Stranica 1 od 4
TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 3:48 pm
od Mac
Mislim da je pravo mesto za ovu temu.
Ovih dana malo dokolice, pa mi razne ideje padaju na pamet
Ne znaci da cu ih uskoro realizovati, ali bolje na vreme da se informisem i dobijem korisne savete
Ranije sam vozio 156-cu 2.0 ts, i dan danas razmisaljm o njoj, tako da planovi idu u tom pravcu(dosta mi je ovih dizela

).
Tu se pojavljuje i zelja za GT-om, koji mi se jako svidja, ali ga nisam nikad vozio i nemam predstavu kakav je auto a i skuplji je od 156-ce.
Posto dugo nisam u benzinskim vodama, nemam predstavu, koja je razlika izmedju 2.0ts i jts? Ako moze neko detaljnije objasnjenje. Koji je na Vas ostavlja bolji utisak?
Moze li neko da povuce paralelu izmedju 156 i GT ?
Auto koji bi uzeo, bio bi hobi auto, ne bi se koristio svakodnevno i krenulo bi detaljno sredjivanje.
Za sada toliko, dalja pitanja slede
E da, razmisljao sam i o 2.5, ali se to tesko nalazi kod nas, koliko vidim samo jedna je na oglasima i bas tuzno izgleda

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 5:32 pm
od Zex
U gt ide samo 1.8ts i 2.0 jts,bolje ce ti mikele reci kako ide 2.0jts u gt karoseriji...ono sto ssm ja probao i video jeste,da ga je mnogo lepo voziti,bez mnogo saltanja...a gt kao gt je udoban auto,sediste podredjeno vozacu,veliki donji i gornji bokovi,veliki gepek a i mesta pozadi ima poprilicno,kao da nije coupe..
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 5:37 pm
od Mac
Pretpostavljam dace se javiti Mikele.
Za 2.0 ts znam da ga nema u GT-a, TS ide u 156-cu a posle restajl-a ide Jts.
Udobniji od 156-ice? Koliko me secanje pamti, ona je bila olicenje tvrdoce

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 5:43 pm
od Gremlin
Ja glasam za 156 2.5 V6

P. S. Vec duze vreme razmisljam da menjam moj JTD za gore pomenuti auto

TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 5:50 pm
od Mar_Kes85
Jos jedan glas za 2.5 v6, ipak to treba da bude hobi auto za uzivanje, bolje uzeti odmah v6 nego posle da ubacujes. Osim ako nisi mislio pod hobijem proces sredjivanja automobila.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 5:53 pm
od bokac

Jts imas i u 156-ici. Ja je vozim evo sad ce puna godina bez nekih problema. Veliki i mali sevisi odradjeni i pumpa selespeed menjaca. Ah da, to sam zaboravio da ti kazem. To te tako ocara da mi pruza ono sto mi ni jedan automatic koji sam vozio nije mogao.
Prosto imam osmeh na licu svaki put kada sednem u auto. Supruga takodje. Trenutno nam je manuelni menjac miljama daleko.
Sto se tice motora, za jedan motor koji nema turbinu ide i vise nego dobro. Povlaci iz niskih obrtaja i kad se docepa visokih samo nastavlja.
Ja volim da kazem da nisam vozio auto koji mi je bolje prilegao srcu. A vozio sam svasta od svojih auta do sluzbenih napucanih

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 5:56 pm
od Veloce
Moj glas ide za GT jts

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 6:11 pm
od edin
156 1.8 ts, ima buljuk potencijala za ozbiljan tuning, i jos ako zelis vikend varijantu, i odradis neka olaksanja, eto radosti

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 6:21 pm
od Zex
Pa nije gt tvrd,meksi je od 147 ...kad sednes,nekako te uprofilise kao da si u sportskoj masini a vozi se lezerno...
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 6:53 pm
od Mac
Ok. Zex, videcu da u skorije vreme probam neki jts GT.
Edine, u obzire dolaze 2.0 ts, 2.0 jts i meni najdraza 2.5 opcija
Bokac, znaci da ne treba bezati od automatika, ako je tako onda su to dobre vesti.
Kolege koje su podigle glas za 2.5

