Stranica 1 od 1
Kompresija cilindra, hidro podizaci itd? Alfa 146
Poslato: Čet Maj 09, 2013 3:36 pm
od nayssus
Re: Problem Alfa 146
Poslato: Pet Maj 10, 2013 10:29 pm
od darko qv
Mislim da je najbolje da napises odakle si da bi te uputili kod koga da odes.Moze biti da nije nista,a moze biti svasta.

Re: Problem Alfa 146
Poslato: Sub Maj 11, 2013 9:00 am
od nayssus
Drugara ja sam iz Niša, ako neko zna kod koga da odem ovde neka mi javi pls....
Hvalaa...

Re: Problem Alfa 146
Poslato: Ned Maj 12, 2013 9:25 am
od OMP
prvo treba srediti to sa strujom pa tek onda dizati glavu i raditi sta treba, to sto ti je kompresija na jednom cilindru 8 na ostalim 10 nije toliko strasno da bi motor imao neke ozbiljne problema sa radom, tebe pre svega struja zeza tako da prvo to sredi pa sve ostalo
kablovi i bobine jesu skupi ali jbg tako je za sve ts motore, bobine nove su mislim oko 50ak eura komad ali mozes i polovne da uzmes samo da ti neko garantuje da su ispravne(mozes sa stranca da nadjes toga bar danas ima dosta) a kablove kupi nove i miran si, imas i neke jeftinije varijante od 40-50e pa probaj sa njima ako neces da dajes 90+ eura ali polovne kablove nikako ne stavljaj jer je to cisto bacanje para ma kakvi oni bili
Re: Problem Alfa 146
Poslato: Pon Maj 13, 2013 5:44 pm
od nayssus
bio sam kod nekog majstora kaze da jedna bombina ne baca dobro, a da su kablovi ok. Jesu stari ali kao neprobijaju, A sto se tice te kopresije to ipak valjda znaci da na tom cilindru ne valjaju ili ventili ili nesto trce?
Re: Problem Alfa 146
Poslato: Pon Maj 13, 2013 5:46 pm
od nayssus
Zaboravio sam da kazem da mi se gasi kada radi na benzin, tj kada je u leru. To bi trebalo da su dizne ili........?
Re: Problem Alfa 146
Poslato: Pon Maj 13, 2013 6:38 pm
od OMP
sto se tice tog cilindra dok se ne otvori motor mozemo samo da nagadjamo.
sto se tice gasenja na benzinu takodje moze svasta nesto da bude, motorcic ler gasa, klapna usisa ako je zaprljana, fals vazduh, itd.
Re: Problem Alfa 146
Poslato: Čet Maj 23, 2013 11:14 am
od dekideki
stara fora za testiranje na karike je da sipas malo motornog ulja u cilindar pa onda izmeris kompresiju koju pravi motor u tom cilindru i uporedis sa prethodnim vrednostima. ako je kompresija znacajno povecana, karike su propale. ako nisi dobio prakticno nikakvu razliku, razlog je glava. ventili, bregasta, sicevi ventila...
na novom motoru bi trebala da je kompresija mnogo veca od 8-10. to je motor koji je pred polugeneralnom, ali moze jos uvek da ide.
*bez uvrede tebi, samo da podsetim da kompresioni odnos motora 10:1 nije isto sto i izmerena vrednost kompresije u cilindrima 10 bara. otprilike bi na ispravnom motoru 10:1 ta vrednost trebala biti 9-12 bara, 8 je vec ispod granice...