Stranica 1 od 1

problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Avg 27, 2015 8:33 pm
od pvlatko
Zdravo,jas sam novi u ovom forumu....mislim da sam na pravom mestu...
imam problema sa mojom alfom 156 1.9 multijet 150ks....kada je stavimo na laptopa kod majstora javlja greshku protoka vazduha i maf senzor,probali smo sve ali ipak stoji moj problem,auto prima ko ludo ali kad predjem 140km/h i vozim recimo 170,180...ide nije problem ali kad brzinu namalim ispod 140km/h onda turbina ne radi., i auto vozi kao obichan dizel sve dok....ne zastanem izgasim auta i alfa opet ide kao luda......ali sve se ovo deshava kad preminem 140km/h.....primer ako vozim cjelo vreme ispod 140km/h.....tyrbina vuche,auto leti i nikakav problem.....chudan neki problem ili neznamo ga reshiti
bio bi zahvalan puno ako mi neko pomogne,neki savet,ili ako neki imao ovakav sluchaj!!!!
Slika

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Avg 27, 2015 9:30 pm
od spin
Kad kažeš "probali smo sve" na šta tačno misliš? Odnosno, šta ste probali? Menjali MAF? Proverili creva vazduha?... ili ste samo pobrisali greške.

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Avg 27, 2015 11:51 pm
od pvlatko
jeste,menjali sa ispravnog auta bez problema kako kod mojih,promenili protokomer,maf senzor ,normalno obrisali greshaka....i onda na autoputi da isprobamo,sve je ok ako vozimo do 140km/h ali ako predjemo nad i onda spustimo ispod 140km/h onda auto prestaje da ide kao sta treba,mnogo je sporiji......onda zastanem ugasim auta,zapalim odnovi i auto je ok........ali nikako nesmem prechi nad 149km/h...onda se sve poremechuje

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Pet Avg 28, 2015 12:10 pm
od pvlatko
Mislio sam na,da sa ispravnog auta izvadili protokomer,maf senzor,i isprobali na mojeg auta,i opet isti problem....obrishemo greshke sa laptopa,idemo na autoputu isprobamo auto i kad nagazimo vishe od 140km/h...opet isti problem,turbo iskluchuje u safemode i auto neide,mislim ide ali kao obichni dizelash......i kad je opet stavimo na laptop,opet javlja iste greshke problem sa protokomera i na bordu se javlja motor engine sustem failure,....medjutim kad ugasim auto i zapalim ga opet onda auto prima kao ludo.....ali sve dok ne prekorachim 140km/h

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Pon Avg 31, 2015 11:50 am
od spin
Deluje mi kao da bi mogao biti problem sa regulacijom pritiska turba, što može da bude da se zaglave krilca, ili aktuator krilaca pravi problem, ili ventil za pritisak turba pravi problem.

Mislim da bi trebalo da uradite jedno merenje parametara u vožnji pa sa tim da se radi dalje. Bez toga je sve nagađanje.

Ima ovde cela tema za to: viewtopic.php?f=71&t=56982

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Uto Sep 01, 2015 8:10 am
od pvlatko
Hvala puno,proverichemo sve sa redom......pa objavichu rezultat

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Uto Sep 01, 2015 10:07 am
od Zex
Kad ti tako ugasi turbo znaci da te prebaci u safe mod...valjalo bi proveriti da li ti je auto mapiran,cipovan,jer to isto se desava kod lose cipovanih vozila,actulator na turbu ne crkava,jedino da zamenite i el magnetni ventil jos pa testirajte opet...ako ni to nije,onda ti je turbina na kraju samom...obavezno ocistiti map senzor na usisnoj grani,radi predstroznosti

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Uto Sep 01, 2015 3:28 pm
od pvlatko
Nije auto chipovano,da kad prekorachim 140km/h tera me u safemod.......maf senzor je ispravan i ochishten

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Uto Sep 01, 2015 4:35 pm
od Zex
Jedan od gore navedenih problema je sigurno,nema sta drugo...detaljno pretrazite tih nekoliko stavki...probaj skinete dzek sa maf senzora i testiraj opet,tako hvata srednje vrednosti,stajace greska ali nece ici u safe mode kad ga poteras,ako je maf u pitanju...

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Sre Sep 02, 2015 5:25 pm
od pvlatko
Hvala puno,pretrazichemo sve redom........malo sam zauzet ovih dana i nisam imao vreme da podjem kod majstora ali petkom chemo opet da pretrazujemo......probachemo i ovo sa iskljuchenim maf senzor................majstor je neshto rekao da kad sam slobodan sledechi put da ispitujemo tyrbini....ali kaze da treba da se oladi da mogu da protnem ruke i da neshto nashtelova kako sam ja to shvatio......pa onda na autoputu da je isprobamo.....ako ne opet da se ohladi bar malo neki sa i pak neko shtelovanje oko tyrbini...mislim da sam tako neshto razumeo.....ali kao i da je mora da isprobamo i nadjemo taj kvar.....jer je auto stvarno prelepo ali mrazim vakve kvarove kad se ne ustanovi tochno shta je promeni se del i gotovo......patujem chesto izvan grada i normalno gazim je preko 140km/h i onda auto neide i ceo put sam nervozan........ali shta je tu je....vidichemo shta che da ispadne pa objavichu,ali ipak hvala svima za podrshku i savjeta

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Sre Sep 02, 2015 9:41 pm
od Zex
To hoce da nasteluje varijabilu turba,jer ako je fabricki turbo,tu nema sta da on cacka...jedino ako je remontovan pa neko nije lepo odradio

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Sre Sep 02, 2015 10:48 pm
od pvlatko
da,tako neshto je rekao da nashteluje varijabilu.....kaze probachemo nekoliko pyta chekachemo jedan dva chasa da se oladi i opet dokada nenashtelovamo........e dali je fabrichki tyrbo stvarno neznam,imam auta vech celih 3godina i dosada nikakvih problema nishta nisam chepkao okolo motora,sem normalni serviz......rechi chu mu prvin da ispitamo dijagnostiku u voznji da vidimi shta che da kaje na laptopu a onda chemo i probati sa iskljuchenih maf senzora....pa zatim da pipamo tyrbini da shteluje varijabilu..

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Sre Sep 02, 2015 11:19 pm
od spin
Ako tri godine nisi imao problem, jedini način da ti sada poluga za varijabilnu geometriju ne valja je ako se sama poremetila. A to se praktično nikad ne dešava.
Bolje to ne dirajte nego lepo prvo uradite dijagnostiku u vožnji i tražite parametre koji se ne uklapaju sa očekivanim.

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Sre Sep 02, 2015 11:24 pm
od pvlatko
i ja sam se zachudio zashto shtelovati turbini,a na laptop nam kaze problem prisutan protokomer vazduha,maf senzor!!!!
medjutim poshto smo proverili protokomer i maf senzor i ustanovili da su oni u redu.....rekao je da moje turbina pravi taj vishak ili manjak vazduha,,,,i da che probati da je nashteluje.....

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 1:35 am
od spin
Može biti da su prljave osovine krilaca varijabilne geometrije turbine i da se teško pomeraju, pa krilca ostanu zaglavljena u nekom položaju.
Može biti da ne radi kako treba overboost ventil koji treba da ispusti višak vazduha kada ga turbina naduva, pa zato prepunjava.
Može biti da je problem sa vakuum aktuatorom koji pokreće tu polugu koju majstor hoće da šteluje i da se ne pomera kako treba.
Može biti i nešto što meni nije očigledno.
Može biti i da se poluga poremetila, ali to je otprilike verovatno koliko i da popusti matica na navoju u glavi motora ili tako nešto. Dakle jako malo verovatno. Sve drugo navedeno je verovatnije nego to. Razumem da je majstoru to prihvatljiv sledeći korak jer verovatno ima iskustva sa tim. Ako reši problem, super. Ali, ako posle ne bude umeo da vrati kako je bilo, to će biti nova greška koja će dodatno zamaskirati već postojeću i imaćeš još veći problem da to sve raspetljaš.
Mislim da je razuman predlog da uradite dijagnostiku u vožnji, lepo je objašnjeno kako to uraditi, i znaćete više, a izgubićete manje vremena i nerava.
Uzgred, pominješ maf i protokomer kao dve odvojene stvari koje ste menjali/isprobavali. MAF je protokomer. MAP je senzor pritiska u usisnoj grani.
Koji je kod greške koju izbacuje dijagnostika?