, ali verujem da nije realno naci solidan primerak kod nas.
Ako nesto ispadne a ima potencijala, tu sam
Koliko je 2.5 skuplji za vanredno odrzavanje? Posto verujem, da auto 2000-2005 zahteva "generalno" sredjivanje, da bi bio u iole u fabrickom stanju.
Koliko za TS, JTS i 2,5 okvirno kosta generalno sredjivanje motora? Verujem, da ako se u potpunosti zeli uzivati u masini, da to treba da bude cakum pakum, i da li je realno uraditi to u SRB za neke "normalne" pare?
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 7:02 pm
od Alex V6
Ako si spreman da odvojis novac na sredjivanje vikend automobila, onda nema svrhe uzimati neki TS ili JTS. Nadji u CH, NL ili D GT, GTV 3.2 ili 156, 147 GTA, bar da uzivas u performansama. Odrzavanje za 2.5 i 3.2 je isto, kao i potrosnja, jedino je veca registracija. Imas i GTV 3.0. U svakom slucaju tesko da ces u Srbiji naci nesto u "extra" stanju, uglavnom su to istroseni primerci kod kojih te ceka mnogo muke da dovedes u pristojno stanje i opet nije kako treba.
Nisu TS i JTS losi, ali su perfomanse relativno tanke za moderno shvatanje, pogotovo u poredjenju sa tvojim trenutnim voznim parkom. Sa vikend vozilo je potrebno nesto da te nasmeje, a to je svakako V6. Moze i 2.5 ako gledas registraciju, mogu gore da se nadju dobre facelift varijante 156-ice.
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 7:52 pm
od PapaSle
Jedino od gorenavednog sto mi nije jasno je to da je Gt udobniji od 147.
Gt je mozda sportskiji i skuceniji, al udobniji tesko.
A ako se glasa moj glas ide za v6 u bilo kom modelu. Gledam odnosno pre ce biti da slusam snimke na youtubeu v6ica sto u 147 sto u 156... Pa to je simfonija... Malo malo i pogledaju devojka i brat sta mi je to toliko zanimljivo da gledam ljude koji se voze ulicom sa nekim tamo kolima i sta ja njima sad da kazem

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 7:53 pm
od bokac
Mac napisao:
Bokac, znaci da ne treba bezati od automatika, ako je tako onda su to dobre vesti
Selespeed je manuleni robotizovani menjac. Ima lamelu, korpu i druk lager. Promene brzina mozes vrsiti preko rucice ili na prekidacima na samom volanu. Kad vozis lagano vec do50-60km/h on sam izmenja svi pet brzina, ali kada stisnes gas razvlaci brzine nekad cak i do crvenog polja. Sve zavisi koliko si stisnuo gas. Kada ides u nizu brzinu recimo zbog preticanja pritisnes levi prekidac na volanu i on uz medjugas menja brzinu tako brzo da se zacudis. U krivinama recimo pritisnes to dugme dva puta...formula bre!
Ima negativnih strana taj menjac naravno ali mnogo vise pozitivnih. Najvaznije je da ti Desa nije 200 km udaljen
PS. 156 ili GT samo stvar ukusa ili potreba. Po meni su to dva brata rodjena

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 8:17 pm
od Gremlin
Mac, mozda trazis ovako nesto
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -gt-20-jts
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 8:42 pm
od DejanGT
Mislim da ti je Alex V6 rekao suštinu u svakom smislu.
GT je na šasiji 156 GTA sportwagon-a i to se oseća. Ta šasija ima mnogo veći potencijal nego što 2.0 jts nudi. A i osim instrument table taj auto u suštini po osećaju mnogo više naginje na 156 nego na 147. Ako si vozio 156 to je isto to, samo u svakom smislu po malo unapređeno i nadgrađeno. I jeste GT udobniji od 156 a od 147 pogotovo. Za vikend uživanje su GT ili GTV u varijanti šestocilindraša, registrovan na firmu po mogućnosti
Ja sam imao GT jts koji je prešao samo 19.000 km i išao je ko zmaj i osećao se kao nov, pa ako možeš da nađeš primerak iz inostranstva koji nije puno vožen na srpski mulj onda nećeš pogrešiti sigurno, a i možeš super da ga održavaš na 15 minuta peške od kuće.
Ako možeš da se protegneš za V6 svakako to uradi. 156V6 je super auto, ali šta će ti još i četvrta limuzina u garaži? To je super auto za sve, osim za tebe

