alfa 147 neobjasnjiv problem
- jtdM
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: sarajevo
Post
alfa 147 neobjasnjiv problem
Radi se o sljedecem motor je 1.9jtd 16V 103 kilovata remapiran i EGR ventil blokiran mehanicki i softverski kod Tomice iz Zagreba na 175-180ks auto je stvarno letio bio sam prezadovoljan neka 3-4 mjeseca dok mi se nije desio cudan nazovimo ga kvar ,krenuvsi na posao prosao sam kroz malo vecu lokvu i taj dan sam nasuo gorivo na Ininoj pumpu sve je bio uredu do sutra ujutro kad sam krenuo na posao auto jednostavno isto kao da je izgubio nekih cirka 40 ak konja , prva pomisao je bila da nije do gorima te sam zamjenio filter istog nasuo gorivo gdje uvijek sipam i uz njega winsov aditiv za CR motore ali sve isto,isao sam na dijagnostiku gdje izbacuje gresku maf senzora privremenu a nekad stalnu , kupim nov pierburgov maf auto ide za nijansu bolje al nista znacajno dok na dijagnostici opet pali gresku mafa i kaze daje signal s njega prejak, pricao sam s jednim momkom koji je imao slican problem na 156 ici 2.4jtd i kaze mi da mu je procesor otisao(nakon seltecovog cipovanja) e sad da li neko ima iskustva s tim i da li je to uopste moguce da se desi da auto radi normalno s pokvarenim procesorom osim sto nema snagu kao prije.
Alfa for life
- Dulajo
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V M-Jet
Ex Alfa Romeo Giulietta QV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 TCT
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16 M-Jet
Alfa Romeo Stelvio - Lokacija: Sydney
Post
Re: alfa 147 neobjasnjiv problem
Slobodno stavi zarez(zapetu) 
Da nije mozda turbina?
Da ti nije preskocio zupcasti(cuo sam negde da i to moze da se desi i pravi problem)?
Da nije mozda turbina?
Da ti nije preskocio zupcasti(cuo sam negde da i to moze da se desi i pravi problem)?
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 147 neobjasnjiv problem
Pogledaj na dijagnostici kakav pritisak isporucuje turbina, mada je sada drugacija mapa i pitanje je koliko je nasvirana turbina. Ja bih vratio originalnu mapu, pa onda uradio diganostiku.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 147 neobjasnjiv problem
Greška tipa "signal to high" ukazuje na neki kratak spoj, ako je već MAF zamenjen.
Pitanje je i zašto je uzet "Pierburg" MAF, a ne "Bosch".
Za početak, isključi MAF i vozi - ako je mnogo bolje, verovatno je do nečega u sistemu kablovi/konektor MAFa.
Pitanje je i zašto je uzet "Pierburg" MAF, a ne "Bosch".
Za početak, isključi MAF i vozi - ako je mnogo bolje, verovatno je do nečega u sistemu kablovi/konektor MAFa.
Alfa je stil... ostalo je status...
- jtdM
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: sarajevo
Post
Re: alfa 147 neobjasnjiv problem
Sve moguce parametre sam pregpedao i uredu su motor sinhronizovan turbina puni preko1.6 bara sto se tice orginalne mape nema je niti bi mi se isplatilo da placam ponovo ubacivanje,lokva je bila malo.iznad pragova.
Pierburgov maf je kupljen posto sam probavao i bosch sa alfe koja ide kako treba i isto bilo,i ja sam kontao o kratkom spoju al kad iskljucim maf auto nece preko 3000 obrtaja da zavrti i ljeno je skroz.
Pierburgov maf je kupljen posto sam probavao i bosch sa alfe koja ide kako treba i isto bilo,i ja sam kontao o kratkom spoju al kad iskljucim maf auto nece preko 3000 obrtaja da zavrti i ljeno je skroz.
Alfa for life
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 147 neobjasnjiv problem
Ka je MAF uključen, da li motor može do 3500o/min ili 4000o/min, ali slabo vuče?
Alfa je stil... ostalo je status...
- jtdM
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: sarajevo
Post
Re: alfa 147 neobjasnjiv problem
kad je ukljucen ide motor i do 4500/min samo sto je intezitet ubrzanja kilav pravo , a sto se tice kolicinie zraka koja ulazi u motor tu postoji ne slaganje gledajuci po dijagnostici do neke 2500/min vrijednost stvarne kolicine zraka je veca za nekih 150-200 grama u odnosi na trazenu dok je u poslije preko 2500/min kolicina trazenog veca i za 400-500 grama od stvarne
Alfa for life
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 147 neobjasnjiv problem
@Gremlin: Ako je boost 2600mbar, deluje da je taj deo OK...
@jtdM: Trebalo bi da napraviš u Excelu krivu promene broja obrtaja, tražene i izmerene količine vazduha, jer se iz dijagrama najbolje vidi da li su razlike normalne ili ne...
Evo jednog takvog dijagrama: "measured" i "desired" kriva se solidno poklapaju...

@jtdM: Trebalo bi da napraviš u Excelu krivu promene broja obrtaja, tražene i izmerene količine vazduha, jer se iz dijagrama najbolje vidi da li su razlike normalne ili ne...
Evo jednog takvog dijagrama: "measured" i "desired" kriva se solidno poklapaju...

Alfa je stil... ostalo je status...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd