Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Ima potencijal
@Saurian
Taj gore moze da pravi problem, uvek nakon gasenja bi trebalo da se cuje, odradjuje svoj posao, rasterecuje zaostali pritisak, radi bar 10+ sekundi, nekada duze kao sto kazes, ali bi trebalo stalno da radi nakon gasenja.
To je lako zameniti i probati, mada mislim da nije do njega.
@Saurian
Taj gore moze da pravi problem, uvek nakon gasenja bi trebalo da se cuje, odradjuje svoj posao, rasterecuje zaostali pritisak, radi bar 10+ sekundi, nekada duze kao sto kazes, ali bi trebalo stalno da radi nakon gasenja.
To je lako zameniti i probati, mada mislim da nije do njega.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Jbg, jutros odem do B.Kose do vrtića taman koliko da se zagreje auto. Na putu do posla ga malo cepim, sve ok ide kida ne pali grešku...Više bih logova pravio nego me zeza što živim 3 minuta od posla pa izbegavam da ga cepam hladnog. Jedini put kad mi je upalio na auto putu u 6 brzini je bilo letos pri povratku iz Grčke ali sam tada sa punim autom i klimom po vrućini cepao 220 ispred neke bembare i čim sam prešao tu brzinu greška
Ili sam istripovao ili mi se čini da je po hladnom vremenu drugačije. Jer sad ako upali upali kad je napolju hladno i obično u druguj ako sam ga potopio.
Ili sam istripovao ili mi se čini da je po hladnom vremenu drugačije. Jer sad ako upali upali kad je napolju hladno i obično u druguj ako sam ga potopio.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Imao sam skoro slicne probleme, bas taj elektro-venti na veznom limu, kica zamenio i teraj :vawe:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Nadam se da je to. Malopre sam prodivljao kroz bulevar i nisam uspeo da upalim gresku. Dva semafora katapult pa potop do poda, nista. Probacemo sa drugim ventilom pa cu meriti...samo da nadjem zrtvu kome da skinem
P.s pozdravio te Kica.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
P.s pozdravio te Kica.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Aj da ne otvaram novu temu.. Sta bi valjalo uzeti umjesto ove moje turbine? 1749 iz 1,9 ili nesto vece, tipa 2056? Nemam neki plan da pravim nekog monstruma, tu oko 200-210ks ali da ne razmisljam hoce li se razleceti kad ga stisnem... Drugo pitanje je - gdje uzeti? Da li se moze neka kompenzacija odraditi?
Assumption is the mother of all fuckups
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Kolega dobro pitanje
Pročešljaj prvo kao uvod ovu dole staru ali dobru temu,pa ćemo u njoj nastaviti sa diskusijom
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=13&t=52540
Pročešljaj prvo kao uvod ovu dole staru ali dobru temu,pa ćemo u njoj nastaviti sa diskusijom
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=13&t=52540
A Man's Got to Know His Limitations...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
ja da javim da već mesec dana nemam g od greške. Zamenio sam ventil i očistio džek na map senzoru (ubeđen sam da je bilo samo do njega). Taj džek sam svojeveremo izlomio prilikom menjanja map senzora pa nemam više onu narandžastu gumu unutra koja bi trebalo da spreči kondez. Greška mi se palila samo kada je izrazito hladno i evo već mesec dana ništa.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Goxy, zbog avatara moras da dodajes ",punk" na kraj svakog posta, ne ide drugacije hvala za temu, procitao i zaboljeo me mozak. Par korisnih info a ostalo sve prepucavanje ko je pametniji.. Sa malo predloga sta konkretno. Nismo svi masinski inzenjeri.. Mada, ove propratne stvari (remap, FMIC, crijeva, prepravke izduva) se naravno podrazumijevaju. Na osnovu dosta procitanih stvari oko mog motora zakljucak je da je ova turbinica jedva, ali jedva dovoljna.. Stoga pitanje: Hibrid (dje,sta?), malo veca varijanta (1749) ili se ne isplati ako se ne radi 2056?
Assumption is the mother of all fuckups
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Ono sto bih ti ja preporucio,je izrada hibridne turbine u plug and play verziji.