Za tebe su ili GT ili GTV.
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 8:46 pm
od Mac
Video sam ovu iz Kraljeva, odlicno izgleda na slikama
PapaSle napisao:Jedino od gorenavednog sto mi nije jasno je to da je Gt udobniji od 147.
Gt je mozda sportskiji i skuceniji, al udobniji tesko.
A ako se glasa moj glas ide za v6 u bilo kom modelu. Gledam odnosno pre ce biti da slusam snimke na youtubeu v6ica sto u 147 sto u 156... Pa to je simfonija... Malo malo i pogledaju devojka i brat sta mi je to toliko zanimljivo da gledam ljude koji se voze ulicom sa nekim tamo kolima i sta ja njima sad da kazem

Thanks
Alex V6 napisao:Ako si spreman da odvojis novac na sredjivanje vikend automobila, onda nema svrhe uzimati neki TS ili JTS. Nadji u CH, NL ili D GT, GTV 3.2 ili 156, 147 GTA, bar da uzivas u performansama. Odrzavanje za 2.5 i 3.2 je isto, kao i potrosnja, jedino je veca registracija. Imas i GTV 3.0. U svakom slucaju tesko da ces u Srbiji naci nesto u "extra" stanju, uglavnom su to istroseni primerci kod kojih te ceka mnogo muke da dovedes u pristojno stanje i opet nije kako treba.
Nisu TS i JTS losi, ali su perfomanse relativno tanke za moderno shvatanje, pogotovo u poredjenju sa tvojim trenutnim voznim parkom. Sa vikend vozilo je potrebno nesto da te nasmeje, a to je svakako V6. Moze i 2.5 ako gledas registraciju, mogu gore da se nadju dobre facelift varijante 156-ice.
Trenutno sam u Minhenu, sutra pre podne idem da pogledam dva primerka, cisto rekreativno, posto nisam odlucio da li idem u tu pricu. Moram da razradim sve detalje i ubedim zenu
Znam druze da je tvoj predlog i predlog vecine da se ide na V6 idealan, ali adekvatan primerak moze da kosta podosta(sutra bas gledam jedan takav), a ne bih da idem u neke "ogromne" investicije.
Vozni park koji imam se hrani dizelom, uzeleo sam se benzinca pa neka bude i 2.0. Za 2,5 bih i mogao da progutam registraciju, ali za 3,2 mi se ne daje tolika kinta, 3.0 je nesto povoljniji po pitanju iste, ali opet preskupo... dok 2.0 ne bi ni osetio.
Alex, sta mislis da li bolje ici na jeftiniju varijanu 2.5v6, pa posle to sredjivati(po logici "bar znas na cemu si") ili izdvojiti vise novca pa kupiti neku fabrikanu?
Papasle@, i tata bi sine

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 8:53 pm
od Mac
DejanGT napisao:Mislim da ti je Alex V6 rekao suštinu u svakom smislu.
GT je na šasiji 156 GTA sportwagon-a i to se oseća. Ta šasija ima mnogo veći potencijal nego što 2.0 jts nudi. A i osim instrument table taj auto u suštini po osećaju mnogo više naginje na 156 nego na 147. Ako si vozio 156 to je isto to, samo u svakom smislu po malo unapređeno i nadgrađeno. I jeste GT udobniji od 156 a od 147 pogotovo. Za vikend uživanje su GT ili GTV u varijanti šestocilindraša, registrovan na firmu po mogućnosti
Ja sam imao GT jts koji je prešao samo 19.000 km i išao je ko zmaj i osećao se kao nov, pa ako možeš da nađeš primerak iz inostranstva koji nije puno vožen na srpski mulj onda nećeš pogrešiti sigurno, a i možeš super da ga održavaš na 15 minuta peške od kuće.
Ako možeš da se protegneš za V6 svakako to uradi. 156V6 je super auto, ali šta će ti još i četvrta limuzina u garaži? To je super auto za sve, osim za tebe

Za tebe su ili GT ili GTV.
Da, pametno zboris komso
Kad bi isao na 156 bilo bi vise prostora za ulaganje posto je u startu jeftiniji od GT-a.
Koliko sam shvatio iz tvog posta da si na mom mestu isao bi na GT 2.0 jts ako stavimo po strani V6 opcije.
Registracija na firmu nije nista povoljnija ako si na to mislio.
Niko mi ne rece konkretne cifre oko generalnog sredjivanja motora? Ostalo pretpostavljam da je manje vise kao kod drugih modela.
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 8:54 pm
od Mac
edin napisao:156 1.8 ts, ima buljuk potencijala za ozbiljan tuning, i jos ako zelis vikend varijantu, i odradis neka olaksanja, eto radosti

