Stranica 1 od 6
Termostat
Poslato: Uto Dec 17, 2013 11:46 pm
od Ezio
Jel može ne ispravan termostat izazvati još neki kvar ili nešto slično???
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Re: Termostat
Poslato: Sre Dec 18, 2013 12:06 am
od elas
Ne moze sem da imas sad lose grejanje i malu temperaturu motora
Одг: Termostat
Poslato: Sre Dec 18, 2013 12:30 am
od Ezio
Pa da,to! A znači ne može mi povući još neki kvar? Pošto nisam planirao sad to da radim,a vozim auto!
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Re: Termostat
Poslato: Sre Dec 18, 2013 12:53 am
od bums85
S obzirom da je zima, verovatno ce ti i trositi vise zbog hladnog motora, tako da bolje da das pare na termostat nego na gorivo.
Poslato: Sre Dec 18, 2013 1:24 am
od Ezio
Ok. Tnx ...
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Re: Termostat
Poslato: Sre Dec 18, 2013 8:37 am
od alfamen
Niska radna temperatura prouzrokuje pojacano habanje motora.
Re: Termostat
Poslato: Sre Dec 18, 2013 9:12 am
od gile
@Alfamen: Koliko vremena treba tvom Autu da zagreje do 90, odnosno kad počinje da ti radi grejanje? Meni je na 90 posle 5-7 minuta po ovom vremenu, tad počinje i grejanje da radi otprilike, ne sećam se prošle godine kako je bilo da me ubiješ.
Re: Termostat
Poslato: Sre Dec 18, 2013 10:49 am
od delic
Nije dobro voziti pothladjen motor,garavi EGR i katalizatore,svakako je jeftinije zameniti.
Poslato: Sre Dec 18, 2013 1:32 pm
od Ezio
Pa treba mu dosta vremena! Ustvari ni ne zagreje se na 90℃ mislim da max dođe zagreje do 80,85℃ Ma nema druge,moram menjati termostat!!
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Re: Termostat
Poslato: Sre Dec 18, 2013 5:10 pm
od edin
Ako stigne dotle, sve je ok, ne diraj nista i vozi, inace se JTD-ovi tesko greju, ne sekiraj se

Re: Termostat
Poslato: Čet Dec 19, 2013 8:10 am
od rudicmiki
Proveri prvo creva na hladnjaku.Sto kaze kolega,sporo se zagreva JTD.Meni je ispravan termostat pa mu treba bas dugo da se zagreje.Jos,ako ga vozis na niskim obrtajima i grejanje ukljucis,...
Re: Termostat
Poslato: Čet Dec 19, 2013 11:28 am
od OMP
dizeli se dosta sporije postizu rad. temp. nego benzinci, ja sam skoro zamenio termostat i po gradu mi treba 10min voznje da temp. dodje do 85* i tu ostaje zakucana bilo da je auto put ili grad, na otvorenom se mnogo brze zagreje jer drzis konstantno nekih 2-2,5k rpm
to sto ti pokazuje 80-85*c je sasvim ok temperatura, negde sam citao da npr. 156ica ni ne moze po satu da pokaze 90* sem leti i po guzvi(ne znam za 147) a racunaj i da satovi uglavnom malo lazu i manje pokazuju (ja proveravao na dijagnostici i kod mene je lagao 2-3*)
inace sad pocinje da duva toplo vec posle 2-3min voznje sto je dovoljno da odmagli stakla i podmlaci kabinu, dok mi je recimo na 155ici dostizala 90* posle 4-5min voznje ili cca 3-4km i grejala kabinu ko luda ali jbg benzinac je to
ja sam se dosta dvoumio dal je riknuo termostat ili nije pa se na kraju ispostavilo da nije bio skroz zveknuo vec je radio delimicno ali nedovoljno da postigne radnu temp. tako da sam ga zamenio
Poslato: Pet Dec 20, 2013 1:36 am
od Ezio
Pa to se ja cimam neznam dali mi je otišao! Ali kao da mi slabije greje,ne vozim na veće relacije pa tako da ni nemam priliku da ga zagrejem kako treba! Proverice se to,mora to da greje bolje :-) drugari hvala puno na pomoći...
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 9:44 am
od alfamen
gile napisao:@Alfamen: Koliko vremena treba tvom Autu da zagreje do 90, odnosno kad počinje da ti radi grejanje? Meni je na 90 posle 5-7 minuta po ovom vremenu, tad počinje i grejanje da radi otprilike, ne sećam se prošle godine kako je bilo da me ubiješ.
Zakuca na 90 posle otprilike 4 min rada u mestu( dok otvorim kapiju i ostruzem soferku) i jos toliko u voznji.
Za sve to vreme grejanje mi je ugaseno a posle jedno minut do dva voznje prebaci na plin i mislim da ga plin uspori bar jos jedno dva minuta da bi zakucao na 90!
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 10:05 am
od Super_genije
E pa sad... jel valja il ne valja 80-85 stepeni?? Meni je tu negdje... dohvati 90 al na uzbrdici ili tako nesto... Cim dodje ravno ili mali gas odmah se vrati na 83 recimo. Nije sad ne znam kolko para, al 5000 min i ruke... radije dodam jos malo pa uradim mali servis...
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 10:24 am
od OMP
termostat za jtd je oko 5000 vernet (ima i facet on je malo skuplji oko 6000-6500 a ima i behr koji je prva ugradnja on je jos skuplji) nema potrebe za tim skupljim varijantama jer i vernet odlicno vrsi posao, ja sam stavio facet jer me izasao isto kao i vernet al nebitno.
tih 85* sto pakazuje je skroz ok za dizela i tako treba da bude, bitno je samo da ne pada temperatura kad se izadje na otvoreno, ako padne na 70* znaci da je termostat poceo da zeza a ispod 70* ako pada onda je riknuo skroz
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 10:28 am
od Super_genije
ma on na otvorenom ako ga drzim na 2500rpm fazon drzi 90 bez problema.. u laganoj voznji po gradu kad upalim grijanje onda mi pada do 81-82..
E sad si me zbunio skroz....

Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 10:50 am
od OMP
pa to je dobro onda
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 10:58 am
od MiloshBg
Meni je na 72-75 non stop i leti i zimi, tek na nekom opterecenju ili guzvi krece da dize malo... Znaci moj zeza!

Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 11:01 am
od OMP
jel dizel ili benzinac? prvo treba proveriti ispravnost pokazivaca temp. hoce kazaljka da laze, po onom sto sam citao na raznim forumima kod nekih i do 10* moze da pokaze manje ali nekih 5* je manje vise normalno da manje pokazuje mada zavisi od auta do auta, kod mene je 2-3* razlike po dijagnostici.
kod benzinca mora biti zakucana na 90* kako god okrenes, a kod dizela ne bi smelo da pada ispod 80* ako je termostat dobar, pricamo za otvoreni put, po gradu to zavisi od vise faktora
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 12:03 pm
od MiloshBg
Dizel je u pitanju.
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 2:20 pm
od OMP
prvo proveri dal ti cajger laze i koliko pa ako je i po dijagnostici ta temperatura kao na cajgeru onda ti je termostat poceo da crkava tj delimicno propusta tecnost, mozes izgurati ovu zimu tako, ja sam na 155ici tako uradio, ali je vec sledece bio jos u gorem stanju pa je morao da se zameni, ispravan termostat kod dizela ne sme da pada ispod 80-85* tj mora da stoji zakucan tu.
kad sam uzeo 156icu na otvorenom je jedva dostizala 70* cak i malo padala ispod toga a sad kad sam zamenio termostat stoji zakucana izmedju 70-90* tj malo blize 90, po dijagnostici to je 85-6* tko da kod mene minimalno laze cajger ali citam da ljudima zna da slaze i do 10*

Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 2:29 pm
od rudicmiki
Super_genije napisao:ma on na otvorenom ako ga drzim na 2500rpm fazon drzi 90 bez problema.. u laganoj voznji po gradu kad upalim grijanje onda mi pada do 81-82..
E sad si me zbunio skroz....

E ,tako je i kod mene,kako su krenuli hladni dani.
Cim se vozi do 2000 obrt. i malo grejanja,hoce da pada ispod 90.
I cim ga nacepim(cca 2500 obrtaja),za pola minuta ode na 90.
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 7:54 pm
od Markoni SM

Temperatura na autu sa novim termostatom a da se ugreje treba bas dugo cim upalim grejanje a auto stoji pada temperatura termostat bi trebao da otvara tek na 88 c mislim da su termostati losi katasrofa
Re: Termostat
Poslato: Pet Dec 20, 2013 8:48 pm
od MiloshBg
E isto tako i meni stoji, za debljinu crtice preko 70.