Stranica 1 od 1

Problem sa alfom 145 na radnoj temparaturi

Poslato: Uto Mar 19, 2013 10:32 am
od dj_warped
Ovako da pocnem ispocetka....
Kupih alfu 145 1.4 TS sa plinom,plin nije sekvent.Nekih mesec dana nije bilo problema.Prvi problem je bio detonacija plina.Desilo se prvi put,otisao kod majstora majstor vratio usis,nista nije polomljeno,jedino ispala ona kao 4 creva sa usisne grane.Desilo se jos par puta i ja oteram auto kod majstora koji radi samo Alfe.On mi kaze riknuli kablovi i dve bobine i svecice.Majstor to sve zamenio ,sve ugradjeno polovno i to radilo nekih 15ak dana.Sada imam problem,dok je motor hladan auto vuce lepo,a kada se zagreje mrtav je do nekih 2000rpm i posle kao povuce,desava se da na mali uspun ja ne mogu krenuti.Da dodam kada sam kupio auto curelo je ulje na poklopcu ventila,mislio sam da je dihtung,kupim dihtung medjutim i poklopac je napukao malo i tu je curkalo ulje,majstor mi je to sa nekim tecnim metalom zalepio tu vise ne curi ulje,ne znam da li to moze da ima nekakve veze,da li je moguce ako je taj dihtung bio los da je kroz njega curelo ulje do svecica pa da su one zamastile,u medjuvremunu mi je crkla benzinska pumpa tako da ne znam kako radi na benzinu.
Izvinjavam se sto se nisam predstavio u rubrici ali ovih dana cu naci vremena da slikam autic i okacim :)

Re: Problem sa alfom 145 na radnoj temparaturi

Poslato: Uto Mar 19, 2013 2:04 pm
od JaMaL
Prvo nateraj auto da radi kako treba na benzinu pa onda sredi plin.

To ti je najbolji savet koji bilo ko moze da ti da, ne gradi se kuca od krova...

Mozes ovako krpiti auto do sledece godine i bacis gomilu para i nista ne uradis mozes i da ubodes iz prve, sve zavisi koliki si kockar.

Kreni od pocetka, zameni sve sto je puklo, naprslo, iskrivljeno itd. da eliminises falsh vazduhe itd. onda kreni sa svecicama i kablovima, nabavi pumpu za benzin i filter, ocisti dizne i rezervoar i vidi da li radi kako treba na benzinu. Tek ako je tada SVE ok kreni da se cackas sa plinom.

Sve ovo ce te kostati manje para i zivaca nego da nasumicno trazis probleme sa plinom i krpis delove i vracas se u servis svakih 5 dana...

Re: Problem sa alfom 145 na radnoj temparaturi

Poslato: Pet Mar 22, 2013 7:41 pm
od Flavio
+1 za JaMaL-ov komentar ;)

Ukratko,najverovatnije ti opet negde vuče falš pa se zato i guši,a zato zna i da "puca" plin. Svećice nisu crkle od iscurelog ulja.

Savet:
Polovan možeš da staviš žmigavac,far,krilo,staklo, ... ali,svećice,kablove i ostale vitalne mehaničke delove kupuj nove. Neke stvari možeš i reparirane ali,ako znaš od koga i šta kupuješ.

Re: Problem sa alfom 145 na radnoj temparaturi

Poslato: Pet Mar 22, 2013 9:15 pm
od Fittipaldi
Opiši malo u kakvom je stanju motor na tvojoj Alfi? Da li "duva", imaš li povećanu potrošnju ulja? Takođe, treba da prepoznaš ima li detonacija kada radi na benzin? Kolege su već istakle neophodnost rada motora na benzin da bi se locirao problem.
Da li motor gubi snagu ubrzo nakon hladnog starta, ili kada baš postigne radnu temperaturu? Sve ovo pitam jer pokušavam da dođem do zaljučka zbog čega motor gubi snagu kada se zagreje a radi na plin sa uređajem kao kod tebe?
Pozdrav! :|

Re: Problem sa alfom 145 na radnoj temparaturi

Poslato: Pet Mar 22, 2013 10:27 pm
od Flavio
Dok je hladan, vazduh je prigušen pa naizgled radi lepo.Kako se zagreva sve više otvara vazduh,siromaši smešu (jer paralelno vuče i falš vazduh) i gubi na snazi. A TNG je 99% najprostija verzija i radi po principu karburatora na Tomosu :D te nema kontrolu smeše.

Re: Problem sa alfom 145 na radnoj temparaturi

Poslato: Sub Apr 27, 2013 7:57 pm
od dj_warped
Evo ovako,alfa otisla kod majstora,pored problema sa poklopcem koji sam zavario majstor je sumnjao na uzubljivanje,uzubio ponovo i sad je sve oke,auto ide mnoooogoo bolje .Hvala svima