Trokira 145-ica Ostao sam bez ideja....
Poslato: Pon Feb 11, 2013 2:05 pm
Auto nije vozen preko mesec dana,zbog problema sa servom.Mislio sam da je letva pukla,medjutim crevo je pulo.
Motor je startovao na pola kljuca,oterao u garazu i navalio na popravku...
Za vreme popravke serva sam startovao motor par puta zbog nekih provera.Kada sam hteo da probam auto posle(zbog serva) motor je radio odlicno.Stao sam na jedno mesto,i posle kada sam ga opet upalio poceo da trokira i nije hteo da primi gas.Motor se ugasio i vise nije hteo da startuje.Samo da napomenem da sam auto pre nastanka problema parkirao na blagoj nizbrdici i da imam preko 1/4 goriva.
Sledeceg dana sam skinuo svecice i naisao na vec standardan problem.Obe svecice 4 cilindra u ulju.Znaci da opet imam problema sa poklopcem glave.Zamenim dihtung,i stavim diht masu.Ocistio sam svecice(koje sam zamenio prosle godine) i vratio sve na mesto.Motor startovao na pola kljuca,ali radi kao slogiran.Na leru se motor trese,nece da primi gas,ponekad i pukne u usisu.
Otisao sam do majstora koji je zakljucio da su kablovi problem.Sam se uverio kablovi probili.Promenio sam 3 seta kablova i opet nista.I dalje trokira,s tim sto sad ne puca u usisu.Desi se nekad da lepo sastavi 1 i 2 brzinu,ali posle opet krene da se gusi.Na leru sad radi ok,drzi 1000 orbtaja(od kad imam ovu 145 ler je na tim obrtajima)
Otkacinjao sam dizne,one rade sve.Proveravao sam bombine sve rade.Skidao sam senzor pre protokomera,cim ga otkacim motoru krenu da padaju obrtaji.Protokomer otkacio on rad,step motor otkacio i on radi.Cak sam i skinuo kompjuter i vratio fabricki cip(cak sam i na to sumnjao) Nista! on trkokira i to ti je.
Sad sam poceo da sumnjam na dovod goriva.Pumpu cujem da radi kad dam kontakt.Moja sumnja je sad filter goriva.Sve me asocira na to zbog te nizbrdice na kojoj sam se parkirao,pa sve mislim da nije nesto zapusilo filter.Opet nisam ni sam siguran,jer sam i filter menjao prosle godine.
Imao stalno osecaj kao da radi na 3 klipa.Cudno mi je to kad okacim dovod struje sa 3 bombine,motor ne menja zvuk.Ali kad otkacim kabal za svecicu na toj bombini baca varnicu....Bas mind f***.Gledao sam i izduvnu granu,svaka je vrela tako da ipak ima sagorevanja u svim cilindrima.
Zakljucak.Ne znam vise sta da cackam
,ne prijavljuje nikakvu gresku...Tacno cu da odem sad i da uzmem filter goriva da proverim.
Al se ja raspisao
Motor je startovao na pola kljuca,oterao u garazu i navalio na popravku...
Za vreme popravke serva sam startovao motor par puta zbog nekih provera.Kada sam hteo da probam auto posle(zbog serva) motor je radio odlicno.Stao sam na jedno mesto,i posle kada sam ga opet upalio poceo da trokira i nije hteo da primi gas.Motor se ugasio i vise nije hteo da startuje.Samo da napomenem da sam auto pre nastanka problema parkirao na blagoj nizbrdici i da imam preko 1/4 goriva.
Sledeceg dana sam skinuo svecice i naisao na vec standardan problem.Obe svecice 4 cilindra u ulju.Znaci da opet imam problema sa poklopcem glave.Zamenim dihtung,i stavim diht masu.Ocistio sam svecice(koje sam zamenio prosle godine) i vratio sve na mesto.Motor startovao na pola kljuca,ali radi kao slogiran.Na leru se motor trese,nece da primi gas,ponekad i pukne u usisu.
Otisao sam do majstora koji je zakljucio da su kablovi problem.Sam se uverio kablovi probili.Promenio sam 3 seta kablova i opet nista.I dalje trokira,s tim sto sad ne puca u usisu.Desi se nekad da lepo sastavi 1 i 2 brzinu,ali posle opet krene da se gusi.Na leru sad radi ok,drzi 1000 orbtaja(od kad imam ovu 145 ler je na tim obrtajima)
Otkacinjao sam dizne,one rade sve.Proveravao sam bombine sve rade.Skidao sam senzor pre protokomera,cim ga otkacim motoru krenu da padaju obrtaji.Protokomer otkacio on rad,step motor otkacio i on radi.Cak sam i skinuo kompjuter i vratio fabricki cip(cak sam i na to sumnjao) Nista! on trkokira i to ti je.
Sad sam poceo da sumnjam na dovod goriva.Pumpu cujem da radi kad dam kontakt.Moja sumnja je sad filter goriva.Sve me asocira na to zbog te nizbrdice na kojoj sam se parkirao,pa sve mislim da nije nesto zapusilo filter.Opet nisam ni sam siguran,jer sam i filter menjao prosle godine.
Imao stalno osecaj kao da radi na 3 klipa.Cudno mi je to kad okacim dovod struje sa 3 bombine,motor ne menja zvuk.Ali kad otkacim kabal za svecicu na toj bombini baca varnicu....Bas mind f***.Gledao sam i izduvnu granu,svaka je vrela tako da ipak ima sagorevanja u svim cilindrima.
Zakljucak.Ne znam vise sta da cackam
Al se ja raspisao