Stranica 1 od 2

JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 10:48 am
od alfaskorpion
Da vas čujem dizelaši :P kakva su vaša mišljenja o ova dva motora (8v 85kw i 16v 103 kw) , koji se eksplatacijom pokazao bolji , kakvi su u radu 8v bučniji u odnosu na 16v,vibracije itd... ?
Kako podnose tuning , šta bi vi pre izabrali ?
Malo sam skeptičan oko ovog 16v jedino što imam info od drugara koji rastura alfe da je prodao do sad jedno 4glave od 16v a od 8v baš ništa (bukvalno).
Mada sa druge strane 16v sam lično vozio jedno 1500km i dosta mi se svidja plus što ima puno mesta za cuning .

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 11:33 am
od Dragon
Iako se 8v pokazao kao dugotrajniji i otporniji, ja bih uvek isao na 16v. Prvenstveno sto uz neku normalnu mapu ides na 170-180 ks, dok sa 8v dolazis na nivo stock 16v...

E sad, sve zavisi ko je vozac i sta ocekuje od auta. Nekome je 115 ks sasvim dovoljno i ako je tako, onda bolje ici na 8v. Medjutim, kako obicno biva, vecini djavo ne da mira...

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 11:54 am
od BanE147
Meni zao sto moja nije 16v cip ce to malo da ublazi ali pod uslovom da ne sednem u cipovan 16v :D

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 11:57 am
od Sauriann
ma udri 16v, i da rikne nešto tih motora imaš za izvoz i to po maloj ceni :) niko ih ne kupuje, otpadi su ih puni...

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 12:06 pm
od alfaskorpion
I ja razmišljam isto kao i ti , pogotovu što sam do sada vozio 2.0 ts 155ks koji mi je dosadio . Teško da čipovan 8v JTD može da me bolje provoza od 2.0 ts 16v.
Opet razmišljam, isto su mnogi lupali da 2.0 ts lako prolupa , bla,bla ja sam se bogami odlično navozao sa njim i idalje je u odličnom stanju , ali nisam štedeo ni na ulju niti bilo kom servisu , tako da 16v JTD pretpostavljam samo traži kvalitetnije održavanje .

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 12:14 pm
od TheWickerMan
alfaskorpion napisao: isto su mnogi lupali da 2.0 ts lako prolupa , bla,bla ja sam se bogami odlično navozao sa njim i idalje je u odličnom stanju
Priča je uvek išla za Euro 3 da lako "crkne" a tvoj je Euro 2...

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 12:16 pm
od Kaligula
8v rules....tu i nema održavanja :arflag

Одг: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 12:51 pm
od Dragon
Nema, ako imas srece i ubodes dobar. Racunaj u 90 % da ces menjati kvacilo. Verovatno i plivajuci. Ne gine ciscenje EGR. Turbina je isto rizik...
To su uglavnom kilometraze kad je sve to potencijalna opasnost. Tako da i 8v lako pojede 500 evra.

Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 12:58 pm
od Vlada AR
@alfaskorpion
Obzirom da si vozio 16V, čudi me da si u dilemi. Možda zato sto nisi provozao i 8V .
16V u svakom slučaju

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 1:48 pm
od Dragon
alfaskorpion napisao:I ja razmišljam isto kao i ti , pogotovu što sam do sada vozio 2.0 ts 155ks koji mi je dosadio . Teško da čipovan 8v JTD može da me bolje provoza od 2.0 ts 16v.
To je samo stvar zasicenja i zelje za promenom. Ja posle godinu i po voznje 2.0 TS zaista vise ne razmisljam o JTD 8v...jedino 16v + chip ili 2.4 20v + chip...mada bih najradije v6...

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 2:49 pm
od EnricoAdams
Izdrzljivost (mada svaki JTD je pojam izdrzljivosti za vecinu ostalih CR dizela) i manja potrosnja su na strani 8v, a performase i tuning potencijal na stani 16v. Ako vozis cesto na autoputu 16v mozda bude i stedljiviji zbog 6te brzine.

