Stranica 1 od 1
Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Pon Nov 04, 2013 1:41 pm
od Dulajo
Skoro sam zamenio pumpu za gorivo (ispod zadnjeg sedista) i auto je normalno radio sve dok nisam probao sa malo brzom voznjom. Cim sam presao 3000 obrtaja, auto se ugasio i izbacio Engine Oil Pressure Low. To mi se desilo i na autoputu pri brzini od oko 150 km/h. U oba slucaja sam sacekao pola minuta, upalio auto najnormalnije i sve je bilo ok.Sa normalnom voznjom,nema nikakvih problema, iako mi se cini da slabije vuce za nijansu, ali ne mogu da tvrdim.
Ova greska koliko vidim po forumu izlazi pri svakom gasenju automobila, koje nije od strane vozaca, vec samog automobila.
Majstor mi je pomenuo da mozda mora da se cisti katalizator, ili je otisao neki senzor koji meri nesto oko turbine, nemam pojma.Kaze da mi je EGR cistio kad je radio veliki servis,sto je bilo pre nekih 10 meseci ili 12000km.
Da li je neko imao nesto slicno i neko resenje?
Hvala
Re: Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Pon Nov 04, 2013 8:33 pm
od bums85
To sto ti je majstor rekao nema veze sa tvojim problemom. Znaci da je detektovan nizak pritisak ulja u motoru i katalizator, egr, senzor turbine nemaju nista sa tim. Za pocetak proveri ulje, ako ga ima dovoljno onda moze da bude problem senzor pritiska/kolicine ulja ili u gorem slucaju uljna pumpa. Takodje to moze da pise ako ti se auto iz nekog drugog razloga ugasi u voznji
Re: Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Uto Nov 05, 2013 8:36 am
od dusanGT
Iz opisa izgleda da je problem u regulatoru CR pritiska (high pressure fuel regulator) ili, manje verovatno, u CR pumpi (high pressure pump), jer se sa promenjenom pumpom malog pritiska problem i dalje javlja...
Greška "Engine oil pressure low" se gotovo uvek javlja kad se u sred vožnje ugasi motor (iz nekog razloga). Tada je normalno da pritisak ulja naglo padne, a odgovarajući senzor to zaista izmeri...
MultiECUScan dijagnostika u vožnji bi mogla da pokaže šta je problem, a ovo što kaže "majstor", najbolje da ne komentarišem...
Re: Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Sub Dec 28, 2013 1:10 am
od Dulajo
Ostao sam duzan da vam objasnim sta je bio problem. Problem je bio oko pumpe za gorivo, koja je bila zamenjena drugom, tj. ne pumpa kao pumpa vec cev koja ide iz nje. Majstor kralj mi je stavio gumeno crevo IZ BASTE, a ne ono koje bi trebalo da ide (cvrsto,rebrasto). Tako da,crevo se prikljestilo i pri vecem gasu nije mogla da prodje dovoljna kolicina goriva, zato se mucenik i gasio, sto se ne bi desilo sa standardnim (koje je sad) jer kad se savije,ne gubi na "zapremini".
Re: Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Sub Dec 28, 2013 7:32 am
od dusanGT
Još jedan od razloga zašto majstor mora da se "nadgleda" kad radi...
Re: Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Sub Dec 28, 2013 9:29 am
od derg38
Crevo iz baste??? Izasao iz radionice i kaze ajd da odsecem komad koliko mi treba...pu!Dje ga nadje...
Re: Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Sub Dec 28, 2013 8:51 pm
od fan
Obozavam dovitljivost i snalazljivost nasih majsora .Jednostavno nikad ne ostaju bez ideja.
Na nasu zalost

Re: Engine Oil Pressure Low - 147 jtdM
Poslato: Sre Jan 01, 2014 6:09 pm
od Gremlin
Nije strasno ako majstro ne zna, ali da tako nagadja... To je za... Bolje da ne kazem:D