Stranica 4 od 4

Re: Crevo Intelkulera

Poslato: Pet Sep 11, 2015 7:01 am
od Zex
Ta creva od 35e pa navise,crna spolja,unutra plavi teflon 10mm debljina,proizvodi se u zrenjaninu...u svom zivotu nisam video jaca creva,meni su drzala 2,4bara pritiska ko od sale...svaka preporuka

Re: Crevo Intelkulera

Poslato: Pet Sep 11, 2015 7:39 am
od G0XY
Vrhunska creva,prosto mi je žao što su moja fabrička mnogo dobra :D

Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Sub Sep 12, 2015 8:15 am
od alfaskorpion
Dajte kontakt za ta crevca :)

Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Sub Sep 12, 2015 6:24 pm
od dusanGT

iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Sub Sep 12, 2015 9:29 pm
od alfaskorpion
Njihove štampane kataloge imam kod kuće i planirao sam od njih da poručim potrebne krivine za moje trenutne potrebe oko instalacije Slika8-)
Ali vidim da se spominje još jedan domaći proizvođač pa reko da proverim i njegov kvalitet.;)

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Sre Sep 16, 2015 8:26 pm
od edin
aj kad montiras, podeli sa nama dimenzije krivana za creva, pa da porucujemo ;)

Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Uto Okt 06, 2015 12:20 pm
od Fica
Deki napisao:Mali update:
Gornje crevo puklo uzduzno iznad akumulatora oko 10cm pre vise od 4 godine.
Postupak "krpljenja" i ojacavanja sam opisao na prethodnoj strani posta.
Dakle dva sloja alu trake koso motane (kontra kosina za svaki sloj da se "ukrsta" - prvi sloj sleva udesno a drugi sdesna ulevo da ide kosina), dva sloja otmicarke i posle dve god sam dodao i dva sloja tekstilne trake. Sve to ojacano i plasticnim vezicama na 5cm razmaka za gornje a metalnim selnama na 5cm razmaka za donje (metalne selne na donjem zbog temperature).
Sada, posle vise od 4 godine i predjenih oko 85000km od tada -sve i dalje u funkciji tip-top!
Auto je remapovan i sa ovom improvizacijom sve radi i dalje kako treba.
Da se nadovežem na Dekijev post i napisem svoje iskustvo.
Meni se javila pukotina po dužini od nekih 2-3 cm iznad akumulatora, odmah posle krivine. Čulo se šuštanje preko 2000 o/min, alfica je počela da dimi i slabije vuče. Rešio sam da probam Dekijev recept i evo već mesec dana je sve ok.
Namotana je otmičarka ukoso, dva kotura od po 10m, prvi s leva na desno a drugi kontra pri čemu sam na mestu pukotine naročito obratio pažnju i tu pre umotavanja creva napravio zakrpu takođe pomoću otmičarke. Dodatni sloj otmičarke sam stavio i na mestu gde se crevo navlači na IC i usisnu granu. Nakon toga je namotan dupli sloj crne pancirne izolir trake, kako se otmičarka ne bi odlepljivala, a i zbog estetike.
Auto je sada opet onaj stari, možda čak i bolje prima gas, crevo se vidljivo manje duje pri turiranju i nema dima na auspuhu. :hbg

Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Sre Okt 07, 2015 1:56 pm
od dusanGT
Zanimljivo je da se na osnovu "tretmana" sa "vodoinstalaterskom" trakom postižu, osim krpljenja, još dva dodatna povoljna efekta:
a) smanjuje se deformabilnost i povećava buduća otpornost creva na povećane pritiske i
b) smanjenje deformabilnosti creva (neznatno, doduše) smanjuje "turbo lag", jer je zapremina ojačanog creva skoro nepromenljiva za pritiske koje stvara standardni turbokompresor.

Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Ned Feb 26, 2023 4:43 pm
od coneAlfa
Mnogo matora tema, ali bi mi dobro dosli crtezi tih usisnih cevi za SMIC 147 Jtdm 8V, i gornje i donje ako neko moze da iskopa

Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD

Poslato: Ned Feb 26, 2023 5:51 pm
od edin
Ne znam sta tacno planiras da pravis, ali lici mi na neki metal, moj ti je savet da uzmes ova creva iz topspidera, jer budimo realno obican IC ne dzri više od 2 bara, samim tim ti ne treba nista više od spidera, metal tek kada nabavis nesto FMIC i nesto jaci turbo