
Prvo odšarafiti četri krestasta šarafa sa donje strane poklopca oko "vrata" volana, potom plastičnom polugom skinuti donju stranu poklopca (ima četri kukice po dvije sa obje strane):

Odšarafiti šaraf koji drži ručicu žmigavca. E sad zbog samog položaja šarafa najlakše bi mu se prišlo sa "savitljivim" šarafcigerom, ili nekim ugaonim alatom ^^, ali pošto nemam iste u arsenalu, koristio sam vrh za aku bušilicu, odvijač i kliješta sa dugim kljunom ^^, uz malo više truda odšarafio sam šaraf (vraćanje istog je prošlo mnogo lakše).
Priključiti kabal sa ručicom tempomata (kabal se lako nalazi, odmah pri skidanju donjeg dijela plastičnog poklopca)

Ubaciti ručicu tempomata

Vratiti šaraf koji je držao ručicu žmigavca (a isti sada drži obje ručice)
Vratiti donji dio poklopca, žašarafiti četri šarafa, zalijepiti čičak traku na kraju poklopca sa djelom centralne kozole kako bi sve ostalo kako na dan izlaska iz fabrike.
Znači za cijelu akciju neophodna vam je, ručica tempomata (ja sam je platio oko 70e)

I donji poklopac "vrata" volana sa širim otvorom za ručicu tempomata. Imao sam sreće da sam isti našao u sivoj boji, došao je iz Italije za oko 40e, kolege sa crnim enterijerom će vjerovatno lakše doći do pomenutog dijela. Otvor se lako može proširiti i na postojeći poklopac, ali to je stvar izbora, ja sam htio da bude "fabrika" ^^:

Najmanja brzina na kojoj se tempomat može aktivirati je 70km/h, s tim da se ne pali lampica na kontrolnoj tabli koja označava da je tempomat aktivan, rad iste neophodno je aktivirati u ECU-u.

