Stranica 1 od 1

alfa145 14TS

Poslato: Uto Okt 07, 2014 11:37 pm
od VASKEbgd
Imam 145.cu...14ts odlican motor,ali do 2000,3000 obrtaja slabo vuce,MALO BOLJE VUCE NA BENZINU,ugradio mu sekvent plin,medjutim nije hteo da vuce,pa sam mu na kraju VRATIO klasican plin i za nijansu je bolji,ali nije to to...odakle da pocnem...neko mi kaze da nije dobro uzupcen,neko kaze varijator...odakle da pocnem...POMAGAJTE
Slika

Re: alfa145 14TS

Poslato: Sre Okt 08, 2014 8:54 am
od alfamen
Pocni od pocetka ;)
Zasto sebi pravis problem i k'o corava koka nabadas pa sta bog da!
Postoje majstori i provereni servisi, kreni sa dijagnostikom pa ako je tu sve u redu idi dalje!
Koliko si malo dao informacija nemoj da ocekujes da ce ti neko kao iz topa ponuditi resenje, jer niko nista ne zna o tvom autu.
Kakve i kada si menjao svecice,
kada si radio veliki servis,
da li je problem od tada ili posle izvesnog vremena ,
ko ti je zupcio auto,
U kakvom je stanju varijator,(ako ga ima)
sta je sa protokomerom,
kakva ti je kompresija,
koliko trosi ulja na 1000km,
da li imas katalizator i u kakvom je stanju,
sta je sa lamda sondama ako imas dve ili jednu
ne mogu da verujem da auto bolje radi sa venturi nego sa sekventom,
itd,itd,itd,itd

A da ne pominjem sto niko ziv nezna odakle si , ko si, iz kog mesta pa da te i uputi kod koga da odes da ti pogleda auto?
Nije obavezno predstaviti se ali je red!

Re: alfa145 14TS

Poslato: Ned Mar 08, 2015 8:29 am
od petarc+alfa
Imam slican problem.U petak sam uzeo alfu 145,1,4ts benzin.Isto sam primetio da slabije vuce do 3000o/min,i malo nemirnije radi na leru.Promenio sam svecice ,skinuo svecice koje su bile lose,kada sam skinuo bobine primetio sam da imaju pukotine na donjoj strani.Uradicu jos neke provere pa javljam .

Re: alfa145 14TS

Poslato: Pon Mar 09, 2015 9:00 am
od petarc+alfa
Pproblem je resen,nije ono najgore u pitanju. Kompresija dobra,bobine dobre,dihtung glave dobar.U pitanju su bile dizne od kojih je druga dizna bila skroz zapusena i nije bacala gorivo.To se videlo kad sam skidao nove svecice da bi merio kompresiju.Svecice na drugom cilindru su bile ciste bez sagorevanja,iste kao i kad sam ih namontirao.Skinem dizne a; ne zabetonirane.Sa zicom pazljivo ocistim deo gde je sito u dizni i tu je bilo dosta prljavstine.Vratim dizne i auto kida,jedino su na leru radi na 1300 o/min.Dizne cesvakako ici na ciscenje.A ovo sa obrtajima cu resiti.