Stranica 5 od 5

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pet Okt 07, 2022 7:15 pm
od bums85
Neko je pominjao da kovanica od 20din zavrsava posao

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pet Okt 07, 2022 7:56 pm
od Maxmilijan
Pa kod majstora ko ti odrzava, moze od lima da se isjece i to je to, samo neki lim tvrdji da nije tanak kao limenka. E sad da bi sve bilo zavrseno za sva vremena trebalo bi i da se blindira hladnjak egr-a velikom plocicom za koju sablon vjerovatno ima samo Brana jer nisam nasao da je jos neko to radio. To nisam postavio a vidjecu mozda nekad.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pet Okt 07, 2022 8:00 pm
od Maxmilijan
Kako si rijesio dpf? Skroz si ga skinuo ili si izbacio sace a ostavio kuciste dpf-a da stoji fizicki? Nisam siguran da li posle uklanjanja dpf-a treba da se sredi mapa da bi sve bilo idealno.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Ned Okt 09, 2022 10:44 pm
od buntovnik
@Maxmilijan ne znam detalje oko skidanja dpf-a, nisam ni pitao sta je sve vadio. Problem kod majstora kod koga idem je sto se on nalazi van grada, i treba mi vise od sat vremena da se vozim do njega, i kad dodjem moram da se snalazim za prevoz nazad do grada, ili da cekam tu na licu mesta dok on popravlja, sto opet traje. A kuci imam dvoje male dece, obaveza preko glave i jako malo slobodnog vremena.

Zato bih ako mogu da resim sitnije stvari u gradu, kod bilo koga, a kad je nesto ozbiljno da idem do tog majstora van grada koji je stvarno odlican ali mi komplikuje zivot sto moram da nalazim nekog da mi cuva decu, i nekog ko ce me pratiti sa drugim autom da bih mogao posle da se vratim u grad kad ostavim auto.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Okt 10, 2022 12:17 am
od Maxmilijan
Tako su izgledali moji odlasci kod Brane, bukvalno isto :D Ako treba mapa da se sredjuje ili nesto oko toga nadji ovde Pittatorea pa mu pisi na pm, on je doktor za te stvari. Mislim da moras i mapu srediti posle vadjenja dpf-a ako to majstor nije uradio.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Uto Dec 27, 2022 9:22 pm
od buntovnik
Stavio sam plocicu, narucio preko ebay-a i sam montirao. I dalje secka kad ubrzava samo malo manje izrazeno nego ranije.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Sre Dec 28, 2022 8:02 am
od edin
Jesi sredio to softverski?

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pet Dec 30, 2022 12:36 am
od buntovnik
@edin Jesam. Citao sam po forumima da moze map senzor da pravi taj problem, pa cu probati da ga ocistim za vikend, trebalo bi lako da se skida.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pet Dec 30, 2022 9:12 am
od MiloshBg
Mozda ti falsira negde oko plocice. Obrati paznju ima li negde garezi ili ulja.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pet Jan 06, 2023 7:17 am
od buntovnik
Jeste bilo muka to skinuti, a nisam uspeo dobro da stegnem srafove nema prostora, na kraju mi je ispala gedora u motor nisam uspeo da je izvucem

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Jan 12, 2023 11:30 am
od edin
Ako nisi dobro stegao, racunaj da tu imas jezive gubitke

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Jan 12, 2023 3:36 pm
od bums85
A ako pretegnes ti srafovi lako proklizaju 😄

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Jan 16, 2023 4:53 am
od buntovnik
Danas sam se ponovo igrao majstora, skinuo map senzor. Bas je bio prljav, sav zacepljen crnom smolom. Detaljno sam ga ocistio i vratio, sraf proklizao.

Izasao sam na auto put, zgazio ga dobro, i sve je isto kao i pre, secka pri ubrzanju u 5oj i 6oj, pogotovo uzbrdo pod opterecenjem i kad je dobro zagrejan, nece kad je hladan.
Razocarano sam gledao prosecnu potrosnju koja je bila 9l, osecao bol u novcaniku, srecom posle se spustila na 6 i nesto.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Jan 16, 2023 9:04 am
od MiloshBg
Previse si jak u ruke.. Nema napinjanja kad se srafi u aluminijum.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Feb 02, 2023 11:33 am
od vokakotorska
Pozdrav svima, imam par pitanja u vezi s ekologijom 😄
Gledam konkretno 2.4 jtd od 210hp, on je euro 4. Rešeni su trajno dpf i egr. Nisam siguran da li je ceo dpf skinut ili samo saće. Recimo da je sve uredno odradjeno i da nema problema nikakvih pri voznji.

