Automoto sport Srbije
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
da voze se dve klase, u jacoj klasi ima 3 auta od kojih samo jedan ozbiljno spremljen, onaj koji i pobeduje, ostali su u slabijoj klasi i voze motore od juga 45. onaj zuto plavi fica (poslednji) je moj bivsi auto ali se decko ocigledno ne snalazi bas najbolje za volanom
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Automoto sport Srbije
Uvek kada se povede priča o Fića-kupu pomislim na probleme u održavanju i pripremi tih automobila koji su prestali da se proizvode pre više od 30 godina. Hajde, motor je Yugo 45, šta se dešava sa ostalim komponentama tih automobila? Kako se snalaze?
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
np
ma ima delova za fice jos uvek da se nadju a narod dosta kupuje i cele fice za delove mada generalno malo je tu ficine mehanike, vesanje se pravi, amortizeri su mahom kombinacija ladinih i peglicinih pa se prepravljaju (sem onih koji imaju eventualno neke stare konie, a2 i sl. marke koje su nekad vozene pa ih odrzavaju u zivotu), gibanj je ostao standardni ficin ali to se ne kvari i ne menja cesto, djunta (prirubnica) se izbacuje i stavljaju se prepravljene poluosovine od juga sa homo zglobovima tako da je to manje vise vecna stvar za razliku od djunte koja posle par startova strada.
kocnice su uglavnom prepravljene na diskove (napred ili na svim tockovima) a i da nisu paknovi se jos uvek rade i lepe a mogu i da se nadju novi pa i da se pasuju od drugih kola, ja sam vozio dobose i mislim da je apsolutno disk nepotreban za ficu jer je auto lagan pa dobosi i vise nego dobro vrse posao cak i za te 45 motore. menjaci se popravljaju i retko su potrebni novi delovi sem ako bas ne skljas zupcanike ili slomis nesto u sklopu.
tako da nije problem odrzavanje fica ali pitanje dal ce tako biti i za koju godinu mada uvek se nesto nadje kao resenje. na kraju limarija, stakla, i sl. delovi exteriera ostaju mozda kao deficitarna roba jer ih je sve manje u prodaji a kad ih ima cene su prilicno visoke a cesto se pojave novi delovi limarije po oglasima ali opet ni to ne strada cesto sem u udesima a opet i u tom slucaju čekic, git i boja rese problem
meni se u celoj prici oko ove klase fica ne svidja homologacija koja je manje vise slobodna pa se taj fica svodi na hobi klasu, mnogo toga je slobodno za budzenje pa ko ima vise para i umeca imace i bolji motor a i auto. mi kad smo vozili vozili smo po pravilima koja su nekad vazila u nacionalnoj klasi do 785ccm sa manjim odstupanjima (poput bregaste, izduvne grane, karburatora i olaksavanja nekih sklopova) pa je to manje vise bilo dostupno svima ali naravno trebalo je i iz toga izvuci najbolje, moj motor je radio DUX i iz tog motora je izvucen maksimum, 95% delova je bilo novo i taj motor je laganica mogao da se nosi sa mnogim 850 motorima koji su tada vozeni, mogu misliti tek da sam imao 850 motor kako bi bilo
ma ima delova za fice jos uvek da se nadju a narod dosta kupuje i cele fice za delove mada generalno malo je tu ficine mehanike, vesanje se pravi, amortizeri su mahom kombinacija ladinih i peglicinih pa se prepravljaju (sem onih koji imaju eventualno neke stare konie, a2 i sl. marke koje su nekad vozene pa ih odrzavaju u zivotu), gibanj je ostao standardni ficin ali to se ne kvari i ne menja cesto, djunta (prirubnica) se izbacuje i stavljaju se prepravljene poluosovine od juga sa homo zglobovima tako da je to manje vise vecna stvar za razliku od djunte koja posle par startova strada.
kocnice su uglavnom prepravljene na diskove (napred ili na svim tockovima) a i da nisu paknovi se jos uvek rade i lepe a mogu i da se nadju novi pa i da se pasuju od drugih kola, ja sam vozio dobose i mislim da je apsolutno disk nepotreban za ficu jer je auto lagan pa dobosi i vise nego dobro vrse posao cak i za te 45 motore. menjaci se popravljaju i retko su potrebni novi delovi sem ako bas ne skljas zupcanike ili slomis nesto u sklopu.
