Novi pocetak (modeli)
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa taman je to ta razlika koja presuđuje. Koga više zanimaju multilinkovi, ležanje na putu, ponašanje u vožnji, emocije...
Led diode, šareniš i kičeraj, ekrančine i povezivost, asistencije gde automobil sam vozi, skreće, koči, upozorava, pišti i preuzima sve vozačke uloge. To je taman to što se promenilo.
Dizajn takođe. Nema više elegancije, fluidnosti i privlačnih oblina već sve neke budževine, unisex oblici za sve korisnike i namene, gomila nabacanih i predizajniranih elemenata koji kao da se sekirom klešu za generacije novih vozača koje to privlači. Ili tradicionalno i dosadno do bola. Ovaj poslednji Golf mi je tragično ružan i monoton, verovatno najgore dizajniran od svih do sada, ali ne sumjam da će da razvali prodajom. Lično bi me bilo sramota da mi ga džabe daju i da makar probnu vožnju odradim, pa bih gledao da ga se rešim što pre i po bilo koju cenu. Očajan dizajn eksterijera, a enterijer još gori ako je to ikako moguće.
Upravo zato sam ta manjina i metuzalem što je radije iskeširao za model na zalasku i 8 godina prisutan na tržištu koje ionako Alfa ne zanima - onaj koji je trenutno vrlo daleko od svih modernih tokova i trendova Zapravo smo svi mi ovde koji talasamo i ne idemo na "proverene vrednosti" kakve se prodaju i kakve masa želi.
Led diode, šareniš i kičeraj, ekrančine i povezivost, asistencije gde automobil sam vozi, skreće, koči, upozorava, pišti i preuzima sve vozačke uloge. To je taman to što se promenilo.
Dizajn takođe. Nema više elegancije, fluidnosti i privlačnih oblina već sve neke budževine, unisex oblici za sve korisnike i namene, gomila nabacanih i predizajniranih elemenata koji kao da se sekirom klešu za generacije novih vozača koje to privlači. Ili tradicionalno i dosadno do bola. Ovaj poslednji Golf mi je tragično ružan i monoton, verovatno najgore dizajniran od svih do sada, ali ne sumjam da će da razvali prodajom. Lično bi me bilo sramota da mi ga džabe daju i da makar probnu vožnju odradim, pa bih gledao da ga se rešim što pre i po bilo koju cenu. Očajan dizajn eksterijera, a enterijer još gori ako je to ikako moguće.
Upravo zato sam ta manjina i metuzalem što je radije iskeširao za model na zalasku i 8 godina prisutan na tržištu koje ionako Alfa ne zanima - onaj koji je trenutno vrlo daleko od svih modernih tokova i trendova Zapravo smo svi mi ovde koji talasamo i ne idemo na "proverene vrednosti" kakve se prodaju i kakve masa želi.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Bez da ulazim u diskusiju koja se vodi, samo bih dodao, nemojte bas misliti da su ekrani, multimedije i led trake ~10-15 dolara, jer se dosta puno para utuce u razvoj kojecega oko toga, namenske elektronike, softvera, testiranja, i sve to mora biti ugradjeno u krajnju cenu tog konkretnog dela, a naknadno i u cenu auta. I onda, ako dalje nisu ostvarene neke ustede u vidu efikasnosti proizvodnog procesa (a sad vec sve manje ima toga), auto ili mora da bude skuplji nego sto je bio, ili mora negde da se ustedi na drugim mestima, najcesce mehanickim (kako mi se cini).
Sada, ova najnovija generacija automobila sto su izasli '18-'19, primecujem da su vecina dosta skuplji od svojih prethodnika (10-30%, zavisi kako koji), sto me navodi na pomisao da su mozda tek sad ukombinovali i kvalitetnu mehaniku sa brdo gadgeta. No, opet, kad kriza krene da uzima maha, ko zna sta ce na kraju biti... a i da nije kriza, rano je za takve tvrdnje, to treba malo vremena da se pokaze, mozda mi i nije dobra ova pretpostavka.
Sada, ova najnovija generacija automobila sto su izasli '18-'19, primecujem da su vecina dosta skuplji od svojih prethodnika (10-30%, zavisi kako koji), sto me navodi na pomisao da su mozda tek sad ukombinovali i kvalitetnu mehaniku sa brdo gadgeta. No, opet, kad kriza krene da uzima maha, ko zna sta ce na kraju biti... a i da nije kriza, rano je za takve tvrdnje, to treba malo vremena da se pokaze, mozda mi i nije dobra ova pretpostavka.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
U 2020. godini ekrani, tableti, software je već toliko istestiran da jedan tablet koji je u isto vreme multimedijalni uređaj sa 64 gb, koji meri brzinu, sa ugrađenim gps, mapama, ulazima, izlazima košta 20 eura kad ga na veliko naručiš. Pošto se ovde radi o dva, tri ili više uređaja treba pomnožiti tu cenu sa brojem ugrađenih uređaja.
I sam razlog ugradnje tablet uređaja umesto brzinometra je taj da ne bi ulagali pare u razvoj, da ne bi morali da angažuju inženjere, dizajnere, testiraju, troše vreme...ko još ima vremena da dizajnira nove satove, nove merače, pa to sve da testira. 4 šrafa i tablet i rešeno kod kineza na šleper se naruči.
I sam razlog ugradnje tablet uređaja umesto brzinometra je taj da ne bi ulagali pare u razvoj, da ne bi morali da angažuju inženjere, dizajnere, testiraju, troše vreme...ko još ima vremena da dizajnira nove satove, nove merače, pa to sve da testira. 4 šrafa i tablet i rešeno kod kineza na šleper se naruči.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
@ horvat
Ništa to meni nije sporno kolega. Ja sam uvek za to da nečiji trud mora da košta i da se naplati tako da uopšte ne polemišem o ceni vozila. Ono što je meni suštinski sporno jeste šta automobil danas predstavlja ljudima i koliko je to različito od prošlih vremena. Da li automobil i njegova veštačka inteligencija treba od vozača da preuzmu baš sve radnje i da čin vožnje totalno obesmisle, što se u principu i dešava. I to brzinom koju zaista nisam mogao ni blizu da predvidim.
Ništa to meni nije sporno kolega. Ja sam uvek za to da nečiji trud mora da košta i da se naplati tako da uopšte ne polemišem o ceni vozila. Ono što je meni suštinski sporno jeste šta automobil danas predstavlja ljudima i koliko je to različito od prošlih vremena. Da li automobil i njegova veštačka inteligencija treba od vozača da preuzmu baš sve radnje i da čin vožnje totalno obesmisle, što se u principu i dešava. I to brzinom koju zaista nisam mogao ni blizu da predvidim.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Otprilike, 10" sa pristojnom rezolucijom je oko 30$, oni malo bolji do 50$. Proizvođači danas ne stavljaju ni ove jeftinije ni skuplje, nego neke najbednije da bedniji ne mogu biti. Takav tablet koji danas kupiš nabijen na tablu sam ja imao pre 5-6 godina plaćen 100 eura ovako u radnji na komad.2600 napisao:Stvarno vjeruješ da je tolika cijena?
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
A moja pretpostavka je, da bi uz neko povecanje cene vozila, proizvodjaci (mozdaa) uspeli da uguraju obe osobine o kojima ti pricas. Da budu i hi-tech sa gomilom gadgeta, ali i da se 'klikom na dugme' preobrate u cistokrvne vozacke aute. Ali mozda gresim u tome, nzm.
Re: Novi pocetak (modeli)
Da, da razumeo sam ja ovo, samo nisam hteo toliko da ulazim u TU diskusiju, nego sam samo napomenuo ovo sto kaze popovicvl. To je dosta pogresno, pogotovo deo u vezi sa razvojem i testiranjem softvera, sto mogu da kazem iz prve ruke, jer se time bavim, a donedavno bas i u sferi automobilske industrije.Alfanatic napisao:@ horvat
Ništa to meni nije sporno kolega. Ja sam uvek za to da nečiji trud mora da košta i da se naplati tako da uopšte ne polemišem o ceni vozila. Ono što je meni suštinski sporno jeste šta automobil danas predstavlja ljudima i koliko je to različito od prošlih vremena. Da li automobil i njegova veštačka inteligencija treba od vozača da preuzmu baš sve radnje i da čin vožnje totalno obesmisle, što se u principu i dešava. I to brzinom koju zaista nisam mogao ni blizu da predvidim.
