Stranica 1 od 1
Alfa 145
Poslato: Pet Nov 06, 2015 7:42 pm
od alfa 145 ts
Pozdrav svima. Ja sam ponosni vlasnik Alfe 145 1.4 16v.. inace, to je super autic, odnos cene i kvaliteta je odlican. Zato sam se i odlucio bas za taj model. Imao sam problema sa motorom, koji je kasnije skroz otkazao. ja ne bih da ga popravljam, jer je bas sve otislo, pa bih ubacio drugi, 1.6 16v TS. Sada me interesuje, ako neko moze da mi pomogne, da li je moguce ubaciti taj motor na ovu instalaciju od 1.4, i kakve prepravke moram odraditi da bi sve funkcionisalo kako treba.. Hvala u napred.

Re: Alfa 145
Poslato: Sub Nov 07, 2015 9:10 am
od Fittipaldi
Mislim da tehnički nije nikakav problem da ubaciš 1.6 16V, ali da bi taj motor imao svojih 120 KS treba da ubaciš i njegov komp. Taj ECU treba da bude iste generacije kao ovaj koji sada imaš da ne kupuješ ostalu elektroniku. Pravno, ubacivanje jačeg motora zahteva saglasnost proizvođača što prouzrokuje dodatne troškove pri upisivanju u saobraćajnu dozvolu. Mislim da je isplativije ubaciti 1.4 TS. Ja sam svojevremeno imao tu ideju, pa sam na kraju radio generalnu na svom motoru.

Re: Alfa 145
Poslato: Sub Nov 07, 2015 11:40 am
od alfa 145 ts
Znaci, mehanicki sve odgovara, msm na menjac, korpu, lamelu, benzinske dizne..? Ovo je prvi put da vozim alfu, nemam dovoljno znanja, pa me sve interesuje.. Vizuelno, motori su mi isti, pa me zanima, da li jos nesto sem ECU-a treba promeniti..? Ii sta se desava sa tim 1.6 motorom ako ne promenim racunar..?

Re: Alfa 145
Poslato: Sub Nov 07, 2015 9:45 pm
od Bojan90
Pretpostavljam da je motor sa metalnim, tj. alu poklopcem. Trebalo bi da odgovara sve, mislim da moze i bez zamene ECU-a.
Re: Alfa 145
Poslato: Ned Nov 08, 2015 9:04 am
od Fittipaldi
Motor 1.6 TS će raditi i sa postojećim kompom od 1.4 TS, ali neće imati nominalnu snagu, odnosno 120KS ako je ispravan. Koja onda vajda od njega?
Re: Alfa 145
Poslato: Ned Nov 08, 2015 12:44 pm
od alfa 145 ts
Bas taj motor, sa tim alu poklopcem. Alfa je u super stanju, limarijski i sve ostalo, samo je motor problem, zakazala je uljna pumpa, i otisli su lezajevi na radilici, cak su dva ispala u karter, bas su se istanjili. Alfu sam vozio svega 5 dana od kada sam je kupio, radila je savrseno, i samo je upalila lampicu od ulja, i nakon toga je pocelo lupkanje u motoru. Kod majstora je ustanovljeno da je otisla i radilica, i klipnjace, i da bi trebalo da se odradi generalna motora. Nije mi samo jasno kako to da se od jednom pokvari sve to, a da nije dalo nikakve znake da ce do toga doci. A generalna izlazi bas puno, pa mi je isplativije da ubacim dobar i jaci motor, jer 1.4 ts fali malo snage, i bar po meni, malo se muci da nosi ovu karoseriju od 1150 kg. Hvala na savetima i pomoci.