Stranica 1 od 1
Matorka poludela
Poslato: Pet Avg 23, 2013 9:01 am
od srdjan_pop
Moja 164 matorka (164 TS) je ovih dana resila da pokaze svoju cudljivu stranu.
Posle zamene prednjih amortizera (koji apsolutno nemaju nikakve veze) brljavi rad na leru i malom gasu a dalje u obrtajima radi kako treba i lepo ide. Potpuno je isti slucaj i na benzinu i na plinu tako da iskljucujem mogucnost da je zbrlj oko goriva. Probano je i jedno i drugo posebno sa ikljucenim drugim (ugasena pumpa ili zavrnut plin) da bih iskljucio mogucnost mesanja i nista se ne menja. Takodje je premerena i kompresija.
Od elektrike menjano je bez rezultata: svecice, kablovi, kape, ruke, bobine i komutatori, motor ler gasa, davac temperature rashladne tecnosti, 4 protokomera i senzor polozaja radilice, kao i sam komp. Signali sa senzora su mereni i OK su.
Posto ostajem bez ideja trebala bi mi mala pomoc

. Ili preporuka za elektronicara koji bi se pozabavio instalacijom posto mislim da je samo to jos ostalo kao potencijalni problem.
Re: Matorka poludela
Poslato: Pet Avg 23, 2013 12:41 pm
od nikola2611
Ja sam imao problem sa regulatorom pritiska goriva. Otišla je ona membrana u njemu i ubacivao je benzinske pare u usisnu granu i tako sam imao neravnomeran ler gas.
Re: Matorka poludela
Poslato: Pet Avg 23, 2013 7:47 pm
od Darkoni
Jel si pregledao ona creva za vakum, jedno pored step motora a drugo ispod same sredine usisne grane
Re: Matorka poludela
Poslato: Pet Avg 23, 2013 9:34 pm
od srdjan_pop
Mhm

. Ne falsira nigde i nije onako kao kad vuce fals pa se juri sa lerom nego vise su detonacije u auspuhu a komp drzi obrtaje relativno mirnim. Otkacinjao sam vakuum crefce od regulatora izmedju ostalog mislio sam da on vraca benzin na usis ali bez promene, naravno zbog falsa sa mojim prstom na njegovom mestu

.
Veceras sam sipao malo plina i da probam - mnogo bolje radi nego na benzin, bez detonacija u usis, skoro pa normalno (!?!). Palo mi je na pamet da mozda curi neka dizna, moracu sutra da proverim. Mislim dzaba sam ja iskljucio pumpu i skidao dzekove sa dizni kad u rail-u jos ima pritisak...
Re: Matorka poludela
Poslato: Sub Avg 24, 2013 11:32 am
od sErGiO
A da skineš kleme na 15-ak minuta pa da probaš posle malo više na benzin da ga voziš?
Re: Matorka poludela
Poslato: Ned Avg 25, 2013 9:27 am
od srdjan_pop
Probano doduse malo drugacije

. Posto nisam mogao da vozim Alfu otisao da od drage uzmem Citroena kad - nece da upali, crknut akumulator tako da se moj ceo dan vozio u Citroenu a Alfa bila bez struje... nije oteralo gremline, valjda ne jedu struju

.
U medjuvremenu nabavio jos neke dizne. U ponedeljak idem da se sve istestiraju i od ukupno 9 komada nadju 4 da ne cure i da lice jedna drugoj pa da probam.
Re: Matorka poludela
Poslato: Pon Avg 26, 2013 6:45 pm
od srdjan_pop
Na test masini odabrane dizne koje ne cure i uparene prema protoku, montirane i - nisu one

.
Ima li neko pinout kompjutera, posebno me zanima prema komutatorima veza.
Re: Matorka poludela
Poslato: Pon Avg 26, 2013 7:20 pm
od Darkoni
Aj da se nadjemo pa da probas moj protokomer, pa ce da razmisljamo dalje zajedno, videcemo da li je Voja u Bgu da pripomogne

Re: Matorka poludela
Poslato: Pon Avg 26, 2013 9:15 pm
od mali radojica
gde si radio dizne i koliko para?
Re: Matorka poludela
Poslato: Čet Sep 12, 2013 7:40 pm
od srdjan_pop
Auto je resen

!
Moram da se izjadam ovde, mozda ce nekome koristiti.
Tokom voznje dok je jos matora brljavila mi se prvi i jedini put, posle 80.000km desilo ono sto su me cvrsto ubedjivali da ce mi se desiti koliko sutra, a mozda i juce - detonacija plina.
Rezultat: dobar prasak, spalo jedno usisno crevo, klapnu protokomera je zaustavio leptir, a delice miksera za plin protokomer.
Posle vracanja gumice na mesto, vadjenja ostataka i prepravku el instalacije plina cisto da moze da se pretera sam dosao do tacno cetvrtog majstora od pocetka mojih muka.
Posle dva dana zamene svega sto se moze oko motora zameniti i rasporivanja snopova instalacije u traganju za nekim ostecenim kablom problem je isplivao i nije imao apsolutno nikakve veze sa svim tim - zaglavljen varijator. Eto, i to moze da se desi na 8v

.
Posle tacno 4,3 minuta posla, skidanja spulne koja aktivira varijator, oslobadjanja igle koju nije uspela da vrati sama opruga i vracanja svega na mesto auto je proradio kao sat! I posle normalno aktivirao varijator i vracao ga, vec se dva dana vozi. Da li je oslabila opruga ili je upala neka prljavstina niko nikada nece saznati.
Sada zaista manjka protokomer (za koji su svi veselo hteli da se uhvate da ne radi - a on radi, a sve i da ne radi nema veze ako auto radi na plin, ali uporni pa sta im mozes) ali i to ce uskoro da se resi da se stvari vrate u normalu i da bakica moze da radi i na benzin.
The end.
Re: Matorka poludela
Poslato: Čet Sep 12, 2013 7:45 pm
od Darkoni
Na skuplji nacin si sredio problem, jbg sad sredi sitnice i vozi