbolji, ali isparava ko lud, mora mnogo da se doliva i skup je. Kupujte ulje u radnji, ne zavitlavajte se sa kvazi servisima koji uvaljuju ljudima prepakovanu "Seleniju" (horor sta rade ljudi ovde, ne verujem )...
Sa uljem, filterom za ulje i svecicama se ne za*ebavajte. Na tome ne stedite i kupite najskuplje odnosno najbolje.
jbt, koji put vise...
*Ko kupuje Seleniju na pijaci, nek mu je sa srecom. Kocka bez ikakve racunice.
Ljudi! Imate je 100% original i ispod svake cene kod A.K. Kole, sa zamenom... Na burice uzima covek, daje garanciju.
Ja uzimam Rejsing u Kit Komercu jer je cena povoljna i 100% original (znam gazdu). Mnogo je bolje ulje od fabricki propisanog 20K Alfa Romeo iz vise razloga:
1. Interval zamene (Rejsing moze da se menja na 15.000km, preporuceno na 10.000km, a 20K AR na 6-7.000km, vise se na kraju isplati Rejsing.
2. po vrelim danima drzi pritisak mnogo bolje na leru i kad je usijan motor.
3. po svim aditivima - vrhunsko ulje.
4. u skoro svim motorima se odlicno ponasa jer veoma malo isparava iz motora.
Total je odlican! Castrol jeste najbolji, ali isparava ko lud, mora mnogo da se doliva i skup je. Kupujte ulje u radnji, ne zavitlavajte se sa kvazi servisima koji uvaljuju ljudima prepakovanu "Seleniju" (horor sta rade ljudi ovde, ne verujem )...
Sa uljem, filterom za ulje i svecicama se ne za*ebavajte. Na tome ne stedite i kupite najskuplje odnosno najbolje.
jbt, koji put vise...
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Presao 4kkm sa drugim motorom i Liqui Moly 10w-40,dolio 600ml,sto mu dodje oko 150ml/1kkm.Odlicna potrosnja po meni,pritisak kako treba,i zanimljivo da se manje greje motor nego ranije,odnosno niza je temperatura ulja za 10-15 stepeni nego ranije,barem po saticu.Dovoljni razlozi da ostanem na ovom ulju.A i Misa mi je objasnio par stvari i nemam potrebe za 10w-60,iako ga nekad bas zestoko poteram(cesto oko blokade,6500).Zamena do 10kkm
- Sule
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Auto sinoc počeo da me zeza pa da podelim problem. Juce sve normalno funkcionisalo kao i do sada, auto vožen i ugašen na nekih sat vremena. Krenem sve normalno i posle kilometar parkiram se na nekih pola sata. Kad sam trebao da krenem auto upali normalno ali ne moze da ide, trokiranje, detonacije ma užas. Ista situacija i na plinu i na benzina. Menjao bobine, komutatore sve oko struje ma nista, jednostavno gas nece da primi, kao da radi na dva klipa. Skinem filter za vazduh i zapušim ga i auto radi i dalje sto znaci da negde vuče fals vazduh. Sva creva prekontrolisana i nista nismo našli. Danas nastavljamo sa trazenjem problema.
- Sule
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Samo da javim da je problem resen, senzor polozaja radilice. Stavljen u avgustu nov i problem se nije manifestovao klasicnim gasenjem auta nego trzanjem. Sad sam stavio rezervni polovan original i sve ok.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Zdravo, imam par konkretnih pitanja:
1. Vidim da mi izlazi ulje na čepu za dolivanje, na originalnom je bila guma kao kamen, stavio sam čep od Zastave 101, odgovara, teško se stavlja ali opet curka, odmah ispod je lanac... ima li neko bolje i provereno rešenje?
2. Crevo za iberlauf mi se skamenilo na strani kod motora i ne mogu da ga stegnem...dali uvlači falš vazfuh preko onog crnog debelog rebrastog creva iza protokomera? dal je urgentno da ga menjam?
3. pre neki dan mi prestade da radi pozadinsko svetlo na satu u kabini a sat radi...ima li neki osigurač za to i gde se nalazi?
4. na zadnjem naslonu iza rukohvata ima bravica da se otvori poklopac ka gepeku...nemam nikakav ključ za to..kako da otvorim tu pregradu?
5. Na instrument tabli mi ne radi skala za pritisak ulja, gore desno, dali je to do davača i gde se on nalazi preciznije? Ako ima neka slika, značilo bi...
Hvala unapred
1. Vidim da mi izlazi ulje na čepu za dolivanje, na originalnom je bila guma kao kamen, stavio sam čep od Zastave 101, odgovara, teško se stavlja ali opet curka, odmah ispod je lanac... ima li neko bolje i provereno rešenje?
2. Crevo za iberlauf mi se skamenilo na strani kod motora i ne mogu da ga stegnem...dali uvlači falš vazfuh preko onog crnog debelog rebrastog creva iza protokomera? dal je urgentno da ga menjam?
3. pre neki dan mi prestade da radi pozadinsko svetlo na satu u kabini a sat radi...ima li neki osigurač za to i gde se nalazi?
4. na zadnjem naslonu iza rukohvata ima bravica da se otvori poklopac ka gepeku...nemam nikakav ključ za to..kako da otvorim tu pregradu?
5. Na instrument tabli mi ne radi skala za pritisak ulja, gore desno, dali je to do davača i gde se on nalazi preciznije? Ako ima neka slika, značilo bi...
Hvala unapred
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Ja sam cep ulja resio tako sto sam makazama napravio dihtung od unutrasnje gume. Podvukao ga pod ona dva lima na cepu i to je to. Malo se teze zavrtao ali nista strasno. I nije curio tu.