S obzirom da (opet) najavljuju zabranu uvoza euro 3 i euro 4 motora, svakako sad neće biti nikakvih problema s tehničkim, ali recimo dugoročnije, za 3, 4, 5 godina koja su vaša mišljenja. Da li će biti problema sa tehničkim zbog izduvnih gasova, jer bi onda tad bilo i problema s daljim prodajom auta?

Takodje, da li bi tehnički tad nekad moglo sve to da se vrati na neku fabriku i da prolazi eko testove? I koje su generalno neke cene vraćanja svega toga.

Svakako se kod nas voze još uvek 30 godina stari automobili, teško će to kod nas još ali da prodiskutujemo da li ima smisla sad kupovati neki takav auto.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Feb 02, 2023 2:02 pm
od boki76
Za svaki auto se gledaju norme koje je ispunjavao u trenutku kupovine. Tako da ce taj auto i u buduce morati da ispunjava euro 4 normu. Sta pikazije bez ekokogije, to ne znam, ali vidim da su druge kolege prolazile tehnicki i bez toga.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Feb 02, 2023 2:14 pm
od vokakotorska
boki76 napisao:
Čet Feb 02, 2023 2:02 pm
Za svaki auto se gledaju norme koje je ispunjavao u trenutku kupovine. Tako da ce taj auto i u buduce morati da ispunjava euro 4 normu. Sta pikazije bez ekokogije, to ne znam, ali vidim da su druge kolege prolazile tehnicki i bez toga.
Jasno. Ovaj jedan je bukvalno registrovan pre par nedelja, tako da zasad lagano prolazi tehnicki.
Koliko uopste rigorozno trenutno proveravaju izduvne na tehnickom? Ili na neki nacin gledaju kroz prste... Jer ako sad ispunjava euro 4 norme, racunam da ce onda ispunjavati i u narednim godinama. Eventualno da se malo procisti/produva pred tehnicki.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Feb 02, 2023 7:08 pm
od boki76
Bas tako, da se redovno odrzava i ne bi trebalo da ima problema.
Inace dosta gledaju izduvne i pretpostavljam da ce i u buduce jos vise gledati, svw zarad mrske nam elektrifikacije vozila.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Sub Jan 13, 2024 6:24 pm
od Zlatko1995
Postovanje , novi sam na forumu a treba mi par savjeta .
Naime vozim Alfa Romeo 159 2.0 jtdm 125kW i imam problem sa učestalim regeneracijama DPF-a. Auto mi pali regeneracije svaki dan neovisno koliko putujem da li je to 25 km ili 500km regeneracija je prisutna sa svakim smanjenjem obrtaja u toku voznje ili prilikom zaustavljanja sa autom na semaforu.

Na autu sam uradio dizne , očistio mašinski DPF , isključio EGR i uklonio klapne na usisnoj grani (naravno softwerski uklonjeno) , turbo je novi stavljen kao i senzor diferencijalnog pritiska DPF-a i lambda sonda, protokomjer i MAF senzor su novi .
Na žalost i dalje imam problem sa učestalim regeneracijama ,ako neko ima sličnih problema ili nekakav savjet bilo bi mi od koristi .

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Ned Jan 14, 2024 12:53 am
od bums85
Da li odradi regeneraciju do kraja i koliko dugo traje? Ne znam da li mora na alfi, ali kod mnogih automonila kada se menja senzor difrencijalnog pritiska mora se podesiti (kodirati) na postojecu kolicinu pepela

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Jan 15, 2024 7:22 pm
od Zlatko1995
Da razumijem to , na dijagnostici sam pokrenuo opciju zamjene diferencijalnog senzora i ispoštovao sam navedenu proceduru .
Ima sad još jedan problem koji sam uočio , stavio sam jedan prazan DPF i u tom sličaju kada bih na mjestu turirao auto pojavio bi se crni dim .
Auto kada sad vozim osjećam blago trzucanje .

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Jan 15, 2024 7:25 pm
od Zlatko1995
Da auto odradi regeneraciju od prilike 10 minuta i kada stojim na mjestu 1080 obrtaja je ali kada uđem na parametre temperatura DPF a je oko 150 stepeni.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Jan 15, 2024 10:51 pm
od bums85
150 stepeni je premalo, cak i kada ne radi regeneraciju, nesto je tu cudno, moguce da je senzor tempereture uzrok svega ako ne meri dobro

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Uto Jan 16, 2024 12:04 pm
od Zlatko1995
Da jasno mi je da je premalo ali tako je. Ali u normalnim uslovima se temperatura normalno ponaša. Ako negdje na auto putu dam gas temp poraste.