Stranica 1 od 2
Dekarbonizacija motora
Poslato: Čet Nov 28, 2013 6:30 pm
od Mikele
Sta mislite o ovome,ima li neko iskustva mozda?
http://www.hho.rs/novosti/dekarbonizacija-motora
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Čet Nov 28, 2013 6:33 pm
od Veloce
Razmisljao ja da radim na GT-u,to i onaj wynns tretman ima u LAV autu..
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Čet Nov 28, 2013 9:07 pm
od delic
Isterajte na auto put i jedno 50 km pun gas,i nema vise naslaga nigde

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Čet Nov 28, 2013 9:18 pm
od Mikele
Koliki sam baksuz,da ga poteram 50 km pod punim gasom,ne bih imao vise motor,a ne naslage

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Čet Nov 28, 2013 10:13 pm
od rekesidim
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Pet Nov 29, 2013 8:29 pm
od Mikele
Nije ni cudo,imamo isti motor

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Pet Nov 29, 2013 9:47 pm
od Dragon
delic napisao:Isterajte na auto put i jedno 50 km pun gas,i nema vise naslaga nigde

Mislis "Zen" metodom? Primenjivao sam i to na dizelu.

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Pet Nov 29, 2013 9:49 pm
od Mikele
Samo da se ne upali safe mode Zen metodom

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 21, 2013 7:36 pm
od dachabgd
Zna li neko koliko ovo kosta i ima li smisla ovo raditi na benzincu ako znamo da sam na plin sa njim do sada presao oko 13k km?
Pitam jer je plin cistiji po motor pa se mozda i cisti samim radom?
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 21, 2013 7:41 pm
od DraganUS
Ako ces ovo da radis onda obavezno skinuti karter i ocistiti sve sto je ostalo u njemu i sa mrezice sto vuce uljna pumpa...
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 21, 2013 9:49 pm
od dachabgd
Onda to znaci da ovo necu raditi...

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Pon Mar 23, 2015 5:40 pm
od vedran86
Dekarbonizaciju sam evo bas malopre uradio na C klasi (W203), 220 cdi, okruglo 300 000 presla. Lik ubaci crevo u usis, upalis auto, on upali masinu i auto radi na leru ~45min. Kaze mi da bi bilo dobro da se auto odmah istera na auto put i da se malo iscepa, da sve sto je zaostalo izadje na auspuh.
Ono sto sam prvo primetio, dok jos nisam izasao na autoput, je da mi vise ne chadi na auspuhu kad zabodem kickdown. Zatim sam ga trecom vozio na ivici crvenog podrucja do iskljucenja za Vrcin, vratio se isto tako, uz Bubanj potok se popeo kickdownom i posle jos malo cepnuo od semafora do semafora. Rano je jos da donosim zakljucke, ali imam utisak da su medjuubrzanja primetno bolja. Praticu situaciju sledecih par dana...
By the way, sad vidim da mi je ovo prvi post

Nisam alfista, uclanio sam se na forum jos dok sam nameravao da postanem, al reko da podelim sa vama iskustvo, mozda jos neko zeli da proba.
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Uto Mar 24, 2015 12:16 am
od Crni
Koristan post, jesi li uspeo golim okom da uporedis makar, da li je primetno ociscen usis?

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Pet Avg 28, 2015 8:27 pm
od goranspartak
I ja opasno razmisljam da uradim dekarbonizaciju , ne sto mi nesto treba ne cadim i ide super ali radi preventive ,a i ako je tacno pola onog sto pisu da cisti - isplati se , pa samo ciscenje dizni je mnogooo veca stavka pa reko da je to ok opcija ako auto prodise jos eto resenja za gradske guzve i slab dzep pa penzos voznja.

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Pet Avg 28, 2015 9:07 pm
od Zvrle
Ja sam proletos radio dekarbonizaciju, ne zato sto imam problema nego onako preventivno. Nikakvih promena nije bilo posle dekarbonizacije. Sad ili sam ja mozda previse ocekivao od tog tretmana slusajuci pohvale na njihov rad ili sta je vec to ne znam. Mozda je najpametnije izmeriti izduvne gasove pre i posle tretmana pa se uveriti. Ja nisam nesto odusevljen dekarbonizacijom, to je bar moje iskustvo.

Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Avg 29, 2015 5:56 am
od Zex
Evo ja imam lepa iskustva sa dekarbonizacijom na dizelu..svakome ko nije cistio usisnu granu ili menjao auspuh promena ce biti i te kakva...meni je i pored kristalne grane i auspuha f60 auto isao bolje,osetno,mozda 50ak km..proces je gore naveden,ubacise u usisnu granu hho gas(karbonizacija) i radi na leru 30min...ja cega sam se bojao je kako ce sve te naslage da legnu na turbo i sta ce se desiti kad se jace zavrte,ali sve je ok..auto mi je manje dimio bolje isao ali pre hard mape ..dokazano je da vozila sa hho gasom imaju vise ks,ulje im je kao kod benz,izduvni gasovi...
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Pet Dec 02, 2016 5:27 pm
od vedran86
Crni napisao:Koristan post, jesi li uspeo golim okom da uporedis makar, da li je primetno ociscen usis?

Bas sam azuran, tek sad vidim pitanje

Nisam gledao usis, mrzi me da se petljam oko auta.
Ovo sto sam napisao sve stoji, ali sam evo nakon godinu i po dana skontao da je ovo manje-vise jednokratno i privremeno resenje (govorim o motorima koji su presli 200, 300 000 km). Pojavio se dim kao pre i tako... Kontam sledece: da bi ovo imalo efekta mora cesce da se radi, a ipak je skupo da bi se radilo toliko cesto koliko oni preporucuju (~20.000 km), sto ce reci skoro svaki servis... Dakle nije lose uraditi, ali nije neka korist na duze staze.
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 03, 2016 10:01 am
od Srkijan
Mislim da nema potrebe za dekarbonizacijom ako se redovno menja ulje i filter.
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 03, 2016 1:43 pm
od Rubiroza
U septembru je u BG-u bilo predstavljanje inovativnih projekata i biznis ideja iz raznoraznih oblasti za dobijanje bespovratnih sredstava u organizaciji Foundcentra. Jedna od tih ideja je bila mašina za čišćenje motra (dekarbonizacija) koju su uradili neki naši momci iz Novog Sada gde sam i prvi put čuo za njih. Projekat se zove Clean2Green i za sad tu njihovu mašinu imaju dva servisa u Novom Sadu gde se može uraditi to čišćenje. Koliko sam čuo na prezentaciji tretman košta 50 EUR a motor se vraća u približno fabričko stanje, znači manja potrošnja, bolji rad motora, manje dimljenja i šta sve ide uz to. Svakako planiram da odradim to čišćenje jer mi se svidela priča, pa ću videti rezultate. Moj motor je 1.9 JTD, 116 konja i za sad mi auto troši okruglo 8l isključivo gradske vožnje što mislim da je sasvim korektno s obzirom da je po satu prešao oko 215.000 km. Naravno nije isključeno da je prešao i mnogo više. U svakom slučaju najviše me zanima da li će mi smanjiti potrošnju a mislim da investicija od 50 EUR nije neka velika cifra, u poređenju sa čišćenjem dizni ili nekim drugim zahvatima.
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 03, 2016 2:33 pm
od BobanR
Srkijan napisao:Mislim da nema potrebe za dekarbonizacijom ako se redovno menja ulje i filter.
Zamena ulja i filtera neće mnogo pomoći kod mešanja uljnih para sa onim što EGR vraća u usis.
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 03, 2016 7:02 pm
od motorhead
imate na KP hho generator specijalno za Alfine motore pise.....
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 03, 2016 8:07 pm
od 916
postoji sprej koji se koristi za dvotaktne pente tj.vanbrodske motore I zove se engine tuner koji služi baš da očisti sve kanale od gareži i ne sagorelog ulja.ja sam nekoliko motora sa time radio i posle rasklopio,ne verovatno je kako ga očisti bude sve kao novo!pretpostavljam da je to ista priča kao i dekarbonizacija samo mnogo jeftinija
Poslato: Sub Dec 03, 2016 9:50 pm
od Rik
Mislim da je tako nesto koristio Falcone na svojoj ex147 jtd
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Sub Dec 03, 2016 10:23 pm
od maxy
Ako se ne varam, hho generator vrsi elektrolizu vode i izdvaja vodonik koji zatim ubacuje u cilindar. Medjutim, prilikom sagaranja vodonika stvara se voda, koja bi dugorocno gledano izazvala stetu na motoru. Cak ni motori koji koriste vodonik kao gorivo nisu sus motori vec koriste gorive celije koje proizvode struju.
Nikada nisam cuo ni jedan pozitivan komentar o hho generatoru sem od prodavaca istih.
Re: Dekarbonizacija motora
Poslato: Ned Dec 04, 2016 2:03 pm
od motorhead
Eto odgovora pravog!