Stranica 1 od 7

Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 2:57 pm
od Jurke
Ljudi danas mi je motor otišao u večna lovišta i ići ću na varijantu ubacivanja drugog motora :(

Ne mogu da nađem sličnu temu pa me zanima ima li kakvih razlika među ova dva motora, govorim o euro 3 varijantama, sa 140 i 150 ks?

Ako nema razlika i ako bih našao dobar 2.0 možda bih i njega tutnuo, ko ga hebe...

A ako ima voleo bih da znam koje su, šta me čeka i šta mi fali što nemam na mom 1.8.

Umesto na Huji danas, ja završih sa strane na autoputu, sa lokvom ulja pod Alfom.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 3:01 pm
od djolers4
Koliko ja znam pasuje taj 2.0 ts sraf na sraf kao i 1.8.Bas mi je zao sto ti se tako nesto desilo,pogotovu sto ti je prva Alfa i auto je poznat sa foruma,bas bedak,nezna covek sta da kaze u ovakvim situacijama.Kako se desilo,pri kojoj brzini,jel samo odjednom ili je nesto nagovestavalo neki problem?Pozdrav i glavu gore,nedozvoli da ti ovo pokvari raspolozenje

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 3:06 pm
od Jurke
Pasuje on mehanički, a struja, instalacija, komp, agregati, ključ?

Onda i delovi za veliki servis me muče, kod mene su prešli oko 15.000km, ne bih ako ne moram da dajem još 300 evra na to :(



Vozili opušteno 100-120, i na nekoj nizbrdici ja malo opalim na 160-170 da izduvam auto od čisto gradske vožnje, to je sve trajalo 15-20 sekundi. Nisam prešao ni 4000 obrtaja i bam, tutnjava uz oblak belog dima nazad, bilo je strašno za gledati. :(

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 3:15 pm
od darko qv
Jbg Jurke,bas bedak. Instalacija ti ista,na 1.8 i 2.0. Koji bolji nadjes uzmi,al dok je napolju promjeniti letece i provjeriti uljnu pumpu. I 10w50 ili 10w60 unutra. Velike se temp.stvaraju,a jos plus izduvna ide ispod kartera i dodatno grije. Ako uzmes 2.0 veliki servis ti ne gine. Glave su iste na oba motora.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 3:16 pm
od sale_75
Ja sam cuo da 2.0 ts se nije pokazao kao 1.8, moj ti je predlog da uzmes kao tvoj sto je bio. Ima da ti ostane dosta delova koji ce ti odgovarati za ne daj boze.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 3:20 pm
od Jurke
A zašto menjati leteće? Nije valjda ista boljka kao kod boxera 16v?
Ako ne pašu delovi za veliki servis onda ću ići na 1.8, ne mogu dati +300 evra još i za to...

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 3:28 pm
od mobtel
i kod 1.8 vodi računa da ti ne uvale euro2 motor...komp nije isti a bogami ni zupčasti kaiš, znam iz ličnog iskustva...

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 3:37 pm
od Jurke
Hvala, korisno je to znati :drink

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:01 pm
od Milorad
Svakako ces morati da menjas zupcasti kais, koliko znam od majstora, jednom kad se skine ne valja da se opet vraca.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:09 pm
od sale_75
Kais je jeftin, spaneri, roleleri i vodena pumpa su skupi. Ko ce da ti radi auto? Moj ti je savet da je dovezes kod Alekse!

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:14 pm
od darko qv
Moze da ga vrati slobodno,ja sam mijenjao vodenu pumpu nakon velikog servisa. Pregleda se kais i spaneri i to je to.
Sto se tice pouzdanosti isto ti je to. Na hr forumu vise ima prosuth 1.8 nego 2.0. A,ima ih koji su riknuli na 100hkm,a ima ih sa 400hkm. Uz jednu promjenu letecih preventivno. Sve su to polovoa kola tako da se tu nikad ne zna.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:17 pm
od Jurke
Jeste, kaiš je tu najjeftiniji, mislio sam na sve komplet ;)

Dare nije to problem, šta ako su ti novi ležajevi lošiji od originalnih? Znaš kakvi se delovi valjaju ovde... toga se ja bojim jedino.