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 3:12 pm
od G0XY
Ma kakav crni 8v,uzmi 16v i ne razmisljaj puno.

JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 3:24 pm
od zen
Definitvno 16v tu nema razmisljanja.


Sent from Mothership

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 5:26 pm
od Martin
Ima na FLCS forumu tema o 16v i onome čega se svi najviše pribojavamo - pukao zupčasti kaiš. Epilog je sledeći : "Finalna cifra je 51000 dinara - 8 klackalica, kajševi, roleri, španeri, vodena pumpa, dihtung poklopca ventila, svi filteri, ulje, novi (polovni) plastični poklopci zupčastog kajša."
Mislim da se pucanje zupčastog na 8v ne bi tako srećno završilo.
Ali opet sam stava da su i 8 i 16 v odlični!!!! :drink

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 6:24 pm
od dusanGT
Alfaskorpione: jel' se ti šališ il' stvarno prelaziš na turbodizela? :drink
A sad ozbiljno - neke napomene...
a) izabrao bih JTDm 16v (ali samo EDC16c39) zbog većih remap potencijala i 6-brzinskog menjača,
b) 1.9 JTDm 16v (EDC16c39) ide i do 190KS i skoro 430Nm i praktično je nepoderiv (priče o osetljivosti DMF, turbine... se lansiraju iz "antidizel" lobija ;) ),
c) remapovani 1.9 (JTD 8v ili JTDm 16v) je superioran u odnosu na TS i JTS u skoro svim 24/7 situacijama, osim u trackday okolnostima na stazi i to kad se pređe 200km/h - ako si u godinama kad te to zanima, ostani na tom TS,
d) ozbiljni (ne ovi izvikani) majstori koji rade Alfe biraju JTD ili JTDm za sebe i nemaju baš neko naročito mišljenje o pouzdanosti TS (da ne navodim primere),
e) kad se tvoje tehničko znanje do'vati tog EDC16c39, čudo će da ispadne i
f) čuda prave i "Novaspeed" tj. Rale i Ale i
g) ako je nekom do rasprave, upućujem ga na duhovite Novosađane (preskočiti početak i gledati od 1:10...):
[youtube]wGxf04vkBWU[/youtube]

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 08, 2013 7:18 pm
od Milosalfa147
Ja vozim 147 8v,danas cipovanu i zadovoljan sam ali da sad kupujem auto sigurno bi bio 16v :) ali klip je bruka!

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 09, 2013 9:14 am
od alfaskorpion
16v je defintivno pobedio ;)
Tok mog razmišljanja ,
Iskreno željan sam promene automobila zbog zasićenja prevashodno , sa druge strane su me uvek privlačili turbo motori plus što sam sa ovim autom dostigao svoj maksimum u sredjivanju i ostalo je samo uživati u svemu tome ali pošto sam ja bolestan i ne mogu da sedim miran moram da idem dalje ali to je priča za drugu temu :D .
Realnost je da alfa nema za mene interesantnih benzinskih motora posle 2000 pa do 2006 godine naravno do 2000cm3 , iz prostog razloga i na moju žalost finansiski ne mogu pored porodice da priuštim ni jedan V6 koji je pravi dragulj i naravno imaću ga kad tad ;)
Realno kod dizela mi najviše smeta njihov zvuk i same vibracije koje proizvode , jbg. navikao sam na benzince koji su kao duh u odnosu na dizele.
Ali sve je to kompezovano dobrim performansama i prostorom za dalju doradu ;)
Pošto sam prerastao uličnu trkalicu odavno hahaha , povremeno volim da iznenadim po nekog mladog trkača :P , putujem sa porodicom opušteno :coolguy: dizel se uklapa u svu tu priču.
Skoro sam dovezao jednu perfektnu 156 04 1.9 16v 103kw 6brzina sa pravih 170000km iz Nemačke , auto me je kupio što se motora i potrošnje tiče.
Što se samog modela auta tiče jedino mi je smor što u samom ležanju auta i još nekih stavri sa kojima baš nisam zadovoljan kod 156 ostajem na istom , jer tu se u odnosau na moju 156 ništa ne menja.
Ali se opet ne uklapam ni u jedan drugi model alfe sem 156restajling.
147 mi je mala a za 159 i GT nema se kinti za dobar auto.
Tako da je moja kalkulacija jasna , ako hocu da ostanem sa alfom jedino se 156 restaj sa 1.9 16v 6brzina uklapa u profil.
Hteo sam da razmotrim 8V JTD varijantu jer sam naišao na jednu odličnu u crvenoj boji limuzinu , oduvek sam želeo da imam crvenu alfu ali mi se neda, teško ih je naci.