A moja pretpostavka je, da bi uz neko povecanje cene vozila, proizvodjaci (mozdaa) uspeli da uguraju obe osobine o kojima ti pricas. Da budu i hi-tech sa gomilom gadgeta, ali i da se 'klikom na dugme' preobrate u cistokrvne vozacke aute. Ali mozda gresim u tome, nzm.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Dobro ti sve pretpostavljaš i nije sporno šta se sve MOŽE uraditi. Nisam ni ja lud da sam deklarativno protiv tehnološkog napretka - naprotiv! Problem je to što tržište želi danas, a neki opšti trend je lenjost i inertnost! Da automobil sam vozi dok "vozač" bleji po društvenim mrežama, kao da je nedovoljno vremena za to. Fascinantno je šta sve pametni ljudi i proizvođači automobila MOGU da urade, a to je da ponude sveobuhvatno zanimljiv, polivalentan i dobar proizvod. Na kraju će ipak da pristanu na ono što se traži i na trendove koji su nametnuti.
Plastičan primer je recimo Giulia. Inicijalno fantastičan proizvod kome je pronađena velika mana pa je upravo palo peglanje. Mnogima nije bila dovoljno dobra, ali sada je bolja i prihvatljivija zato što ima mnogo funkcionalniji ekran, mogućnost tipkanja po njemu, kao i neminovne uvedene asistencije. A bila bi još prihvatljivija da su ubačena Matrix svetla, kao i da se zadovolje trendovski ekolozi uvođenjem elektrifikacije kao (po meni!) poslednji ekser na kovčeg onoga što je Alfa simbolizovala tako dugo.
Elem, nakon "peglanja" Giulia je u vozačkom smislu identično vozilo, ali koga još zanima suština u odnosu na moderne drangulije. Odnosno, ponekog još uvek zanima, ali očigledno manjinu
Plastičan primer je recimo Giulia. Inicijalno fantastičan proizvod kome je pronađena velika mana pa je upravo palo peglanje. Mnogima nije bila dovoljno dobra, ali sada je bolja i prihvatljivija zato što ima mnogo funkcionalniji ekran, mogućnost tipkanja po njemu, kao i neminovne uvedene asistencije. A bila bi još prihvatljivija da su ubačena Matrix svetla, kao i da se zadovolje trendovski ekolozi uvođenjem elektrifikacije kao (po meni!) poslednji ekser na kovčeg onoga što je Alfa simbolizovala tako dugo.
Elem, nakon "peglanja" Giulia je u vozačkom smislu identično vozilo, ali koga još zanima suština u odnosu na moderne drangulije. Odnosno, ponekog još uvek zanima, ali očigledno manjinu
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
To je to, i ja cvrsto verujem da ce ubuduce biti takvih automobila poput Giulie, koji ce biti podesni za 'play station generation', a opet, imace i OFF dugme za situacije kada se nadje neko ko zeli da uhvati volan u svoje ruke, stisne pedalu i uziva u 'pravim vrednostima'
Evo i jedna interesantna reklama apropo ove price:
Evo i jedna interesantna reklama apropo ove price:
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Novi pocetak (modeli)
Najbolje sa su samo LED trake i ekran multimedije unapređeni na novim kolima. Dajte uozbiljite se.
Daju više, pa više i koštaju. Kome se to ne sviđa, uvek će biti vozila sa dna ponude, skoro bez ičega, a i ona su danas bezbednija od većine kola nastalih pre desetak godina. Sve ima svoje.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Daju više, pa više i koštaju. Kome se to ne sviđa, uvek će biti vozila sa dna ponude, skoro bez ičega, a i ona su danas bezbednija od većine kola nastalih pre desetak godina. Sve ima svoje.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Evo primer broj jedan, fenomen.
Golf 8 je nešto posebno bezbedan, otvaraju mu se zadnja vrata pri udaru, a nakon udara auto završi 15-20 m bočno, a nije bilo zida u test hali završio bi i više, taman posle sudara da završiš u reci ili kanalu ili da te još jedan šleper pokupi iz drugog smera, da doda malo. Lutki na zadnjem sedištu ruka završila iza bočne vazdušne zavese?! Pored svega, 5 zvezdica, jer su obećali da će sve to srediti. Da je u pitanju bilo ko drugi kako bi prošao?
Motore su komplet prebacili iz 7ce, baš komplet, sve, ništa novo. Baš nijedan motor da je nov. I pre su imali e-Golf model, hibrid itd.
Šasija je već 8 godina stara MQB platforma, znači ništa novo.
Pošto je ista šasija, mora biti isto vešanje i kočioni sistem. Tu ionako nemože se napraviti ništa novo.
Šta je onda novo? Pa i 7ca je imala ekran ispred nosa i pričao je sa vozačem kad je usamljen u vožnji, znači ni tu nema ništa novo. Sad 8ca ima dva ekrana plus 2 m led trake. To se zove podilaženje mediokritet kupcima, i uspeh je zagarantovan.
