Protokomer?
Poslato: Čet Nov 15, 2012 10:53 am
Na red je dosao i protokomer
O cemu se radi?
Jos kad sam kupio auto majstor je odmah predlozio da zatvori EGR ventil, i stavio je parce lima. Naglasavam fizicki ali ne i softverski.
Ja sam kasnije nabavio dijagnostiku i poceo da pratim parametre motora, koji pokazuju sledece na leru:
izmerena masa 48, a trazena 285mg/i. Prijavljuje gresku P0404.
Posto je odstupanje veliko, otisoa sam kod majstora i stavili smo drugi protokomer, opet pokazuje isto.
Zatim sam skinuo plocicu na EGR-u, tj. opet vratio u funkciju.
Protokomer pokazuje 28mg/i, a trazena masa je 285mg/i.
Nasao sam temu u kojoj je Dusan lepo opisao rad MAF-a, kod JTD 8V meri izlazni napon.
Imam dva pitanja:
1. Postoji li zavisnost izmedju protokomera i EGR ventila?
2. Posto MAF meri izlazni napon moze li instalacija praviti problem da pokazuje i 10 puta manju vrednost?
O cemu se radi?
Jos kad sam kupio auto majstor je odmah predlozio da zatvori EGR ventil, i stavio je parce lima. Naglasavam fizicki ali ne i softverski.
Ja sam kasnije nabavio dijagnostiku i poceo da pratim parametre motora, koji pokazuju sledece na leru:
izmerena masa 48, a trazena 285mg/i. Prijavljuje gresku P0404.
Posto je odstupanje veliko, otisoa sam kod majstora i stavili smo drugi protokomer, opet pokazuje isto.
Zatim sam skinuo plocicu na EGR-u, tj. opet vratio u funkciju.
Protokomer pokazuje 28mg/i, a trazena masa je 285mg/i.
Nasao sam temu u kojoj je Dusan lepo opisao rad MAF-a, kod JTD 8V meri izlazni napon.
Imam dva pitanja:
1. Postoji li zavisnost izmedju protokomera i EGR ventila?
2. Posto MAF meri izlazni napon moze li instalacija praviti problem da pokazuje i 10 puta manju vrednost?