Fiat Aegea..
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Fiat Aegea..
Nekako mi se ništa ni sa čim neslaže. Kao da su ga dizajnirali 13 različitih dizajnera a šef stavio sve radove na jedan auto, Perina zadnja svetla, Oljina bočna linija, Đurin prednji gril, Žućina svetla - izgleda da su svi zaposleni dobili priliku da se iskale na ovom jadničku.
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Fiat Aegea..
Orgije vojo, orgije
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiat Aegea..
Evo da prenesem moje lične utiske sa testiranja novog Fiat Tipo sedana. Testiranje je organizovao FCA za poslovne partnere na stazi Navak.
Dizajn mi se da kažem dopada onako polovično jer je malo neproporcionalan rekao bih, mada po rečima ljudi iz FCA dizajniran je da pruži komfor i mesto u kabini. Spolja gledano lepo izgleda sa bočne i zadnje strane dok mi se prednjica baš i ne dopada toliko. Unutra ima dovoljno mesta pogotovu na zadnjoj klupi jer su na taj deo obratili pažnju. Pozicija za vozača je takođe dobro odrađena i sve komande su na dohvat ruke. Testirali smo model sa najjačom opremom, dizel motorom od 120 KS i felnama 17" (što nikako nije oprema koja ide u onih reklamiranih 12500€).
Test je rađen uporedno sa konkurentima iz Nemačkog tabora Škoda Rapid, Octavia kao i Opel Astra.
Na stazi se jako dobro ponaša i ima dovoljo snage i za agresivniju vožnju. Stabilnost i ponašanje u krivinama je na zavidnom nivou (sa 3 odrasle osobe). Jedina negativna strana koju sam ja primetio je loša izolacija od buke motora, to su trebali bolje da odrade jer se solidno čuje brundanje dizel motora.
Sve u svemu kao celina deluje sasvim solidno, a vreme će pokazati koliko je kvalitetna i izdržljiva.
Dizajn mi se da kažem dopada onako polovično jer je malo neproporcionalan rekao bih, mada po rečima ljudi iz FCA dizajniran je da pruži komfor i mesto u kabini. Spolja gledano lepo izgleda sa bočne i zadnje strane dok mi se prednjica baš i ne dopada toliko. Unutra ima dovoljno mesta pogotovu na zadnjoj klupi jer su na taj deo obratili pažnju. Pozicija za vozača je takođe dobro odrađena i sve komande su na dohvat ruke. Testirali smo model sa najjačom opremom, dizel motorom od 120 KS i felnama 17" (što nikako nije oprema koja ide u onih reklamiranih 12500€).
Test je rađen uporedno sa konkurentima iz Nemačkog tabora Škoda Rapid, Octavia kao i Opel Astra.
Na stazi se jako dobro ponaša i ima dovoljo snage i za agresivniju vožnju. Stabilnost i ponašanje u krivinama je na zavidnom nivou (sa 3 odrasle osobe). Jedina negativna strana koju sam ja primetio je loša izolacija od buke motora, to su trebali bolje da odrade jer se solidno čuje brundanje dizel motora.
Sve u svemu kao celina deluje sasvim solidno, a vreme će pokazati koliko je kvalitetna i izdržljiva.
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Fiat Aegea..
Inace 50% su sanse da ce se praviti u Kragujevcu.
Treba da se pravi u Turskoj ali zbog odnosa Turske i ostatka sveta mozda zatvore fabriku tamo. Ako to urade Kg je prva meta.
Treba da se pravi u Turskoj ali zbog odnosa Turske i ostatka sveta mozda zatvore fabriku tamo. Ako to urade Kg je prva meta.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiat Aegea..
Potpuno si u pravu, skroz je čudno dati limuzini ime po automobilu koji je bio hatchback. Uvrnuto baš. Čak i za Italijane.bokac napisao:Trebao je da se zove Tempra a ne Tipo
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
Post
Re: Fiat Aegea..
@Shanirani nije to bas tako lako, koliko FCA ima udela u fabrici Tofas toliko ima i holding kompanija najbogatijih turskih porodica kojima je svakako u interesu da im donose profit, tako da oni tamo imaju politicku podrsku i lobiranje. Plus je pitanje delova dobavljaca itd itd... Fiat Linea i Doblo se vec odavno stancaju tamo kao i dosta delova.
Sledece godine mozemo da se nadamo nekom modelu mozda za KG, ko zna...
Sledece godine mozemo da se nadamo nekom modelu mozda za KG, ko zna...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Fiat Aegea..
pa imamo i mi koristi kupices taj tipo jeftinije nego ako bi se pravio u turskoj plus bi imao onu pogodnost staro za novo tako da bi ti alfu racunali u 1000-1500e i dodas jos par hiljada i kupis tipo, sta ces bolje od toga
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Fiat Aegea..
Ko skoda
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Fiat Aegea..
i mene je aegea pozadi odmah asicirala na skodu a i ovaj tipo na rapid hečbek samo lepsi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiat Aegea..
U principu to je ta klasa, oni ga guraju kao konkurenciju za Octavi-u ali je u suštini Tipo negde između Rapid-a i Octavi-e.
Dizajn paaa jbg šta izmisliti
Dizajn paaa jbg šta izmisliti
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Fiat Aegea..
Najjeftiniji Fiat Tipo će koštati oko 12.500 EUR-a
Prema italijanskom automobilskom mediju, Alvolante, oni koji požele da kupe Fiat Tipo u najjeftinijem izdanju će morati da izdvoje oko 12.500 EUR-a. Fiat Tipo je kompaktna limuzina koja očigledno budi veliko interesovanje Evropljana, zbog svoje cene i simpatičnog izgleda. Stoga, nije teško pretpostaviti da će lako naći put do velikog broja vozača. Prema novim informacijama, Fiat je za ovaj model primio već hiljadu narudžbina u pretprodaji. Pored toga, oko 20.000 potencijalnih kupaca, dok se već 6.000 javilo za probnu vožnju. Najjeftiniji benzinac na italijanskom tržištu koštaće oko 12.500 EUR-a, dok će najskuplji dizelaš, sa 120 ks, imati cenu od oko 16.500 evra, saznaje Alvolante. Cene u Srbiji biće poznate kada ovaj automobil bude zvanično predstavljen na našem tržištu.
U Evropi, u ponudi će biti iz tri nivoa opreme, četiri verzije motora (benzinski motori 1.4 16v Fire sa 95 KS i 1.6 1.6v E.torQ sa 110 KS, i turbo dizel motori 1.3 MultiJet II sa 95 KS i 1.6 MultiJet II sa 120 KS), dva sistema prenosa (manuelni sa pet ili šest brzina ili šestostepeni automatski, dostupan samo uz 1.6 E.torQ), palete različitih boja karoserije (pastelne i metalik boje), dve veličine alu felni (16 i 17 inča) i četiri različite konfiguracije enterijera.
Prema italijanskom automobilskom mediju, Alvolante, oni koji požele da kupe Fiat Tipo u najjeftinijem izdanju će morati da izdvoje oko 12.500 EUR-a. Fiat Tipo je kompaktna limuzina koja očigledno budi veliko interesovanje Evropljana, zbog svoje cene i simpatičnog izgleda. Stoga, nije teško pretpostaviti da će lako naći put do velikog broja vozača. Prema novim informacijama, Fiat je za ovaj model primio već hiljadu narudžbina u pretprodaji. Pored toga, oko 20.000 potencijalnih kupaca, dok se već 6.000 javilo za probnu vožnju. Najjeftiniji benzinac na italijanskom tržištu koštaće oko 12.500 EUR-a, dok će najskuplji dizelaš, sa 120 ks, imati cenu od oko 16.500 evra, saznaje Alvolante. Cene u Srbiji biće poznate kada ovaj automobil bude zvanično predstavljen na našem tržištu.
U Evropi, u ponudi će biti iz tri nivoa opreme, četiri verzije motora (benzinski motori 1.4 16v Fire sa 95 KS i 1.6 1.6v E.torQ sa 110 KS, i turbo dizel motori 1.3 MultiJet II sa 95 KS i 1.6 MultiJet II sa 120 KS), dva sistema prenosa (manuelni sa pet ili šest brzina ili šestostepeni automatski, dostupan samo uz 1.6 E.torQ), palete različitih boja karoserije (pastelne i metalik boje), dve veličine alu felni (16 i 17 inča) i četiri različite konfiguracije enterijera.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Fiat Aegea..
ipak nista od sklapanja u kg-u bar ne uskoro
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Fiat Aegea..
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Fiat Aegea..
Škoda Rapid sa 1.6 TDI i max opremom košta isto 17000€ a Tipo je bolje opremljen i kvalitetniji auto.