Najrenomiranija firma,koja se bavi izradom hibridnih turbina je Turbo Dynamics iz Christchurch-a / GB
Izrada hibrida za 2.0 JTDM motor je veoma retka i mislim da bi jedino TD mogao kvalitetno da izvede ovakav projekat.Kontaktiraj ih,objasni šta bi želeo (Max boost turbine na 2.2-2.4 PSI ) i traži obavezno "billet compressor wheel".
http://www.turbodynamics.co.uk/technica ... ochargers/
Obzirom da si iz EU,saradnja sa njima ti neće biti veliki problem,jer Britanci strogo poštuju neke svoje procedure,vezane za poručivanje i isporuku svojuh proizvoda.
Najrenomiranija firma,koja se bavi izradom hibridnih turbina je Turbo Dynamics iz Christchurch-a / GB
Izrada hibrida za 2.0 JTDM motor je veoma retka i mislim da bi jedino TD mogao kvalitetno da izvede ovakav projekat.Kontaktiraj ih,objasni šta bi želeo (Max boost turbine na 2.2-2.4 PSI ) i traži obavezno "billet compressor wheel".
http://www.turbodynamics.co.uk/technica ... ochargers/
Obzirom da si iz EU,saradnja sa njima ti neće biti veliki problem,jer Britanci strogo poštuju neke svoje procedure,vezane za poručivanje i isporuku svojuh proizvoda.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Procitao sam cijelu tvoju temu na virusu pa sam skontao ovo za saradnju
A takodje sam dosta citao ovih dana sta i kako i takodje sam misljenja da je hibrid najbolja opcija za mene...
Hvala puno za konkretne i korisne info
A takodje sam dosta citao ovih dana sta i kako i takodje sam misljenja da je hibrid najbolja opcija za mene...
Hvala puno za konkretne i korisne info
Assumption is the mother of all fuckups
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Ja bih prvi porucio turbo od njih,a u krajnjem slučaju ima da odem direktno na ostrvo i kupim je
A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
hybrid 1752, 1852, a mozda i 1756 ako ces ozbiljnu varijantnu za remap. Mada i sa prve dve varijante si izmedju 180-200hp. 1756 prebacuje 200hp znatno.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Da li mozda znas sa kog auta (da ima koliko toliko manje prepravki oko izduva). Ima ih sa raznoraznim izlazima, ukljucujuci i VW varijante gdje je turbinska strana iz komada sa izduvnom granom.
Assumption is the mother of all fuckups
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
posto je tebi grana i turbinska strana izjedna, jedino hybrid da se radi po narudzbini. Sve ostalo moralo bi da se skraja i vari za granu jer tesko da se neka grana hvata od drugog automobila pa da ide ceo komplet grana i turbina. Mislim da sve varijante vw 2052 turbine imaju vnt sistem korpe, tako da to moze bez problema da se rotira i da se odvod na turbini dovede u donji polozaj, ali bi moralo varenje za granu.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Uu,ta 2052 je odlicna
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Custom manifold + turbo po želji... Em smanjiš EGT, em možeš da nakačiš gtb2056v. Kad si već kod toga, FMIC je odličan upgrade. Dobra stvar je što dizne na 2,0 mogu sve to da podrže bez problema
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Nije grana izjedna sa turbom... Malo je cudan ulaz, na tri srafa... vjerovatno ce biti hibrid ove moje...
Assumption is the mother of all fuckups
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Uuu to je extra,nema da razmisljas,gtb2056vk i samo udri..240hp bez problema...ali svako podizanje snage vuce nesto trece...prvo nastrada lamela,korpa,nekad zamajac,poluosovine,menja se map senzor,creva itd itd...sitnica uvek
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Pa zato i hocu nesto umjerenije..sto nije pak slucaj sa 2056
Kako se,sustinski smanjuje egt? Duzinom izduvne grane, oblikom...?
Moram da idem na koliko toliko stock looking varijantu zbog tehbuckog... Mislim da ovakva kao moja sa drugim lezajem, billet wheelom i malo masinske obrade moze da bude ok za 200 konjica.. Ispravite me ako lupetam..
Kako se,sustinski smanjuje egt? Duzinom izduvne grane, oblikom...?
Moram da idem na koliko toliko stock looking varijantu zbog tehbuckog... Mislim da ovakva kao moja sa drugim lezajem, billet wheelom i malo masinske obrade moze da bude ok za 200 konjica.. Ispravite me ako lupetam..
