Stranica 1 od 1
Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Pon Okt 28, 2013 5:30 pm
od dusanGT
Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Pon Okt 28, 2013 5:56 pm
od vnov
Profesore kad su pale felne 17 TI, ništa ne prijavljuješ.

Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Pon Okt 28, 2013 6:19 pm
od dusanGT
Prošle godine u martu, kad i Dunlop Sport Maxx RT (225/45/17")... to su najlakše (8.8kg) 17" fabričke felne za 147...
viewtopic.php?p=1386924#p1386924

Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Pon Okt 28, 2013 6:28 pm
od vnov
Nisam ni sumnjao da ćeš da paziš na težinu da se slučajno performanse ne pokvare

uslikaj malko GT-a nisi skoro

Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Pon Okt 28, 2013 6:38 pm
od dusanGT
I Dunlop Sport Maxx RT su jedne od najlakših guma...

Za slikanje moram da angažujem mlađeg sina, s obzirom na njegovu fotografsku opremu...

A osim što su lake, TI felne su mi i nekako diskretno lepe, tj. za odrasle...

Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Pon Okt 28, 2013 6:44 pm
od vnov
Super su Dunlop Sport Maxx RT njih vozim samo u malo većoj dimenziji 225-40-18.
Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Pon Okt 28, 2013 6:50 pm
od dusanGT
Moje sam već izlizao... gde je Mique?
Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Uto Okt 29, 2013 7:44 am
od alfa&omega
Pohvale za pedantnost u radovima i izbor boje za kocione celjusti

Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Uto Okt 29, 2013 10:07 am
od mali radojica
ja sam posle promene kočionog ulja morao da menjam i cilindre kvačila.

tako to ide sa 20 god starim autom...
lepo su ipale čeljusti!
Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Uto Okt 29, 2013 11:25 am
od dusanGT

Posle demontaže čeljusti i skidanja naslaga čeličnom četkom (sa maskom i zaštitnim naočarima koje magle), urađeno je odmašćivanje (Textar Brake cleaner).
Prajmer je izabran na osnovu saveta farbara, jer je prošli put stvar loše ispala zbog loše osnovne boje. Dok se sušio prajmer otišli po pločice i za zadnje kočnice ("Galfer" uvoznik je u NS). Zatim su naneta dva sloja "bakra" (i prvi je lepo pokrivao), pa su čeljusti vrlo pažljivo montirane, pola sata posle nanošenja poslednjeg sloja... Sve u svemu, izgleda mi da je dobar prajmer ključna stvar...
Inače, kakav problem se desio na cilindrima kad je promenjeno kočiono ulje?
Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Uto Okt 29, 2013 12:49 pm
od mali radojica
kvačilo je jednostavno propalo, pedala je sve niže hvatala dok na kraju nje mogla da odvoji. desi se da novo ulje razjede gumice jer je staro bilo u sistemo ko zna koliko (dugo dugo godina).
Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Uto Okt 29, 2013 1:03 pm
od dusanGT
I meni bilo sumnjivo, ali je kvačilo sasvim korektno sankcionisalo, pa mi izgleda da je mekša pedala korisna posledica i zamene ulja i "odzračivanja"...
Detalji o "Galfer" pločicama kad se malo razrade - zasada ne škripe i ne praše, a kočenje je sasvim solidno.
Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Uto Okt 29, 2013 1:29 pm
od mali radojica
zaboravih, da bi se desilo ono o čemu sam pisao treba da prođe neko vreme, meni je auto stajao više od mesec dana i kad sam prvi put stisnuo kvačilo video sam da nije u redu.
tako to ide kad je u sistemu ulje verovatno još iz fabrike, a auto ima 18 godina.

Re: Bakarna boja kočionih čeljusti
Poslato: Uto Okt 29, 2013 2:58 pm
od dusanGT
Moguće je i da su zaptivne gumice malo ostarile, a da ih je inače agresivno kočiono ulje dokusurilo...