Eto, uložili su para u razvoj 0 eura, cena da se usereš. 8 godina su radili na novom modelu, kad se sabere, crtali su ga 8 godina. I koji će se auto najviše prodavati sledećih 4-5 godina?
Sa druge strane primer.
Alfa Romeo Giulia. Nova šasija, aluminijum, vrhunska aerodinamika, novi komplet motori, svi, benzin, dizel, nov menjač, zadnji pogon, karbon kardan, dokazano lud na stazi.
Od 20 testova koje sam pogledao Giulie, niko nije komentarisao kakav je osećaj na volanu, da auto ima aluminijumsku šasiju, ništa to nije bitno, i na kraju svi koji su je testirali sede u autu i komentarišu ekran, dal je mogao biti bolji ili ne. Koliko ima mesta nazad...koga bole qrc za alu šasiju, daj ekrane i led trake.
Golf 8 je nešto posebno bezbedan, otvaraju mu se zadnja vrata pri udaru, a nakon udara auto završi 15-20 m bočno, a nije bilo zida u test hali završio bi i više, taman posle sudara da završiš u reci ili kanalu ili da te još jedan šleper pokupi iz drugog smera, da doda malo. Lutki na zadnjem sedištu ruka završila iza bočne vazdušne zavese?! Pored svega, 5 zvezdica, jer su obećali da će sve to srediti. Da je u pitanju bilo ko drugi kako bi prošao?
Motore su komplet prebacili iz 7ce, baš komplet, sve, ništa novo. Baš nijedan motor da je nov. I pre su imali e-Golf model, hibrid itd.
Šasija je već 8 godina stara MQB platforma, znači ništa novo.
Pošto je ista šasija, mora biti isto vešanje i kočioni sistem. Tu ionako nemože se napraviti ništa novo.
Šta je onda novo? Pa i 7ca je imala ekran ispred nosa i pričao je sa vozačem kad je usamljen u vožnji, znači ni tu nema ništa novo. Sad 8ca ima dva ekrana plus 2 m led trake. To se zove podilaženje mediokritet kupcima, i uspeh je zagarantovan.
Eto, uložili su para u razvoj 0 eura, cena da se usereš. 8 godina su radili na novom modelu, kad se sabere, crtali su ga 8 godina. I koji će se auto najviše prodavati sledećih 4-5 godina?
Sa druge strane primer.
Alfa Romeo Giulia. Nova šasija, aluminijum, vrhunska aerodinamika, novi komplet motori, svi, benzin, dizel, nov menjač, zadnji pogon, karbon kardan, dokazano lud na stazi.
Od 20 testova koje sam pogledao Giulie, niko nije komentarisao kakav je osećaj na volanu, da auto ima aluminijumsku šasiju, ništa to nije bitno, i na kraju svi koji su je testirali sede u autu i komentarišu ekran, dal je mogao biti bolji ili ne. Koliko ima mesta nazad...koga bole qrc za alu šasiju, daj ekrane i led trake.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Sada je najveći izazov izbaciti sve dugmiće i ubaciti ekrančine. Onda shvate da je prosečnom korisniku potrebno uputstvo za upotrebu na 300 strana i da je problem podesiti klimu u vozilu, pa kreću da vraćaju neke dugmiće jer nova moda postaje opasna za vožnju. Barem dok automobil ne preuzme sve vozačke funkcije...
Re: Novi pocetak (modeli)
Ne spori niko napredak Nidžo, da se razumemo. Ali fokus je na trivijalnostima iz perspektive ljubitelja vožnje. Konkord je leteo još pre pola veka, a danas nema putničkih supersoničnih aviona. Ima još mnogo primera, da ne širimo priču.nidza napisao:Najbolje sa su samo LED trake i ekran multimedije unapređeni na novim kolima. Dajte uozbiljite se.
Sada je najveći izazov izbaciti sve dugmiće i ubaciti ekrančine. Onda shvate da je prosečnom korisniku potrebno uputstvo za upotrebu na 300 strana i da je problem podesiti klimu u vozilu, pa kreću da vraćaju neke dugmiće jer nova moda postaje opasna za vožnju. Barem dok automobil ne preuzme sve vozačke funkcije...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Interesantan video koji pojašnjava način na koji će FCA (posledično i Alfa) da pokušaju da prežive nove regulative o količini izduvnih gasova i sistem kažjavanja onih koji ih prekoračuju. Logično, u najvećem problemu su proizvođači sportskih i performantnih vozila.
