Stranica 1 od 1
2.0 umesto 2.5 TD, na 164-ki...
Poslato: Ned Sep 30, 2012 4:07 pm
od Milos164
Zanima me da li na 164-ki umesto 2.5 TD, moze da se ubaci 2.0 benzinski motor, takodje alfin??
Re: 2.0 umesto 2.5 TD, na 164-ki...
Poslato: Ned Sep 30, 2012 5:25 pm
od Santino
Naravno da moze, u takvim konverzijama najbolje je imati donora odmah pored...
Re: 2.0 umesto 2.5 TD, na 164-ki...
Poslato: Ned Sep 30, 2012 6:54 pm
od losdokosti
staje svaku motor i 3.0 v6 a kamoli ts ja ubacio sam 2.0 v6 t nego zasto bi to radio sta je sa tvijim dizelom registracija ili nesto drugo pravi problem
Re: 2.0 umesto 2.5 TD, na 164-ki...
Poslato: Pon Okt 01, 2012 6:03 pm
od Milos164
Moj dizel je presao 300.000... Ali nije to glavni problem...
Kao i ostalim dizelima u 164-ki, problem je ta boljka, hladjenje motora... Mom motoru je ravnjana glava motora, ali mi se cinii da ponovo pravi probleme... Desavalo se da podigne temperaturu jednom, i posle toga sasvim normalno radi. A naravno, i registracija, ona dosta ubija... Auto je stvarno odlican, brzina, udobnost, izgled, i sve to, ali msm da je mnogo da se svake godine daje 50.000 za auto koji je star, evo sad ce 15 god...
Pa me zanima, koliko kosta da se to uradi, i sta sve mora da se menja.... Ne bih jos skidao ovaj dizel motor, ali eto, pitam da li to moze, i kako..
Re: 2.0 umesto 2.5 TD, na 164-ki...
Poslato: Uto Okt 02, 2012 1:11 am
od losdokosti
aj redom pa od pozadi treba ti pumpa za gorivo ide u rezervoar instalacija postoji pazi kod skidanja creva umeju nekad da glave potrebno modifikovati cep od rezervoara da ti ne stvara vakum u rezervoaru. vadis tvoj komp i instalaciju od kompa do motora i naravno motor hladnjaci i ventilatori odgovaraju ali mora da se vade lakse motor ulazi. bice malo prepravke dzeka okruglog izza pozarnog lima samo raspored zica nista strasno i od tog dzeka se vodi zica plus za benzinsku pumpu do suvozaceve strane do vrata tu se nalazi dzek za dalje ima zica do pumpe znaci ispod haube tog benzinca ti treba sve sto je vezano za paljenje dovod benzina hladjenje i naravno motor sa menjacem i agregatima i da izduvna grana sa pancirnim crevima i ceo izduvni sistem
mene je moj v6 turbo sa menjacem kompom instalacijom pumpom znaci sve komplet na nasim papirima kostalo 350 evra a da moraces da menjas i opruge na orednjim amortizerima ts i v6 su mnogo laksi od dizela bice ti mnogo podignut prednji deo auta
to bi bilo to ovako u grubo i na brzinu ako hoces mogu ti sve potanko objasniti kako i sta da uradis preko skypa kontakt na pm

Re: 2.0 umesto 2.5 TD, na 164-ki...
Poslato: Uto Okt 02, 2012 9:01 am
od Milos164
Hvala puno druze, pomoglo mi je ovo... Ako krenem da radim ovo, cucemo se, pa ces sve lepo detaljno da mi pojasnis.