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 09, 2013 9:56 am
od EnricoAdams
Sto se pucanja zupcastog na 16v tice ja se ne to ne bi obazirao jer ce ti bolji servis garantovati da ce taj zupcasti da potraje toliko i toliko (60.000 km u principu).
Sto se vibracija kod 16v tice, mogu da potvrdim da su bas bas male kada se motor ugreje. Ne mogu da kazem da su kao kod benzinca jer nisu ali su gotovo neprimetne i treba biti bas teska picajzla pa da to smeta. Problem sa zvukom ostaje, ali koliko sam video na bivsem Raletovom autu i tu moze bas dosta da se popravi (sem ler zvuka naravno).

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 09, 2013 10:04 am
od alfaskorpion
Ma zupčasti mi nije problem , ja to sve radim sam i vrlo brzo po kupovini menjam sve tako da što se samog održavanja nema frke, dovoljno sam dugo u prici da znam koji delovi su ok .
Smara me jedino ono podrhtavanje sitno na volanu u leru bolest štaćeš :)
Mada po meni je to više stvar navike , tako da to nije problem.

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 09, 2013 10:41 am
od tempo
A zasto ti zubcasti kajsevi tako brzo pucaju ?

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 09, 2013 10:59 am
od alfaskorpion
Kako misliš brzo pucaju ?

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 09, 2013 11:28 am
od Martin
Ja sam naveo primer gde je čoveku na Stilu JTD 16v pukao zupčasti nakon 50 000 km. Da li je kvalitret u pitanju ili nešto drugo, ne znam...

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Sub Mar 09, 2013 12:02 pm
od tempo
Citam ovde u nemackom alfa forumu
da dosta ljudi imaju problema sa pucanjem zupacstog kajsa
na JTDM motorima
i ja sam moj uzeo gde je kajs puko bio ,pa popravio to
koji je intervall zamene ?
ja sam kupio orginal delove
kajs koji je kod mene bio u alfi je contitech bio on je pukao nakon 30 tkm

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Ned Mar 10, 2013 10:04 pm
od SlobeX
Jeste da je kod mene 2.4JTD 103kw 10v motor i da ne bude posle da nešto hvalim svoje čeljade ali ja sam zadovoljan i sa potrošnjom i zvukom jer 99% ljudi kada čuje petocilindrični motor misli da je benzinac jer nema onaj tdi traktorski zvuk.Toliko od mene uglavnom ni sa jednim jtd nećeš pogriješiti samo mi je tih 85kw nekako malo za 156-icu

Re: JTD 8v vs JTD 16v

Poslato: Pet Mar 15, 2013 10:59 pm
od alfaskorpion
dusanGT napisao:Alfaskorpione: jel' se ti šališ il' stvarno prelaziš na turbodizela? :drink
A sad ozbiljno - neke napomene...
a) izabrao bih JTDm 16v (ali samo EDC16c39) zbog većih remap potencijala i 6-brzinskog menjača,
b) 1.9 JTDm 16v (EDC16c39) ide i do 190KS i skoro 430Nm i praktično je nepoderiv (priče o osetljivosti DMF, turbine... se lansiraju iz "antidizel" lobija ;)
:drink

Da li možeš da mi pojasniš razlike izmedju EDC16 CF3 i EDC16c39 ECUa tj. ubrizgavanja ?