I kod mene je to crevo bilo tvrdo i cak puknuto uzduz i nisam imao problema.
Rebrasto crevo usisa prekontrolisi kad ga skines jer zna da pukne u krug skroz i da se ne vidi kad je namontirano na mestu.
Sto se tice sata skini ceo panel pa prekontrolisi sijalice za pozadinsko osvetljenje.
I kod mene je to crevo bilo tvrdo i cak puknuto uzduz i nisam imao problema.
Rebrasto crevo usisa prekontrolisi kad ga skines jer zna da pukne u krug skroz i da se ne vidi kad je namontirano na mestu.
Sto se tice sata skini ceo panel pa prekontrolisi sijalice za pozadinsko osvetljenje.
- Ogi
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb - Lokacija: Beograd-Sremcica
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Senzor pritiska ulja ti se nalazi iza 4og cilindra(otprl visine termostata). Vrlo verovatno je crkao.. U Ricambiju mozda" ima i to za nekih 3-4 hiljade..
Zna li iko koje vrste su zice lambda sonde ? Uzeo sam novu ali sve skupa mi je 800mm duzine a treba da bude 1130mm. Ili ako neko ima stare pa da mi da/proda zice?
Zna li iko koje vrste su zice lambda sonde ? Uzeo sam novu ali sve skupa mi je 800mm duzine a treba da bude 1130mm. Ili ako neko ima stare pa da mi da/proda zice?
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
- Ogi
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb - Lokacija: Beograd-Sremcica
Post
Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Svaki komad dobro dodje .
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
- OogaBooga011
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.7 TS
- Lokacija: Beograd
Post
cudan problem sa lerom na 155
pozdrav svima, novi sam ovde
imam alfu 155 1748ccm/116 konjica, TSpark, skoro 3 godine, i stvarno me besprekorno sluzi.
ali od pre mesec dana imam cudan problem sa lerom (pre toga, bila je kod majstora, zamenio hladnjak novim, pronasao je da senzor temperature motora ne valja i zamenjen je, kao i novi silikonski kablovi za svecice - svecice nisam zamenio jer su mi prodali navodno za moj auto, sa sirokom glavom - kapom, a u motoru su neke bosch R6 sa uskom glavom - kapom, pa sam im vratio u prodavnicu).
e sad, pojavljuje se sledeci problem sa lerom: kada se ugreje (dok je hladan je ultra stabilan), kad stanem na semaforu, pocne da varira 600-1300 obrtaja, a neki put i padne i ugasi se skroz. ako prezivi 4-5 sekundi, i ne ugasi se, onda se sutabili konstantno vrti 900 obrtaja.... primetio sam da je povezano sa pritiskanjem kocnice, naime, kad jace stisnem kocnicu, tojest napumpam servo, onda se to obavezno desi. e sad, pre mi je uvek trestala muzika u kolima, pa nemogu da kazem da li se taj zvuk i pre cuo, ali sad ne palim muziku, pa cujem cudan "vazdusasti" zvuk kad jace stisnem kocnice, tojest, kao kad bi pumpao dusek za plazu noznom pumpom.
ima li ko ideju sta sa ovim problemom u vezi lera moze biti, ili predlog gde da odem na pregled i da se ustanovi sta je?
i da, zna li neko tacne oznake svecica za moj model alfe, pa da zamenim i to?
hvala za odgovore
imam alfu 155 1748ccm/116 konjica, TSpark, skoro 3 godine, i stvarno me besprekorno sluzi.
ali od pre mesec dana imam cudan problem sa lerom (pre toga, bila je kod majstora, zamenio hladnjak novim, pronasao je da senzor temperature motora ne valja i zamenjen je, kao i novi silikonski kablovi za svecice - svecice nisam zamenio jer su mi prodali navodno za moj auto, sa sirokom glavom - kapom, a u motoru su neke bosch R6 sa uskom glavom - kapom, pa sam im vratio u prodavnicu).
e sad, pojavljuje se sledeci problem sa lerom: kada se ugreje (dok je hladan je ultra stabilan), kad stanem na semaforu, pocne da varira 600-1300 obrtaja, a neki put i padne i ugasi se skroz. ako prezivi 4-5 sekundi, i ne ugasi se, onda se sutabili konstantno vrti 900 obrtaja.... primetio sam da je povezano sa pritiskanjem kocnice, naime, kad jace stisnem kocnicu, tojest napumpam servo, onda se to obavezno desi. e sad, pre mi je uvek trestala muzika u kolima, pa nemogu da kazem da li se taj zvuk i pre cuo, ali sad ne palim muziku, pa cujem cudan "vazdusasti" zvuk kad jace stisnem kocnice, tojest, kao kad bi pumpao dusek za plazu noznom pumpom.
ima li ko ideju sta sa ovim problemom u vezi lera moze biti, ili predlog gde da odem na pregled i da se ustanovi sta je?
i da, zna li neko tacne oznake svecica za moj model alfe, pa da zamenim i to?
hvala za odgovore
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
Taj zvuk prilikom pedale kocnice sam imao i ja na mojoj (isti motor kao kod tebe) i nikakav problem vezan sa tim se nije javio. Jednostavno se tako culo i to je to.
Sto se tice lera probaj da ocistis step motor i naprskas konektore kontakt sprejom.
Jedno mesto gde uglavnom svi 8v TS vuku fals vazduh je gumica na usisnoj grani gde se ubada step motor. To bi valjalo pedantno zadihtovati nekim silikonom.
Sto se tice lera probaj da ocistis step motor i naprskas konektore kontakt sprejom.
Jedno mesto gde uglavnom svi 8v TS vuku fals vazduh je gumica na usisnoj grani gde se ubada step motor. To bi valjalo pedantno zadihtovati nekim silikonom.