Kako ne treba mjeriti alternator-punjenje
Poslato: Pet Dec 25, 2015 12:21 am
Manje bitno koji je motor i auto u pitanju, (meni je na 1.9jtd od matorog) bitno je da je italijan 
Uoceno da ne puni dovoljno, nakon par sedmica mora aku da se dopuni i mjerim na upaljenom autu na akumulatoru nekih 13v. Ide operacija skidanja pa ce se dalje tjerati sta ne valja. Skinem pogledam cetkice ko nove i sve je generalno u super stanju da ne kazem novo posto je auto 2006god. GRESKA!!
Nije trebalo nista dirati. Kod elektricara na sto za kontorlu zavrti kad ono 14.4v Problem je u nekom kablu ili kontaktu.Sutra cu vidjeti sta je dok ga namontiram nego sam htio da podjelim iskustvo moze nekome valjati posto skidanje i montaza alternatora nije posao od 5min..
Znaci zavuci se i direktno na alternatoru i masi pored mjeri!!

Uoceno da ne puni dovoljno, nakon par sedmica mora aku da se dopuni i mjerim na upaljenom autu na akumulatoru nekih 13v. Ide operacija skidanja pa ce se dalje tjerati sta ne valja. Skinem pogledam cetkice ko nove i sve je generalno u super stanju da ne kazem novo posto je auto 2006god. GRESKA!!
Nije trebalo nista dirati. Kod elektricara na sto za kontorlu zavrti kad ono 14.4v Problem je u nekom kablu ili kontaktu.Sutra cu vidjeti sta je dok ga namontiram nego sam htio da podjelim iskustvo moze nekome valjati posto skidanje i montaza alternatora nije posao od 5min..
Znaci zavuci se i direktno na alternatoru i masi pored mjeri!!