Verovatno ću da vijam 1.8 euro kao kod mene što je.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:39 pm
od G0XY
To ti je najjeftinija varijanta,ali opet polovan motor je macak u dzaku :(

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:43 pm
od Jurke
Goxy jeste, ali to mi jedino preostaje... Blok pukao, radilica verovatno iskrivljena, sklop prošao još gore itd.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:48 pm
od DushanSD
Po meni, najjeftinija solucija ti je da nađeš isti takav motor i samo ga bućneš unutra. Naravno, da gledaš od koga kupuješ i šta kupuješ. Kao što je neko napisao, da gledaš da auto sa kog kupuješ motor bude u voznom stanju. Da taj motor može da se proveri, provoza, posluša... I da je sa papirologijom sve u redu. Da to bude i funkcionalno i zakonski čisto :) .

155

Poslato: Ned Maj 04, 2014 4:52 pm
od miljan
Slazem se sa dusanom, manje ce posle da te boli glava.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:18 pm
od OMP
zbog cega se razleteo motor, jal bilo nekih simptoma ili iz cista mira?

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:26 pm
od Alfanatic
Jurke napisao:Vozili opušteno 100-120, i na nekoj nizbrdici ja malo opalim na 160-170 da izduvam auto od čisto gradske vožnje, to je sve trajalo 15-20 sekundi. Nisam prešao ni 4000 obrtaja i bam, tutnjava uz oblak belog dima nazad, bilo je strašno za gledati. :(
Katastrofa Jurke :banghead:
Strašno mi je žao što ti se ovo desilo taman kad si nakon dugo čekanja seo u 156-icu. Nažalost, kod polovnjaka jedino pravilo je da nema pravila, pogotovo ako ti nije poznata kompletna servisna istorija pre tebe.
Jako mi je žao i više od svega želim da na neki način rešiš veliki problem i ponovo uživaš u vožnji.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:28 pm
od Jurke
Jedino što sam primetio da je negde između 1700-2300 obrtaja se čulo kuckanje za koje mi rekoše da su dizne za plin. Mislim da se to čulo i par puta ranije onako kad sam je baš bio stisnuo tu po gradu, prva druga, 2-3 puta, ali ni blizu crvenoga, recimo na oko 6000.

Radio mirno motor, tiho, bez štucanja ma milina.

@alfanatic
Hvala :(

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:29 pm
od Flavio
Čuo sam čim smo stigli u BG danas!
Zaprepašćen sam :gasp: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: !!!

Da ne palamudim mnogo, imaš od mene bar moralnu podršku :gr8: :arflag :drink !!




p.s.
Luckasti predlog :D
A da rgneš pod haubu T.S. 8v, iz 155 ??

Beše ranije na forumu momak sa 156 2.0 T.S. 8v tako da, može i to.
Na prvu loptu zvuči šašavo ali, kad se malo preračunaš ... možda to i nije uopšte loše rešenje u ovakvoj situaciji :)

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:32 pm
od Jurke
Ne može to legalno jer taj motor nikada nije išao u nju, tj. može legalno ali treba atest + prepravke, odustajem ;)

Naći ću ga mamicu mu a da valja, iskočiće neki.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:33 pm
od Milorad
A jel ti je trosio ulje za to malo koliko je kod tebe?

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:36 pm
od OMP
jbg sta da ti kazem a da ti olaksam muke sem da mi je zao :(

samo 8v nakovanj moze biti spas :) al nije to to, svaki polovan ts je macka u dzaku

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:36 pm
od Jurke
Vidi ovako, unutra je 20k bilo kako reče prethodni vlasnik i smanjilo se za nekih pa recimo 1/4 skale min-max na meraču, ne znam koliko je to u dcl.
Kažem, ne znam da li sam 2.000 km još prešao.

A što pitaš?

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS

Poslato: Ned Maj 04, 2014 5:39 pm
od Milorad
Onako, rekoh da nisi mozda primetio da ti je mnogo potrosila za to malo, ali po tome koliko vidim i nije. Steta u svakom slucaju.