tako da nije problem odrzavanje fica ali pitanje dal ce tako biti i za koju godinu mada uvek se nesto nadje kao resenje. na kraju limarija, stakla, i sl. delovi exteriera ostaju mozda kao deficitarna roba jer ih je sve manje u prodaji a kad ih ima cene su prilicno visoke a cesto se pojave novi delovi limarije po oglasima ali opet ni to ne strada cesto sem u udesima a opet i u tom slucaju čekic, git i boja rese problem
meni se u celoj prici oko ove klase fica ne svidja homologacija koja je manje vise slobodna pa se taj fica svodi na hobi klasu, mnogo toga je slobodno za budzenje pa ko ima vise para i umeca imace i bolji motor a i auto. mi kad smo vozili vozili smo po pravilima koja su nekad vazila u nacionalnoj klasi do 785ccm sa manjim odstupanjima (poput bregaste, izduvne grane, karburatora i olaksavanja nekih sklopova) pa je to manje vise bilo dostupno svima ali naravno trebalo je i iz toga izvuci najbolje, moj motor je radio DUX i iz tog motora je izvucen maksimum, 95% delova je bilo novo i taj motor je laganica mogao da se nosi sa mnogim 850 motorima koji su tada vozeni, mogu misliti tek da sam imao 850 motor kako bi bilo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Automoto sport Srbije
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Automoto sport Srbije
OMP, hvala na detaljnom odgovoru koji meni a i ostalim ljubiteljima domaćeg auto-sporta razjašnjava neka praktična pitanja.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Automoto sport Srbije
Marko ti je mr, dr i sve ostalo za domaci auto-sport kroz vekove
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Automoto sport Srbije
Jeste! Njegov Ex Yu racing blog je izazvao veliku pažnju u regionu. Taj tekst čuva sećanje na jedno drugo vreme u kome je auto-sport imao svoje zapaženo mesto u nekadašnjoj Jugoslaviji. Ja sam taj blog čitao u jednom dahu obzirom da sam kao osnovac gledao te legende auto-sporta i neke od tih istorijskih trka. Na žalost nemam nikakvu dokumentaciju iz tog perioda.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
hvala zbog nedostatka vremena sam malo zapostavio blog ali bice apdejtovan uskoro
narednog vikenda se vozi trka u okolini Krusevca tj na Cokotinom Brdu, kao i svake godine lep broj takmicara iz Srbije i inostranstva se pojavi a i ove godine bice dobrih automobila, za sad je potvrdjen dolazak Poljskog nacionalnog tima sa 3 micubiši lancera i jednom imprecom, do sada je uvek dolazio jedan njihov predstavnik Gregorz Duda sa evo 10 i odlicno je vozio a ove godine kompletna ekipa se najavila.
Iz Crne Gore stizu Tripo Ivovic a evo 9 i braca Bulatovic sa Seat Leonom i peugeot 306 SP, bice sigurno jos nekog takmicara iz CG sa atraktivnim automobilom ali pisacu kad budem sta novo saznao.
narednog vikenda se vozi trka u okolini Krusevca tj na Cokotinom Brdu, kao i svake godine lep broj takmicara iz Srbije i inostranstva se pojavi a i ove godine bice dobrih automobila, za sad je potvrdjen dolazak Poljskog nacionalnog tima sa 3 micubiši lancera i jednom imprecom, do sada je uvek dolazio jedan njihov predstavnik Gregorz Duda sa evo 10 i odlicno je vozio a ove godine kompletna ekipa se najavila.
Iz Crne Gore stizu Tripo Ivovic a evo 9 i braca Bulatovic sa Seat Leonom i peugeot 306 SP, bice sigurno jos nekog takmicara iz CG sa atraktivnim automobilom ali pisacu kad budem sta novo saznao.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Automoto sport Srbije
Planiram da dođem u KŠ da gledam to brdo. Rekoše mi da će Dux da vozi pa bi trebalo da se tu krećem oko boksa pa se možda i vidimo! Javi satnicu početka programa za vikend
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
ja cu ici u subotu a za nedelju nisam siguran ali trebalo bi i nedelju, videcemo se vrv, obicno pre trke sam i ja u boksu nego je malo nezgodno sto stazu zatvaraju sat ranije pa mora da se ode pre iz boksa i posle cuci na stazi tj na suncu ali dobro suncobran i stolice su prosle godine bili dobitna kombinacija a i nasao sam mesto gde je dobar deo dana hladovina pa cu i sad tu da gledam. livadica pre one brze desne kod šumarka (3.-4. krivina pre cilja) ima mesta za auto i dobro je gledanje jer se tu najbrze dodje pre te krivine pa se najbolje vidi ko kako tera i protera taj splet, Borkovic je svojevremeno sa lencerom tu doletao sa preko 180 na sat
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
lista sa danasnjeg treninga, vreme extra posluzilo iako je bilo tmurno proslo je bez kise, sutra ce biti bolje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Automoto sport Srbije
Jel' bilo kise?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
jok, oba dana na granici da padne ali ipak promasila, idealno vreme za voznju i gledanje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
ja gledao, samo videcemo dal ce da popije ban za ono iguravanje Vernea
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Automoto sport Srbije
ako neko zasluzuje kaznu to su bili smradovi iz vagena... Mada mi se svidja onaj timski rad neposredno pre majstorije Borkovica
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Automoto sport Srbije
sad cu da potrazim na youtube, nego, jel neko ba uscu
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Automoto sport Srbije
stvarno bre beogradjani niko nije na uscu??
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji