Problem sa alfom 145 na radnoj temparaturi
Poslato: Uto Mar 19, 2013 10:32 am
Ovako da pocnem ispocetka....
Kupih alfu 145 1.4 TS sa plinom,plin nije sekvent.Nekih mesec dana nije bilo problema.Prvi problem je bio detonacija plina.Desilo se prvi put,otisao kod majstora majstor vratio usis,nista nije polomljeno,jedino ispala ona kao 4 creva sa usisne grane.Desilo se jos par puta i ja oteram auto kod majstora koji radi samo Alfe.On mi kaze riknuli kablovi i dve bobine i svecice.Majstor to sve zamenio ,sve ugradjeno polovno i to radilo nekih 15ak dana.Sada imam problem,dok je motor hladan auto vuce lepo,a kada se zagreje mrtav je do nekih 2000rpm i posle kao povuce,desava se da na mali uspun ja ne mogu krenuti.Da dodam kada sam kupio auto curelo je ulje na poklopcu ventila,mislio sam da je dihtung,kupim dihtung medjutim i poklopac je napukao malo i tu je curkalo ulje,majstor mi je to sa nekim tecnim metalom zalepio tu vise ne curi ulje,ne znam da li to moze da ima nekakve veze,da li je moguce ako je taj dihtung bio los da je kroz njega curelo ulje do svecica pa da su one zamastile,u medjuvremunu mi je crkla benzinska pumpa tako da ne znam kako radi na benzinu.
Izvinjavam se sto se nisam predstavio u rubrici ali ovih dana cu naci vremena da slikam autic i okacim
Kupih alfu 145 1.4 TS sa plinom,plin nije sekvent.Nekih mesec dana nije bilo problema.Prvi problem je bio detonacija plina.Desilo se prvi put,otisao kod majstora majstor vratio usis,nista nije polomljeno,jedino ispala ona kao 4 creva sa usisne grane.Desilo se jos par puta i ja oteram auto kod majstora koji radi samo Alfe.On mi kaze riknuli kablovi i dve bobine i svecice.Majstor to sve zamenio ,sve ugradjeno polovno i to radilo nekih 15ak dana.Sada imam problem,dok je motor hladan auto vuce lepo,a kada se zagreje mrtav je do nekih 2000rpm i posle kao povuce,desava se da na mali uspun ja ne mogu krenuti.Da dodam kada sam kupio auto curelo je ulje na poklopcu ventila,mislio sam da je dihtung,kupim dihtung medjutim i poklopac je napukao malo i tu je curkalo ulje,majstor mi je to sa nekim tecnim metalom zalepio tu vise ne curi ulje,ne znam da li to moze da ima nekakve veze,da li je moguce ako je taj dihtung bio los da je kroz njega curelo ulje do svecica pa da su one zamastile,u medjuvremunu mi je crkla benzinska pumpa tako da ne znam kako radi na benzinu.
Izvinjavam se sto se nisam predstavio u rubrici ali ovih dana cu naci vremena da slikam autic i okacim