Stranica 1 od 1

145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 9:39 am
od gnenad69
Ajd malo cu nasiroko opisati problem.
Ranija vlasnica sad moje Alfe je na neki nacin pre par meseci slomila plasticno kuciste kod interkulera i da li od toga ili ne crkao joj je protokomer. Motor je otisao u Safe mode i ona ga je tako vozila jos neka 3 meseca. Prilikom kupovine sam to znao i odmah sam zamenio polomljene delove kao i protokomer. Auto je zivnuo ali se desavalo da odluci po nekad jednostavno da nece da upali , ma sta mu radio. Dijagnostika je pokazala senzor broja obrtaja kao i senzor gornje mrtve tacke. Oba zamenjena odmah. Auto sad radi ali.... dijagnostika je izbacila kao gresku i EGR.

Sta se desava.... u prve tri brzine auto vuce. Ali.... na 3200 obrtaja proguta knedlu i to je uvek na tom broju obrtaja. Moj golf 2 dizel sa predjenih 300 hiljada km u petoj na 100 km/h kad mu stisnem papucu, on poskoci.... na Alfi se tako reci nista ne desi. Ubrzavanje je krajnje lose. Na pravcu me Yugo otrese u ubrzanju. Osim dijagnostike niko nije cackao nista na kompijuteru, nikakvo remapiranje, cipovanje ili kako vec. Desi se u voznji da mi upali crvenu lampicu kao onda kad je bio protokomer u pitanju ali se ona sama u voznji i ugasi. Pri paljenju lampice ( kao prskalica ) nista se sa autom ne desava.

Nov sam sto se Alfe tice.... nemam nameru da idem na trke ali volim da radi kako treba. Ako ima neko iz NS da sednemo zajedno u auto i da napravimo koji krug cisto da znam da li je problem ili ne.

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 9:43 am
od gile
Problem jeste, e sad još kad bismo znali koji je motor unutra...

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 10:07 am
od Djo83
prvi korak posle kupovine svakog JTD-a, je blokiranje EGR ventila metalnom plocicom :), preporuka od prohroma jer ce obican lim prije ili kasnije da progori od toplote... desavalo se ljudima da im je EGR izvor problema u voznji i da bukvalno njegovim blokiranjem sve bude ok a to ne kosta skoro nista...

e sad ako ni to ne pomogne, treba paralelno pregledati sva usisna creva kao i vakuum crevca na turbini da se vidi da li negdje ima proboj... to je ono najjednostavnije, ako nista od toga ne pomogne onda dijagnostika u voznji pracenje parametara da se locira problem (pritisak u usisnoj grani recimo) sto eventualno moze ukazati na neispravan (zaprljan MAP senzor - 20ak E nov) ili zaprljanu turbinu... uglavnom nista od tih kvarova/zapljanja nije skupo da se sredi samo mora neko ko ima iskustva da to istestira u voznji sa pracenjem parametara...

problem definitvno imas, auto mora da cupa asfalt bukvalno pogotovo taj motor u 145 koja je laksa od 156 recimo...

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 10:27 am
od gnenad69
kazi ti meni u NS kome da se obratim da sve to ko svet i kako treba da odradi..... ovaj auto je daleko od cupanja asvalta

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 10:50 am
od Djo83
imas pm...

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 1:47 pm
od erdeljan
Ne verujem da mu PM sada pomaze jer nema jos 10 postova - tek nakon desetog ce moci da ih koristi...

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 2:59 pm
od Djo83
dobio je poruku :)

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Pon Nov 26, 2012 3:03 pm
od erdeljan
Covek se svaki dan nsto uci ;)

Re: 145 jtd , problem ili ne

Poslato: Čet Dec 06, 2012 10:48 am
od gnenad69
dobro se kaze.... covek se svemu vremenom nauci.... :)

otisao protokomer kupljen i ugradjen pre nesto malo vise od 2 meseca..... na zalost. Kao Italijanski, kao skuplji i kvalitetniji od Kineskog..... i sve nesto kao.

Odkacio ga i provozao i sve stima kao pravo.

Koliko se sme i moze voziti sa odkacenim protokomerom...... jbg, plata malo kasni.... boze moj, bas cudno