Lyoness Kupuješ i štediš
Poslato: Sre Nov 26, 2014 11:13 pm
Start na temelju sjajne ideje i sistema koji postoji već 11 godina.
Šta je u stvari Lyoness i šta je Lyconet?
Odgovori su kratki i jasni.
Lyoness je najveće svetsko udruženje potrošača i ponuđača roba i usluga, čiji je cilj da se zadovolje interesi obe grupacije.
Šta je interes potrošača/kupaca? To je bar jednostavno, da uvek prođu povoljnije, da plate manje za istu robu odnosno usluge, nego što su plaćali do sada.
Šta je interes prodavaca? I to je jednostavno, da naprave što je moguće veći promet, kako bi to na kraju rezultovalo sa povećanjem profita.
Kako sad spojiti ova dva naizgled suprotna interesa?
Jednostavno, trgovci sa kojima je do sada Lyoness napravio ugovor o saradnji se ODRIČU dela svoje zarade u korist kupaca koje Lyoness pošalje u njihove objekte.
Zašto?
Svi trgovci svakako daju određeni novac u svrhu reklamiranja i privlačenja kupaca, sa potpuno neizvesnim efektom, ali ako se ne reklamiraju, brzo će nestati sa tržišta, jer će kupci zaboraviti na njih. Zato jednostavno moraju da plaćaju reklame bilo kog tipa. Te reklame koštaju. Cena koštanja tih reklama je uračunata u cenu robe ili usluga. Tu cenu i te reklame na kraju plaćaju sami kupci.
Pa zar nije fer, da se KUPCI DIREKTNO PLATE? Da se pare umesto na razne metode
reklamiranja, direktno preusmere na kupce koji dolaze? I naravno kupuju?
Tu ideju je Lyoness sproveo u delo i danas preko 5 miliona ljudi širom sveta ostvaruje
POVRAT NOVCA OD SVAKE KUPOVINE kod preko 40000 partnerskih firmi.
Povrat dela svog već potrošenog novca, jer ovde pričamo o robama i uslugama koje su
svakodnevna potreba, a ne luksuz. Ovde pričamo o stvarima za koje nemamo izbora.
Kako to Lyoness funkcioniše u realnom životu?
Jednostavno, putem svoje identifikacione kartice, kojom se vlasnik iste predstavlja partnerskoj firmi kao jedan od Lyoness kupaca i na taj način ostvaruje svoje pogodnosti. Lyoness identifikaciona kartica je besplatna i trajna, bez ikakvih dodatnih troškova. Zatim kod manjeg broja partnerskih firmi, uglavnom su to veliki trgovinski lanci, se kupovina obavlja putem njihovih originalnih vaučera, koje kupci nabavljaju putem lokalnih prodajnih mesta ili preko Lyoness kancelarije direktno.
Zatim su tu još i kupovina putem interneta i mobilni vaučeri, ali prva dva načina trenutno
preovlađuju.
PRIMER: Dolaziš na pumpu, sipaš gorivo, plaćaš nasuto gorivo i prilikom plaćanja pokažeš svoju Lyoness ID karticu. Kasirka očitava karticu i vezuje vrednost goriva koje si sipao za pogodnosti koje je Lyoness već ugovorio sa tom pumpom i deo tvog potrošenog novca ti vraća nazad na bankovni račun. Nasuo si 100% goriva, platio 100% goriva, potrošio si 100% goriva ALI ti jedan deo novaca NIJE otišao u izduvne gasove već nazad na tvoj bankovni račun.
O kojim parama se tu radi? Koliko ćeš to novaca dobiti nazad?
Pa jednostavno, koliko god da bude, biće više od NULA koliko realno sad dobijaš.... ali šalu na stranu, pravila postoje i glase ovako:
Direktni povrat novca u rasponu 1% do 5% i šoping poeni adekvatni potrošenom iznosu.
Idemo redom, kod roba i usluga sa malim maržama (malim zaradama trgovaca) sa naglaskom na akciznu robu tipa gorivo, je nerealno očekivati veći direktni povrat novca nego što je 1%.
Kod drugih roba, a posebno kod usluga taj procenat ide do svih 5%.
A šta su šoping poeni? Kakva je sad to izmišljotina?
To je nešto što neverovatno povećava kupovnu moć svih potrošača.
Kako?
Tako što svakom svojom kupovinom OSIM direktnog povrata novca skupljaš ove šoping
poene, koje kasnije možeš da iskoristiš kod bilo koje druge partnerske firme kao POPUST.
KAKO?
Šoping poeni su nešto što direktno na kasi SMANJUJE IZNOS koji treba da se plati za robu ili usluge.
PRIMER: Kupuješ robu kod partnerske firme koja prihvata 2 šoping poena kao zamenu za
-----------------------
Ostatak i mnogo više o tome možete pročitati ovde... http://www.cbc.rs/reklamiranje-delatnos ... e/lyoness/
Prijava ili registracija je:
ucp.php?i=pm&mode=compose&u=61
ili
http://www.cbc.rs/private.php?do=newpm&u=44
Treba samo validan mail za registraciju.
