Stranica 1 od 1
					
				Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 12:55 am
				od Skuks
				Konacno dobre vesti sto se tice novih Alfi, u novu gtv ubacuju stari dobri busso 

Imace 2 opcije 1750 cc turbo benzinac i V6 3.0 Busso
http://www.tophotcars.com/new-alfa-romeo-gtv/ 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 1:14 am
				od bums85
				Tesko da ce to biti busso, verovatno nesto kao sto je u 159, mada bilo bi lepo.
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 2:22 am
				od Shanirani
				3.0 sa superchargerom bi bio pun pogodak jer ne bi valjalo da 2.0 i 3.0 imaju slicne performanse.
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 2:52 am
				od bums85
				Koji 2.0  

 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 7:30 am
				od Shanirani
				1.8 ne 2.0.. Totalno sam ne naspavan bio juče.
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 7:46 am
				od alfamen
				
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 8:13 am
				od AckeB
				Busso je otišao u istoriju, novi V6 motori bi mogli biti neka varijanta Pentastar-a.
Inače, nešto ne verujem u ovu priču o Gtv-u.
@alfamen
viewtopic.php?f=14&t=58414
 

 
			
					
				
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 10:13 am
				od milosabs
				Po koji put se Alfa vraca,Djekna.jos nije umrla a kad ce nezamo..
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 5:19 pm
				od sibin
				ziv je busso umro nije  

  mada bi neki voleli  

 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 8:33 pm
				od vojaalfa
				Šta je taj penta? jel ima neke veze sa onim pentama za čamce?
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 8:42 pm
				od AckeB
				
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Čet Avg 14, 2014 8:53 pm
				od Shanirani
				Kad mi neko pomene Americki motor odmah pomislim na muscle car. I ideja da takvi motori idu u alfu mi se ne svidja. Ako ce Alfa da parira ostalim Evropskim brendovima treba da rade kao i oni Turbo i itwin turbo ili Supercharger (na vece kubikaze) i cao zdravo. Ove jts zajebancije u 159 i Breri su mi takav promasaj. Jedino pametno su bili 1750 tbi i mozda 3.2 jts samo zbog vece kubikaze.
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Pet Avg 15, 2014 12:14 am
				od HEMI 426
				3,2 JTS nije bas neki motor.
Veoma je zedan,ne preterano snazan i osetljivih komponenti
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Pet Avg 15, 2014 1:28 am
				od Shanirani
				3.2 mi skreće pažnju zato što je naj jači u toj ponudi. A da je takav kakvog si ga opisao me uopšte ne čudi.
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Pet Avg 15, 2014 7:28 am
				od starac vujadin
				Pentastar je odličan koncept i dobri su motori koji su proizašli iz njega. Nemam ništa protiv da uzmu taj motor kada već ne razvijaju svoje posebne.
Ni 1750tbi se ne pokazuje kao neki Bog zna kakav motor. Hteli su da spoje osobine benzinca i dizela i spojili su...one najgore. Motor je lenj kao dizel i troši kao benzinac.
			 
			
					
				Одг: Povratak Bussa
				Poslato: Pet Avg 15, 2014 8:19 am
				od milosabs
				Starac zbog ove izjave mozes biti banovan-svetogrdje si izrekao o legendi 

 ali je sve istina od reci do reci...salim se naravno.Juce sam provozao jednu 159 tbi.Put ka Ozrenu,ko je bio u Sokobanji zna kakav je i da je odlican za potezanje,dakle kolega u Cveti a ja u njegovom autu.Na vrhu je samo rekao pa ovo tvoje ide i cuje se za sve pare,nije mogao da se nacudi da se redni petak tako lepo vrti...mogu samo reci da ga naftarica soje samo tako.Ide onaj tbi,ali po prica sa foruma ja sam ocekivao mnogo vise,trazi uvek stepen nize i bas ali bas visoke obrtaje.
 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Sub Avg 16, 2014 2:48 pm
				od G0XY
				I trosi pa rastura,kada ga stisnes,sipas samo najskuplji super,a majstori nemaju blage veze sa mozgom o njemu...delovi u prodavnici su naucna fantastika.
			 
			
					
				Re: Povratak Bussa
				Poslato: Ned Avg 17, 2014 12:37 am
				od bums85
				Kad vidis crveno polje na 5500 obrtaja, pomislio bi covek da je dizel u pitanju... Kod djuliete je vec druga prica