Tek sad skapirah sta si napisao. Koje se to mogucnosti u odnosu na 2.0 ts-jts?
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:01 pm
od edin
Moze malo herdverski da se sredi, druge bregaste
malo lakse podnosi obrtaje od 2.0 itd, ali naravno, to jedino u slucaju da se malo olaksa karosetija
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:01 pm
od Zex
Mac,ima 156 3.0v6 registracija na 2.0, 01' crvena koza,izgleda ocuvano,felne 18,plin,motor odlican,na valjcima izmereno 202hp ali sa cevima usisa od 2.5,decko je uzeo cevi za 3.0,nikako da zameni...to znaci da bi navukla 210-215hp,sto je izvanredno za auto star 15god...nije na oglasu auto,vozi ga nas clan Milorad,a prodao bi ga mozda...e i da napomenem za tu udobnost izmedju 147 i gt...vozio sam oba auta duze vreme,ni po cemu se ne mogu meriti,osim po motoru...ojacanja,izolacija sedista
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:02 pm
od Veloce
Na ovoj iz Kv,čekićaju bregaste. Nije bas bajna kao na slikama

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:12 pm
od Alex V6
Nisam sa jeftiniju varijantu posto ona cesto sa sobom nosi gomilu problema koji se tesko resavaju, pa ti na kraju presedne. Bolje izdvojiti nesto vise novca, ne moras sad neku ogromnu cifru, ali makar da uzmes dobru osnovu.
To znaci da je auto citav, nije izgreban na sve strane, ima dobar enterijer, da motor lepo radi i izgleda. Lako je zameniti kocnice, gume, akumulator, alternator, kvacilo, hladnjake, auspuh... u stvari, dobar deo te i onako ceka na vozilu starom 10+ godina i 150k na satu.
Kad uzmes izgreban i iscukan primerak sa pocepanim enterijerom, razvaljenim trapom i sl. nikad ga ne mozes dovesti u pravo stanje, a pokusaj kosta vise nego da uzmes dobar priperak pa da ga doradis. Ne moras gledati auta sa manje od 100k i nenormalnom cenom. Ima dobrih sa oko 150k od 3k eura + registracija i carina pa dodas 1000-1500 evra na sredjvanje i eto. GT 3.2 i dobri GTA su skuplji, ali ima i njih ekstra za 5k gore.
Sto se odrzavanja V6 tice, kompletan veliki servis tj. zupcasti sistem, PK, ulje, filteri, svecice i rad su oko 700 evra.
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:13 pm
od Gremlin
zexmaster gt napisao: e i da napomenem za tu udobnost izmedju 147 i gt...vozio sam oba auta duze vreme,ni po cemu se ne mogu meriti,osim po motoru...ojacanja,izolacija sedista
Izolaciija ce biti glavni razlog da promenim moju 147...
Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:18 pm
od Zex
Mac napisao:edin napisao:156 1.8 ts, ima buljuk potencijala za ozbiljan tuning, i jos ako zelis vikend varijantu, i odradis neka olaksanja, eto radosti

Tek sad skapirah sta si napisao. Koje se to mogucnosti u odnosu na 2.0 ts-jts?
Bregaste,cilindri od 1.4 16v u blok 1.816v,glava 2.0 ts,mozda dizne i megasquirt ..a mozda turbo,al pitanje koliko bi trajalo..

ne bih bas sve detalje da otkrivam iz mog projekta zimskog

...a hp,ne znam koliko,cu da budem tvorac

Re: TS vs JTS - 156 & GT
Poslato: Ned Jan 03, 2016 9:24 pm
od Alex V6
@Mac
Sta ides da pogledas? Baci neki link da pregledamo. Ako je vikend auto u pitanju, najbolji su GT 3.2 i 147 GTA. Inace da te ne buni, svi Busso 3.2 motori su identicni i imaju oko 250 konja. Samo su Italijani hteli da uzdignu GTA kao nesto posebno pa su za 166, GT i GTV 3.2 napisali 240 konja.