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 5:17 am
od Zex
Samo raskacite protokomer ili el.magnetni ventil zamenite,ako ne reaguje,skidanje turba pada

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 6:40 am
od pvlatko
spin napisao:Može biti da su prljave osovine krilaca varijabilne geometrije turbine i da se teško pomeraju, pa krilca ostanu zaglavljena u nekom položaju.
Može biti da ne radi kako treba overboost ventil koji treba da ispusti višak vazduha kada ga turbina naduva, pa zato prepunjava.
Može biti da je problem sa vakuum aktuatorom koji pokreće tu polugu koju majstor hoće da šteluje i da se ne pomera kako treba.
Može biti i nešto što meni nije očigledno.
Može biti i da se poluga poremetila, ali to je otprilike verovatno koliko i da popusti matica na navoju u glavi motora ili tako nešto. Dakle jako malo verovatno. Sve drugo navedeno je verovatnije nego to. Razumem da je majstoru to prihvatljiv sledeći korak jer verovatno ima iskustva sa tim. Ako reši problem, super. Ali, ako posle ne bude umeo da vrati kako je bilo, to će biti nova greška koja će dodatno zamaskirati već postojeću i imaćeš još veći problem da to sve raspetljaš.
Mislim da je razuman predlog da uradite dijagnostiku u vožnji, lepo je objašnjeno kako to uraditi, i znaćete više, a izgubićete manje vremena i nerava.
Uzgred, pominješ maf i protokomer kao dve odvojene stvari koje ste menjali/isprobavali. MAF je protokomer. MAP je senzor pritiska u usisnoj grani.
Koji je kod greške koju izbacuje dijagnostika?
hvala na iscrpnoj otgovoru,ali ja sam ih pomeshao map-maf...javlja nam greshke sa protokomerom i sa senzorom na usisnoj grani samo ja umesto map sam napisao maf.......te dve stvari smo iskljuchili toest isprobali i zato sada hoche da shteluje tu varijabilu,ali predlozichu mu da prije uradimo dijagnostiku u voznji....pa objavichu shta se deshava

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 6:43 am
od pvlatko
zexmaster gt napisao:Samo raskacite protokomer ili el.magnetni ventil zamenite,ako ne reaguje,skidanje turba pada
pa rekao,da otklonim sve shta on misli i na kraju ako sve to nepomaze,skidanje tyrba.....

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 6:50 am
od Zex
Map senzor na usisnoj grani odsrafite i ocistite,njega ce te proveriti tako sto ces na punom gasu,potapanje u bilo kojoj brzini videti na dijagnistici stvarne vrednosti,tjst treba da ocita 1,5 bar kolika je fabricka mapa,ako ne,onda i to menjaj...ako se pomerila varijabila,znaci da ne valja turbo...prvo protokomer raskacite i srednje vrednosti iscitajte

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 7:17 am
od pvlatko
zexmaster gt napisao:Map senzor na usisnoj grani odsrafite i ocistite,njega ce te proveriti tako sto ces na punom gasu,potapanje u bilo kojoj brzini videti na dijagnistici stvarne vrednosti,tjst treba da ocita 1,5 bar kolika je fabricka mapa,ako ne,onda i to menjaj...ako se pomerila varijabila,znaci da ne valja turbo...prvo protokomer raskacite i srednje vrednosti iscitajte
sa oshtekanom mafom sa punom gasom mislio si?
ili u voznji

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 10:51 am
od Zex
Maf senzor ili protokomer stoji na usisu turbine posle filrera vazduha,njega mozes razdzekati, a map senzor stoji na usisnoj grani,on mora biti udzekan uvek.

Re: problem sa protokom vazduha i maf senzora

Poslato: Čet Sep 03, 2015 11:38 am
od pvlatko
zexmaster gt napisao:Maf senzor ili protokomer stoji na usisu turbine posle filrera vazduha,njega mozes razdzekati, a map senzor stoji na usisnoj grani,on mora biti udzekan uvek.
ok,ukapirao sam..hvala