Assumption is the mother of all fuckups
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
gtb2056v je odlična turbina za taj motor, ali naravno, zahtevao bi određene radove. Mislim da sa tehničkim ne bi imao problema, ima ih dosta već odrađenih.
Što se tiče EGT-a i izduvne grane, zavisi i od krivina, dužine krakova, pritiska u njoj... U jednoj temi na AO, čovek je odradio custom izduvnu i povećao EGT
Što se tiče EGT-a i izduvne grane, zavisi i od krivina, dužine krakova, pritiska u njoj... U jednoj temi na AO, čovek je odradio custom izduvnu i povećao EGT
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Moram da izracunam sve varijante i odaberem najpametniju. To mora da bude rjesenje takvo da se jednom godisnje ubaci sve stock i odradi tehnicki i onda opet po starom, bez prevelikog cimanja.. Hvala na info
Assumption is the mother of all fuckups
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Najpametnije je da ukloniš EGR/DPF i ne diraš više ništa...
E sad, ako hoćeš više snage i ostalo, prvo odluči šta je to što bi najviše odgovaralo tvom stilu vožnje, pa na osnovu toga biraj turbo.
Ne znam kako izgleda tehnički u Austriji, ali ako ne dolazi alfin inženjer da rasklapa sve, mislim da nemaš razloga za brigu
E sad, ako hoćeš više snage i ostalo, prvo odluči šta je to što bi najviše odgovaralo tvom stilu vožnje, pa na osnovu toga biraj turbo.
Ne znam kako izgleda tehnički u Austriji, ali ako ne dolazi alfin inženjer da rasklapa sve, mislim da nemaš razloga za brigu
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Zar tamo na tehnickom gledaju koja je turbina i broj turbine?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Znajući otprilike protokole i rigoroznost istih,ja bih samo odradio fizičko uklanjanje saćastog dela DPF filtera,katalizator bih ostavio,a turbinu bih odradio u hibridnu.Ostao bi ti potpuno isti vizuelni izgled u slučaju detaljnijeg tehničkog pregleda,a imao bi mnogo jači setup,u zavisnosti ko bi ti izrađivao turbo.
Ono što moraš da znaš,je da za hibridnu turbinu mora da se pravi custom mapa.Za tako nešto ti je potreban iskusan majstor od "cip tuninga" kako bi se izvukle maksimalne mogućnosti turbine,uz istovremeno praćenje parametara u toku vožnje.Ovo se radi kako bi se našlo najoptimalnije rešenje za snagu,bezbedan EGT i optimalan RPM osovine turbine.Takođe je potrebno i tako setovati priraštaj momenta,da ne bi došlo do preranog oštećenja elemenata transmisije i spoja,odnosno,onaj ko ti to radi,mora da zna koja ti je fabrička margina izdržljivosti menjača,a takođe bi ti za snagu preko 200ks i 400Nm,trebala i ojačana korpa i lamela.
Ima tu dosta promenljivih,moraš pažljivo da razmisliš koliko si spreman da zađeš u ovu problematiku.
Ono što moraš da znaš,je da za hibridnu turbinu mora da se pravi custom mapa.Za tako nešto ti je potreban iskusan majstor od "cip tuninga" kako bi se izvukle maksimalne mogućnosti turbine,uz istovremeno praćenje parametara u toku vožnje.Ovo se radi kako bi se našlo najoptimalnije rešenje za snagu,bezbedan EGT i optimalan RPM osovine turbine.Takođe je potrebno i tako setovati priraštaj momenta,da ne bi došlo do preranog oštećenja elemenata transmisije i spoja,odnosno,onaj ko ti to radi,mora da zna koja ti je fabrička margina izdržljivosti menjača,a takođe bi ti za snagu preko 200ks i 400Nm,trebala i ojačana korpa i lamela.
Ima tu dosta promenljivih,moraš pažljivo da razmisliš koliko si spreman da zađeš u ovu problematiku.
A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Alfa 159 Problem sa Turbinom. Molim pomoc
Iskreno, ne znam dimenzije vnt15-ice tako da ne znam da li je moguce izraditi hybrid, tj koji je hybrid moguce izraditi od fabricke turbine.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”