Stranica 1 od 2
'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 16, 2013 3:22 pm
od Oxoblu
Pozdrav svima...
treba mi dijagnoza za početak pa će mo posle videti i za terapiju.
simptomi: kada palim od strane motora, ili tu negde napred i dole, počinje jako da trza i kao da zakačinje nešto negde i kao da hoće da se lomi nešto. to sve dok su ti niski obrtaj kada alanser počinje da zavrti motor. kada se prebrodi to i upali motor može da se vozi. drugim rečima: 'lomata' nešto kod paljenja; mehaničke prepreke paljenju; 'kači' nešto negde;
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 16, 2013 4:03 pm
od Nigy
Sve sto se spolja vrti ti je:
- anlaser ti je sa suvozaceve strane, do protiv pozarnog zida - verovatno je on problem, ali tesko da ces to videti dok ga ne skines i rasklopis
- napred sve sto je kaisevima vezano za radilicu - lako vidis da li ista kaci.
- razvodnik paljenja - lako vidis da li je tu problem
Druga dva da su problem, trebalo bi da se cuje i dok motor radi.
Ono sto jos moze da bude je da su ti propali nosaci motora, pa da recimo izduvna grana lupka po karoseriji. Lepo nadji nekog da pali/gasi auto, dok ti ispod haube utvrdjuj odakle tacno dolazi zvuk.

Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 16, 2013 4:24 pm
od Oxoblu
A moželi da bude problem nešto u sledećem: oštećen prednji hardijev zglob ili debalansiran kardan ili otkinuti nosač menjača?
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 16, 2013 9:12 pm
od ljube-kugla
pa da ali sto Nigy kaze,ako je samo taj zvuk pri alnasovanju-paljenju onda je problem u alnaseru,osteti se bendiks,to je onaj mali zubcanik sto izlece,i on kad se potrosi napravi se velik razmak i onda vristi i pravi buku,a moze da se desi da se alnaser odvio i da pri paljenju tandara i udara,i to sam imao pa mi odlomio kuciste zvona
a ako je problem u motoru onda bi i u toku rada zvonio i pravio mehanicku buku
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 16, 2013 9:59 pm
od Oxoblu
Izgleda da jeste alanser. Bio sam kod autoelektričara.
On je poslušao dok sam verglao, a cima baš dosta.
Kaže da zvuk dolazi iz dela gde je alanser, ali ne može da zna dok ne skine ...
Auto nisam ostvio, kad bih nabavio negde polovan pristojno, zamenio bih sam.
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 16, 2013 11:39 pm
od Nigy
Predpostavljam da je i na 1.6 motoru prostor za prste isti kao i na ostalima, sto rezultira sa mnogo psovanja i vremena, uz nagnjecene i izgrebane prste dok se isti skida, a pogotovu namesta. Za mene je zamena anlasera vrlo bliska iskustvu zamene glavnog kocionog cilindra.
Pogledaj prvo kako mu prici pre nego sto se odlucis da ga sam menjas.

Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Sre Apr 17, 2013 7:39 am
od Oxoblu
Imam još gomilu pitanja nekih dodatnih pa da ne otvaram novu temu ovdeću.
Jesu li oba nosača motora jednaka ili ima levi i desni kada se kupuje?

Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Sre Apr 17, 2013 1:47 pm
od Nigy
Nosac motora kod izduvne grane ima metalnu zastitu od toplote, ali sumnjam da se moze kupiti u paketu, pa se koristi sa starog, ostalo je isto.
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Sre Apr 17, 2013 6:26 pm
od Oxoblu
Pitanje seledeće:
jeli ovo dole nosač menjača/diferencijala koji se ugrađuje tamo kako je obeleženo na slici iz ovog posta viewtopic.php?f=17&t=53010#p1437652

Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Sre Apr 17, 2013 11:59 pm
od Nigy
aHa
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Čet Apr 18, 2013 7:30 am
od ljube-kugla
gumeni nosaci su isti ali oni delovi koji se srafe na gumeni nosac nisu,pa kad budes kupovao svejedno ti je koji kupis,samo sa tvog nosaca skines okov i montiras na novi
za skidanje alnasera,trebaju ti kljuc 13,14,15,16,ne secam se tacno koji je ali je nesto od tih a negde sam nailazio i na 17 i mislim da srednji sraf deblji od ostalih da bi setelovalo preko njega,a ostala dva su labaviji u rupama,obicno matica ide iza alnasera i gedora 13 sa dva nastavka
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Čet Apr 18, 2013 2:59 pm
od Oxoblu
ljube-kugla napisao:gumeni nosaci su isti ali oni delovi koji se srafe na gumeni nosac nisu,pa kad budes kupovao svejedno ti je koji kupis,samo sa tvog nosaca skines okov i montiras na novi
ovo misliš na nosače motora, a ne na ovu zadnju sliku koju sam dao?
novo pitanje, a ti ljube čini se imaš iskustva: za ovu moju 1.6 trebam da menjam ležajeve na prednjim točkovima i u euro 07 imaju po 1500 rsd po kompletu; da li to da stavljam ili može jeftinije ako u prodavnici lagera ali tu mi trebaju tačne mere; šta da radim, šta je pametnije?
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Čet Apr 18, 2013 3:17 pm
od Nigy
Ok, mi neiskusni odosmo da pikamo fudbal

Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Čet Apr 18, 2013 4:19 pm
od Oxoblu
nemoj da si ljubomoran sada!! ako mi treba improvizacija onda je jasno da je za takva pitanja - ljube No1.
nego ako i ti znaš koji lageri idu kao zamena, ili znaš njihove dimenzije
ili ipak misliš da je bolje kupovati set u E07 nego raditi ove improvizacije.
šta da radim govori!!
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Pet Apr 19, 2013 6:40 am
od mali radojica
Ne vredi sad. mora prvo cvece da kupis..

Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Pet Apr 19, 2013 7:33 am
od Oxoblu
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Pet Apr 19, 2013 8:46 am
od Oxoblu
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Pet Apr 19, 2013 12:42 pm
od ljube-kugla
evo ovako stoje stvari
oznaka unutrasnjeg lezaja L45410
oznaka spoljnog lezaja LM11949
unutrasnji lezaj mere
29x50.20x10
spolni lezaj mere
19x45.20x12
semering
42x56x7
ja mislim da bolju od ove informacije od ove ne mogu da ti dam,to su oznake sa CODEX lezaja
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Pet Apr 19, 2013 1:32 pm
od Oxoblu
Nemam reči!!
Tebi dugujem piće za ove ležajeve, a Nigy-ju za uasmerenje ka alanseru, pošto je to i bilo kako se ispostavilo.
Ustvari ja trošak za pića neću ni da imam pošto sam bar bar za toliko uštedeo sa ovim informacijama koje sam dobio.
Momci hvala puno!! Ali ubuduće kad budem šta pitao ne pominjem više imena. A pitanja će biti još: amortizeri, prdnji hardijev još nisam menjao, nosače menjača,...
Pozdrav do iza vikenda.

Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 23, 2013 9:16 pm
od Oxoblu
Oxoblu napisao:Pozdrav svima...
treba mi dijagnoza za početak pa će mo posle videti i za terapiju.
simptomi: kada palim od strane motora, ili tu negde napred i dole, počinje jako da trza i kao da zakačinje nešto negde i kao da hoće da se lomi nešto. to sve dok su ti niski obrtaj kada alanser počinje da zavrti motor. kada se prebrodi to i upali motor može da se vozi. drugim rečima: 'lomata' nešto kod paljenja; mehaničke prepreke paljenju; 'kači' nešto negde;
Nije alanser. Njega sam zamenio a problem još postoji.
Izgleda da je problem sa nosačima i gumama na liniji: motor-kardan-menjač.
Negde je dobro popustilo pa kad alanser pokreće motor tada nešto ide van linije i lupa negde.
Kad motor već upali tada se vrti i sve je naizgled OK.
Još da nađem tačnu poziciju problema.
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Uto Apr 23, 2013 11:33 pm
od Nigy
Nigy napisao:Ono sto jos moze da bude je da su ti propali nosaci motora, pa da recimo izduvna grana lupka po karoseriji. Lepo nadji nekog da pali/gasi auto, dok ti ispod haube utvrdjuj odakle tacno dolazi zvuk.

Nosaci motora (sva tri) se mogu dijagnostikovati pogledom, kao i kardanske gume. Centralni lezaj kardana se moze jos i rukom proveriti u kakvom je stanju.
U svakom slucaju, 'misteriju lomatanja' ces resiti iz kanala, posto ocigledno ne dolazi iz motornog prostora.
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Sre Apr 24, 2013 1:31 pm
od Oxoblu
Ma kanal mi ne gine očito, a izgleda da je svaki nosač po malo loš ili bar dva udruženo.
Je li imao ko iskustva i kao izgleda kada strada ovaj nosač:
pošto za njega od ranije znam da je slab i najviše sada sumnjam.
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Sre Apr 24, 2013 3:44 pm
od ljube-kugla
fabricki e jako slab i njega auspuh drzi da ne skace
ima lek i za njega,pasteta silen blok od fiat stila,spoljna caura se malo obradi unutra da stane silen blok,usice starog se odseku i navare matice na njih,kroz fiatov silen blok prolazi navojna sipka i usrafe se usice sa zavarenim maticama,70% je jaci od bilo kog sto ima da se kupi a ne prenosi buku u kabinu,cena tog fiatovog je oko 700din ali moze i polovan koje je delimiucno ispucao
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Sre Apr 24, 2013 7:25 pm
od Oxoblu
U euro07 ima alfin za 1012 dinara. Jeli bolje njega kupiti ili ovaj stilov prepravljati.
Inače, video sam slike što si ti stavljao ovde na sajt kada si prepravljao.
Ajde što je taj stilov malo jeftiniji nego ako je jači. Jednostavno šta je bolje?
I drugo kako se menja? Jel ništa ne mora da se sklanja: kardan, auspuh ili nešto drugo?
Re: 'Mehanički' problemi pri paljenju.
Poslato: Čet Apr 25, 2013 7:34 am
od ljube-kugla
ja sam to uradio kad je motor bio napolju i pod presom izbio i nabio
a posto sam na auspuhu imao fleksi crevo i imao problem sa uzduznim zadrzavanjem motora,udarao mi je o letvu i negde gore,cak sam video i na kardanu da ima otisak i zato sam se odlucio na tu varijantu,mnogo jacu a ne prenosi buku u kabinu i stilov se montira na isti nacin i kad je rasterecen on mekano stoji,a u tim nekim uslovima na kretanju i kocenju ima u sebi pojacane oslonce i udara motor nigde