Stranica 1 od 1

Neverovatno

Poslato: Sub Jun 22, 2013 7:08 pm
od Owner
Ljudi ne verujem, otisao sam sada do prodavnice i u povratku ja gas ono bije plavi dim pozadi kao nenormalan, primetio sam da mi trosi ulje, pa da li je moguce da su se opet karike potrosile ? Ja stvarno ne razumem nisu sastavile ni 7k km, da li je moguce da je do hidropodizaca da zbog njih izbija plavi dim i trosi ulje ?

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jun 23, 2013 9:20 am
od OMP
obzirom da tako kulja dim kako kazes mozda je i neki klip pukao, meni se to desilo na jednom jugu, od jednom poceo da dimi u voznji i na dodavanje gasa a karike bile zamenjene 10ak hiljada km ranije

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jun 23, 2013 11:06 am
od Owner
Ne znam, nista cekam majstora koji je otisao na more (sad je nasao :D) pa cu da vidim.

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jun 30, 2013 12:44 pm
od Owner
Bio sam kod majstora, kompresija na 1-vom 2-gom i 3-cem cilindru je 13.5 a na 4-vrtom je 12, a normalna kompresija je izmedju 11 i 14. Sta moze da bude i majstor se pita.

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jun 30, 2013 1:14 pm
od Dora
Da su ventili bila bi veća razlika. Izgleda da će kolega OMP biti u pravu, karike se teško potroše za to malo kilometara sem ako nisu od plastike ali ako je motor silovan i trpeo detonacije (kliktanje) lako je moguće da su popucali klipovi, to jest jedan komad.

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jun 30, 2013 1:17 pm
od Owner
Pazi motor nije silovan mnogo, ali znam da jedan klip nije dobar, idem na to, dogovorio sam se majstorom da to pogledamo za nedelju dana pa cemo da vidimo.

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jul 21, 2013 3:30 pm
od Owner
Ljudi samo da kazem da nije ispalo da su lose karike i klipovi, vec vodjice ventila koje su propale + gumice. ali to jos uvek nisam uradio, ono sto je majstor uradio: samo je ocistio Iberlauf kanale i plavi dim je prestao, ovo cu da uradim cim stignu delovi :) I jos jedno pitanje kako skinuti predji branik sam bez majstora ?

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jul 21, 2013 3:54 pm
od erdeljan
Zaletis se u rikverc i zakacis betonsku banderu taman toliko da ti otpadne branik sam od sebe :D

Salu na stranu - Registrujes se lepo i ulogujes na stranicu i tamo imas sve potrebne dokumente: http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=1173

;)

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jul 21, 2013 4:03 pm
od Owner
Veoma inspirativno hahaha hahaha hahaha

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jul 21, 2013 4:17 pm
od mali radojica
Čekaj, vođce i gumice nisu sastavile 7.000km ili ih nisi ni radio kad si radio motor?!

ne znam za 145 ali na 155 moraš da skineš prednju masku, tu imaš dva šrafa, i imaš šrafove sa donje strane negde kod točkova. otkačiš maglenke i izvučeš ga napred. verovatno je slično.

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jul 21, 2013 5:11 pm
od Ducero
:podrzava

Skida se maska,potom imas 2 srafa koji drze prenji deo branika.Blatobrane moras da otkacis(prednji deo do branika).Onda imas po 2 zvezdasta srafa sa obe strane branika.Ispod branika imas kacenje na 3 mesta.Maglenke moraju da se raskace.Mnogo je lakse ako imas kanal.Ako nemas,onda te ceka malo muke hahaha :yahoo:

Re: Neverovatno

Poslato: Ned Jul 21, 2013 7:54 pm
od Owner
mali radojica napisao:Čekaj, vođce i gumice nisu sastavile 7.000km ili ih nisi ni radio kad si radio motor?!

ne znam za 145 ali na 155 moraš da skineš prednju masku, tu imaš dva šrafa, i imaš šrafove sa donje strane negde kod točkova. otkačiš maglenke i izvučeš ga napred. verovatno je slično.

Lose su odradjene kao i sve sto je prethodno uradjeno na motoru :)
dusan 145 kv napisao::podrzava

Skida se maska,potom imas 2 srafa koji drze prenji deo branika.Blatobrane moras da otkacis(prednji deo do branika).Onda imas po 2 zvezdasta srafa sa obe strane branika.Ispod branika imas kacenje na 3 mesta.Maglenke moraju da se raskace.Mnogo je lakse ako imas kanal.Ako nemas,onda te ceka malo muke hahaha :yahoo:
Ma branik sam skinuo lagano :) E sad ide dalja zaebancija :D