[video][/video]
[video][/video]
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Na konfiguratoru nije opcija (bar na .it sajtu koji sam probao), ali navodno su Tonale felne dostupne za 2020 Stelvio QV...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Definitivno:
VEOMA zanimljiva felna ako se ja pitam, a znam i za neke kolege koje bi zbog takvih felni razmišljali o Tonale
VEOMA zanimljiva felna ako se ja pitam, a znam i za neke kolege koje bi zbog takvih felni razmišljali o Tonale
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Eno predstavljeni novi motori za Jeep Compass. U biti jedan te isti 1.3 sa dvije različite mape.
Jedan je 130 KS uz MT6, a drugi 150 KS uz DDCT. Oba 270 Nm na samo 1560 o/min.
Ovo je zanimljivo jer su to vjerojatne bazne općine za Alfu Tonale.
Dogodine će u ponudi biti 1.5 GSE T4 DOHC. Dolazi i opcija novog mjenjača Getrag 7HDT300. Riječ je o hibridnom DCT mjenjaču sa mokrim kvačilom. Moment do 320 Nm. Naravno za prednji pogon.
Hibridni znači da se električni motor nalazi u mjenjaču. Kod FCA će biti korišten kao 48V mild hybrid.
Jedan je 130 KS uz MT6, a drugi 150 KS uz DDCT. Oba 270 Nm na samo 1560 o/min.
Ovo je zanimljivo jer su to vjerojatne bazne općine za Alfu Tonale.
Dogodine će u ponudi biti 1.5 GSE T4 DOHC. Dolazi i opcija novog mjenjača Getrag 7HDT300. Riječ je o hibridnom DCT mjenjaču sa mokrim kvačilom. Moment do 320 Nm. Naravno za prednji pogon.
Hibridni znači da se električni motor nalazi u mjenjaču. Kod FCA će biti korišten kao 48V mild hybrid.
- FenjeR
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce 2.0 280 '22
-------------------------
Alfa Romeo Giulia 2.2 190 '19 Montecarlo Blue
BMW F10 2.0 '13
Audi A4 2.0 '12
Alfa Romeo 159 1.9 '06 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Naleteh na video da je lik ugradio DNA switch sa RACE modom na obicnu Giuliu, pa reko da podelim jer verujem da ce trebati barem kao polazna tacka kolegama
[video][/video]
BTW. Kilometraza mu blinkce i nema snimak dal stvarno radi ...
[video][/video]
BTW. Kilometraza mu blinkce i nema snimak dal stvarno radi ...
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Evo i ovde malo vise o tome:
https://squadra-tuning.nl/obd-tools/race-mode/
uz translate, moze da se razume
https://squadra-tuning.nl/obd-tools/race-mode/
uz translate, moze da se razume
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nije Alfa, ali vrijedno je spomena:
https://www.maserati.com/international/ ... ginereveal
https://www.maserati.com/international/ ... ginereveal
R4T
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Da je Marchionne poživio to bi bio Alfin motor tj. za novi 8C.
Re: Novi pocetak (modeli)
mirdza napisao:Nije Alfa, ali vrijedno je spomena:
https://www.maserati.com/international/ ... ginereveal
Da je Marchionne poživio to bi bio Alfin motor tj. za novi 8C.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Maserati predstavio 2.0 motor sa 330 KS. U pitanju je mild hybrid sa električnim kompresorom. Motor koji je još prije par godina trebao ići u Alfe pase odustalo.
Motor mijenja 3.0 V6 benzinac sa 350 KS kao i 3.0 dizel sa 275 KS u Ghibliu.
Motor mijenja 3.0 V6 benzinac sa 350 KS kao i 3.0 dizel sa 275 KS u Ghibliu.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ukratko, bolje čuvaju vrijednost od Nijemaca u Americi i veliki zaokret je počeo sa MY20.
Tokom ove godine su dosta digli i iskustvo u salonima, obuka dilera itd.
Idu kontra Nijemaca, nije dozvoljeno salon protiv salona.
https://www.youtube.com/watch?v=IgWGnclS4B0
Tokom ove godine su dosta digli i iskustvo u salonima, obuka dilera itd.
Idu kontra Nijemaca, nije dozvoljeno salon protiv salona.
https://www.youtube.com/watch?v=IgWGnclS4B0