Stranica 1 od 4

Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 1:50 am
od Zeka91
E ovako,malo pre sam dosao iz grada,i desava se sledeca radnja,auto je normalno isao,palio turbinu,ugasio sam usao u lokal,izasao,upalio i krenuo kuci,i auto uopste ne pali turbinu...klasican dizel...poludeo sam,u pitanju je alfa 147 JtD ...sve se plasim da je turbina otisla...na kompjuteru ne pali nikakvu gresku...je l' imao neko slicna iskustva nazalost?

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 6:04 am
od Nigy
Proveri creva za vazduh od turbine do usisa

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 7:49 am
od Djo83
verovatno ti je usisno crevo naprslo ili eventualno neko vakuum crevce...

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 4:29 pm
od Zeka91
danas otvorih haubu,sazinji se ispod gledaj,i cini mi se sve ok,ma da sam samo gledao ko tele..ne znam tacno ni gde da pogledam da li je to crevo,iako kada sam uzeo auto,receno mi je da mi je crevo od turbine naprslo,i da je krpljeno,i do sinoc sam ga vozio normalno ,dok ga nisam ugasio i ponovo upalio i krenuo kuci,tada turbina uopste nije palila,ali ni lampica takodje...tek danas ajde da ga provozam,mozda proradi...medjutim ne da nije proradila,vec je i lampicu upalio check engine...nisam vozio kod majstora,u utorak je plata pa moram da se strpim,jer verujem da me ta popravka nece kostati ,tj crevo ispod 40-50 e ...samo da nije ono najgore toga se najvise plasim... :rolleyes:

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 4:50 pm
od Veloce
Zekane pregledaj detaljno svako crevo ili pravac dijagnostika :)

Mozda izvuces i odavde nesto :

viewtopic.php?f=13&p=1371189

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 5:15 pm
od big v
Dok si vozio i turbina je radila normalno, da li se culo neko tiho zvizdanje? Ako jeste vreme je da je menjas,ima i drugih nacina da se manifestuje kvar turbine ali meni se licno ovo desilo naravno na dizelu isto.

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 5:24 pm
od Zeka91
normalno je radila,nista cudno nisam primetio,ama bas nista...
bas me sad plasi ovaj kvar,i nervira ujedno! :banghead:

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 5:36 pm
od big v
Sa mehanikom nikad neznas,mozda je i neka gluparija,ono sto mi se dopada kod alfe je sto uglavnom ima neke glupe kvarove koji te vise lupe po zivcima nego po novcaniku,servis ti ne gine....

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 7:11 pm
od Zeka91
daj Boze da je tako...
ma da ,za sta god se uhvatim udari me 50 e po dzepu ,ali sta cu kad volem.. :arflag

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sub Maj 11, 2013 11:28 pm
od Djo83
turbina da je crkla popio bi ti ulje zacas i imao bi oblak dima nazad + zvizdanje... ovo je najvjerovatnije neko crevo...

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Ned Maj 12, 2013 7:37 am
od gile
Ili overboost ventil.

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Ned Maj 12, 2013 8:43 am
od Veloce

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Ned Maj 12, 2013 9:25 am
od dusanGT
To je vakuum aktuator za promenu nagiba krilaca turbine...

Inače, najlakše je da se prvo provere creva - neko turira, a neko gleda da li gornje i donje crevo pušta vazduh. To je ponekad jedini način, jep pukotina može da bude veoma mala i da se ne vidi lako.

Opisana MCSF greška obično se javi ako je crevo malo više napuklo, pa je razlika između traženog i postignutog pritiska veća od dopuštene...

Ako Zeka može sam da skine creva (dizalica, kanal?), neka ih lepo opere, obmota dva sloja "otmičarke" (tri sloja u zoni pukotine) i ne treba da ide u servis...

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Ned Maj 12, 2013 5:12 pm
od bums85
proveri i crevo koje ide od filtera za vazduh do turbine, ja sam jednom zaboravio da vratim to crevo i auto je isao kao mrcina, a gresku nije izbacivao niti se turbina cula da radi.

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Uto Maj 14, 2013 10:54 pm
od Zeka91
Problem resen...ventil turbine se zapusio...sada ide kao :twisted: :)
:arflag

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 1:30 pm
od Sone Bg
Meni se jutros javio ovakav problem. Dimi dosta, ne vuce nista jedino oko 3100 rpm malo proradi. Ne ispucava gresku, pomera se poluga vakuum aktuatoru. Creva od IC-a su od inoxa tako da to nije sugurno

[youtube]wjrXpmMmBhs[/youtube]

Evo sta kaze FiatEcuScan

Slika

Inace ovaj klip sto sam postavio, je u drugoj brzini pod punim gasom, a ova excel tabela je pri stajanju u mestu merena

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 1:42 pm
od dusanGT
MAF? Vide se velike razlike između "Desired air quantity" i "Intake air quantity"...
Ili je nešto začepilo usis? EGR je zatvoren?

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 1:46 pm
od Sone Bg
To je i meni malo cudno, ali ne razumem se toliko. Otkacio sam dzek sa MAF-a i nema neke velike razlike osim sto malo vise dimi ali isto radi. EGR zatvoren. Usisna grana dosta prljava.

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 2:45 pm
od dusanGT
Ako je usisna grana prljava, možda je i MAP senzor zaprljan. MAP (na zadnjoj strani usisne grane sa tropolnim konektorom) se lako skida...
Ako možeš da meriš u vožnji (oko 10min, "Rate" neka bude "max"):
a) engine speed,
b) desired pressure,
c) boost pressure
d) intake air quantity,
e) desired air quantity,
pa da napraviš dijagram u Excelu i prikažeš, možda se uoči problem.

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 3:36 pm
od bums85
ocisti MAP to ti je 10min posla nista nece da mu skodi i da nije to u pitanju. proveri i filter za vazduh u kakvom je stanju. ako je usisna grana dosta prljava mozda je i interkuler prljav pa ima los protok vazduha.

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 6:19 pm
od Sone Bg
Obicno bude neka ogromna glupost, to se ispostavilo. Skinuo sa drugog auta (Lybre isti motor) MAF stavio kod mene-isto, skinuo turbinu odneo do majstora kaze dobra-ima pola mm lufta. Krenem da skidam MAP za probam njega i posto mora da se skida EGR da bi dosao do MAP-a vidim da je progorela ona podloska kojom je vlasnik pre mene zatvarao EGR. Sutra vracam sve na mesto i nadam se da je to u pitanju. Nego me interesuje kada mi je vec skinuta turbina da li mogao necim da je operem posto ima malo garezi? Cime i da li preporucljivo?

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 6:51 pm
od bums85
carb cleaner, mada mozes i bilo sta drugo, nema osetljivih delova. ja sam prao benzinom

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 7:01 pm
od Sone Bg
Hvala na odg. Samo da naprskam i posle lepo isperem? A MAP?

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 9:19 pm
od dusanGT
Isto carb cleaner ili sprej za odmašćivanje kočionih diskova... Veoma pažljivo, da se ne ošteti, kao na filmu od 1:05-1:20...
[youtube]ORmsJXoxca8[/youtube]

Re: Turbina Ne Pali

Poslato: Sre Maj 15, 2013 10:21 pm
od Dragon
Taj neko je stavio plocicu od pretankog lima. To je velika glupost jer ti delici kad progori plocica mogu da zavrse tamo gde ne treba. Kada ga budes ponovo zatvarao stavi plocicu bar od 1 mm debelog lima.