Šta je u stvari Lyoness i šta je Lyconet?
Odgovori su kratki i jasni.
Lyoness je najveće svetsko udruženje potrošača i ponuđača roba i usluga, čiji je cilj da se zadovolje interesi obe grupacije.
Šta je interes potrošača/kupaca? To je bar jednostavno, da uvek prođu povoljnije, da plate manje za istu robu odnosno usluge, nego što su plaćali do sada.
Šta je interes prodavaca? I to je jednostavno, da naprave što je moguće veći promet, kako bi to na kraju rezultovalo sa povećanjem profita.
Kako sad spojiti ova dva naizgled suprotna interesa?
Jednostavno, trgovci sa kojima je do sada Lyoness napravio ugovor o saradnji se ODRIČU dela svoje zarade u korist kupaca koje Lyoness pošalje u njihove objekte.
Zašto?
Svi trgovci svakako daju određeni novac u svrhu reklamiranja i privlačenja kupaca, sa potpuno neizvesnim efektom, ali ako se ne reklamiraju, brzo će nestati sa tržišta, jer će kupci zaboraviti na njih. Zato jednostavno moraju da plaćaju reklame bilo kog tipa. Te reklame koštaju. Cena koštanja tih reklama je uračunata u cenu robe ili usluga. Tu cenu i te reklame na kraju plaćaju sami kupci.
Pa zar nije fer, da se KUPCI DIREKTNO PLATE? Da se pare umesto na razne metode
reklamiranja, direktno preusmere na kupce koji dolaze? I naravno kupuju?
Tu ideju je Lyoness sproveo u delo i danas preko 5 miliona ljudi širom sveta ostvaruje
POVRAT NOVCA OD SVAKE KUPOVINE kod preko 40000 partnerskih firmi.
Povrat dela svog već potrošenog novca, jer ovde pričamo o robama i uslugama koje su
svakodnevna potreba, a ne luksuz. Ovde pričamo o stvarima za koje nemamo izbora.
Kako to Lyoness funkcioniše u realnom životu?
Jednostavno, putem svoje identifikacione kartice, kojom se vlasnik iste predstavlja partnerskoj firmi kao jedan od Lyoness kupaca i na taj način ostvaruje svoje pogodnosti. Lyoness identifikaciona kartica je besplatna i trajna, bez ikakvih dodatnih troškova. Zatim kod manjeg broja partnerskih firmi, uglavnom su to veliki trgovinski lanci, se kupovina obavlja putem njihovih originalnih vaučera, koje kupci nabavljaju putem lokalnih prodajnih mesta ili preko Lyoness kancelarije direktno.
Zatim su tu još i kupovina putem interneta i mobilni vaučeri, ali prva dva načina trenutno
preovlađuju.
PRIMER: Dolaziš na pumpu, sipaš gorivo, plaćaš nasuto gorivo i prilikom plaćanja pokažeš svoju Lyoness ID karticu. Kasirka očitava karticu i vezuje vrednost goriva koje si sipao za pogodnosti koje je Lyoness već ugovorio sa tom pumpom i deo tvog potrošenog novca ti vraća nazad na bankovni račun. Nasuo si 100% goriva, platio 100% goriva, potrošio si 100% goriva ALI ti jedan deo novaca NIJE otišao u izduvne gasove već nazad na tvoj bankovni račun.
O kojim parama se tu radi? Koliko ćeš to novaca dobiti nazad?
Pa jednostavno, koliko god da bude, biće više od NULA koliko realno sad dobijaš.... ali šalu na stranu, pravila postoje i glase ovako:
Direktni povrat novca u rasponu 1% do 5% i šoping poeni adekvatni potrošenom iznosu.
Idemo redom, kod roba i usluga sa malim maržama (malim zaradama trgovaca) sa naglaskom na akciznu robu tipa gorivo, je nerealno očekivati veći direktni povrat novca nego što je 1%.
Kod drugih roba, a posebno kod usluga taj procenat ide do svih 5%.
A šta su šoping poeni? Kakva je sad to izmišljotina?
To je nešto što neverovatno povećava kupovnu moć svih potrošača.
Kako?
Tako što svakom svojom kupovinom OSIM direktnog povrata novca skupljaš ove šoping
poene, koje kasnije možeš da iskoristiš kod bilo koje druge partnerske firme kao POPUST.
KAKO?
Šoping poeni su nešto što direktno na kasi SMANJUJE IZNOS koji treba da se plati za robu ili usluge.
PRIMER: Kupuješ robu kod partnerske firme koja prihvata 2 šoping poena kao zamenu za
-----------------------
Ostatak i mnogo više o tome možete pročitati ovde... http://www.cbc.rs/reklamiranje-delatnos ... e/lyoness/
Prijava ili registracija je:
ucp.php?i=pm&mode=compose&u=61
ili
http://www.cbc.rs/private.php?do=newpm&u=44
Treba samo validan mail za registraciju.